Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV Facelifting

Janek, 8 miesięcy temu
Silnik 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,14
5% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Kamera 360, wygodne fotele, obsługa multimediów.
3,0
Całokształt
Auto jest świetnie wykonane w środku, ma doskonały system audio, wentylowane fotele, doskonałą kamerę 360, wygląda pięknie, obsługa w środku to marzenie, dzielona kanapa to miły dodatek tak jak i szeroko otwierane tylne drzwi to must-have przy małych pasażerach. Niestety bolączką jest bardzo mało efektywny bak paliwa (42-44L) i duże spalanie, które przekłada się na niewielki zasięg. Zawieszenie na spowalniaczach wydaje dziwne odgłosy, bagażnik jest dosyć mały. Przesiadam się po hybrydzie gdzie ta elastyczność to było jednak coś czego żałuję, że teraz nie mam.
Wrażenia
3,0
Silnik
Wolno-ssący, więc szału nie ma. Do tego ogromne spalanie, które w połączeniu z małym efektywnym bakiem daje bardzo niewielki zasięg na poziomie 500km w mieście i 600km w trasie. Jak na rodzinne auto to duży zawód.
3,0
Skrzynia biegów
Dość powoli wrzuca i zrzuca biegi, długo trzyma jedynkę, szarpie, wyje gdy ściągam nogę z gazu. Raczej do spokojnej jazdy.
3,0
Układ jezdny
Wydobywają się dziwne, niepokojące dźwięki przy pokonywaniu spowalniaczy. Szarpie mocno na jedynce przy ruszaniu.
5,0
Karoseria
bez uwag
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała widoczność, świetna kamera 360.
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodne auto, świetna ergonomia jeśli chodzi o sterowanie ekranem, klimatyzacją itp.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag, wentylacja i ogrzewanie działają bardzo sprawnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodne fotele, odpowiednia ilość miejsca z tyłu nawet przy zamontowanym foteliku dziecięcym. Drzwi otwierające się na 90C to rewelacja. Niestety bagażnik dość mały - ledwo wystarczył na 5 dniowy wyjazd w góry 3 osób.
5,0
Wyciszenie
Przy 130 można normalnie rozmawiać w aucie - świetny wynik.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo duże spalanie w połączeniu z małym zbiornikiem paliwa (ze względu na duży zapas efektywnie tylko 42-44 litry!!) to dla mnie okrutny cios. Od pełnego zalania do pojawiającej się rezerwy pokonuję w mieście 450-500km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód drogi szczególnie w porónaniu z obecnymi promocjami. Jest świetnie wykonany w środku, ale silnikowo, osiągowo i spalaniem znaczaco odbiera od konkurentów.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez uwag, nic się nie psuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez uwag, nic się nie psuje.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Mazda CX-5 II

Liczba wpisów: 24

Mazda CX-5 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mazda CX-5 II SUV Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów