Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda MX-3

niebieskooki_wawa@poczta.onet.pl, 21 lat temu
Silnik 1.8 V6 24V 136KM 100kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 150 tys. km
Mazda MX-3 1.8 V6 24V 136KM 100kW 1991-2000 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Dla mnie to jest auto dla kazdego faceta lubiacego czasem przycisnac, auto jest bardzo oryginalne wizualnie, swietna ponadczasowa sylwetka, swietnie sie prowadzi, jest w miare niezawodna... dla mnie bomba.
Wrażenia
5,0
Silnik
rzadko ktory samochod ujmuje taki osiagami, dla mnie rewelacja
4,0
Skrzynia biegów
dobra na krotkich odcinkach, jest odrobina za krotka przy wyzszych predkosciach, przydalaby sie 6...
5,0
Układ jezdny
jesli mamy nowe zawieszenie to przyjemnosc jest ogromna, auto jest twarde i swietnie trzyma sie na lukach, chociaz nie ostrzega zbyt mocno przed pojsciem w poslizg, a wtedy juz niestety jak leci to leci...
Komfort
3,0
Widoczność
moze draznic szeroki slupek pomiedzy tylnia szyba a drzwiami, troszke ograniczajacy widocznocznosc w tym kierunku, czasem trzeba sie mocno nagimnastykowac.
4,0
Ergonomia
ja nie mam zastrzerzen, zarowno z przodu jak i z tylu osoby do 180cm moga czuc sie dobrze, wszystkie przelaczniki sa na dobrych miejscach, nie ma problemu z sieganiem po cokolwiek, mozna by tylko dodac jakies "trzymadelko" na napoje...
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
to jedyne co drazni, jesli auto nie ma klimy. W zimie jako tako, bo silnik szybciutko sie rozgrzewa, ale w lecie zar jest niemilosierny, konstrukacja aerodynamiczna jest taka ze przy otwarciu okna na full i szybkiej jezdzie kierowca nie czuje podmuchow wiatru, ale z tylu urywa glowy. Nie jest fajnie jesli pada deszcz, wszystko idzie wtedy do srodka (nawet przy minimalnym uchyleniu okna)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zdecydowanie lepiej i przyjemniej jezdzic tym samochodem z przodu niz z tylu, chcocby ze wzgledu na lepsza widocznosc.
5,0
Wyciszenie
wycisznie bylo doskonale, silnik bylo slychac dopiero gdy wkrecal sie na konkretne obroty (4,5 tys +) teraz zrobilem sportowy wydech, wycialem wszystkie tlumiki, katalizator i auto stalo sie glosniejsze, ale ma bardzo przyjemny dzwiek V6!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trzeba wozic za soba stacje benzynowa... ciezko jest sie powstrzymac przed nacisnieciem gazu, i sa tego od razu widoczne efekty...
4,0
Stosunek jakość/cena
zalezy od modelu jaki sie wam trafi, polecam dobrze sprwdzic przed kupnem stan zawieszenia, bo jest ono chyba najdrozszym do wymiany elementem, wiec lepiej znalezc model "niesfatygowany"
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w moim samoochodzie (92) czasem wariuje kierunkowskaz i pracuje zbyt szybko, poza tym nie mam zadnych zastrzezen ( no moze jescze troszke zbyt glosno latajaca polka z tylu)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
im starszy tym wiecej rzeczy w nim trzeba wymieniac (zmeczenie materialu) ale ogolnie nie jest zle, radze sprawdzac czesto poziom oleju, bo ten silniczek lubi zdrowo go pociagac, (jak zreszta wszystkie sportowe silniki) Mazda Mx3 jest niestety droga w utrzymaniu, kazda byle blaha czesc kosztuje fortune i rzadko kiedy jest jakis zamieninik. Dla przykladu gumy zabezpieczajace tloczki od hamulcow... 200zl... nic dodac nic ujac.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda MX-3