AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
MX-5
III
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mazda MX-5 III
(19) - Silnik
Na liście zabraknie
7
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~sklep@tapi.com.pl
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Silnik jest świetny. Duża moc (shamowanie 154km, katalogowo 160), w połączeniu z niska masą auta tworzą naprawdę zgrany duet. Co więcej w przeciwieństwie do typowego auta Japońskiego, nie jest to wiertarka, można spokojnie jeździć na stosunkowo niskich obrotach. Przy 2000 obrotów mamy już 150 Nm, które od tego miejsca spokojnie równą linią rosną do 176 Nm przy 5098 obrotów (w katalogu podana jest większa liczba, może to być spowodowane...
Dodane
16 lat temu
4,0
~Lukas
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
1.8 trzeba potrafić wykorzystać, Początkowo jazda bokami wydaje się nieosiągalna bez strzelania ze sprzęgła, ale jak są umiejętności to ok. Warto być lekkim kierowcą, bo wtedy łatwiej. Z pasażerem nigdy nie szalałem i nie zamierzam, ale zapewne silnik byłby za słaby na takie zabawy. Trochę słabo w korku, silnik w najdolniejszym zakresie obrotowym mógł by mieć trochę więcej niutonometrów.
Dodane
7 lat temu
5,0
~sylwia
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
normalnie tzw. pszczolka! 160KM przy males masie pojazdu sprawia, ze ma sie wrazenie "plyniecia". poprzednio mialam CLK tez o mocy 163KM i musze pwoiedziec, ze zupelnie inne wrazenie - merc wydawal sie mocniejszy i bardziej czuc bylo ze przyspiesza, a MX5 ma kopa jak nie wiem a przy tym leciutenko i przyjemnie wyrywa spod swiatel jak torpeda! SUPERRRRRRR! nie wracam do CLK!
Dodane
17 lat temu
5,0
~janusz.goral@wp.pl
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Ktoś kiedyś napisał, że MX-5 się nie ścigamy, tylko delektujemy jazdą. 160 KM w połączeniu z genialną resztą w zupełności wystarcza do szczytowania na każdym zakręcie (sorki Asiu ;-))) Poważnie, świetna elastyczność od 1500 obr/min do samej góry, gang silnika bardziej rasowy niż w Alfie, czego więcej wymagać?
Dodane
16 lat temu
5,0
~monkahead
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Bezawaryjny i bezobsługowy, rozrząd na łańcuchu. Fabryczne 160KM zapewnia przyspieszenie do 100km/h w około 7-7.5s. Bez problemu można zrobić 200KM (inny kolektor, wałki, program na ECU). Spalanie na poziomie 7,5l/100km jest bez problemu do osiągnięcia, na torze spalił mi 25l/100km ale go nie oszczędzałem.
Dodane
4 lata temu
4,0
~Andrzej
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Silnik wysokoobrotowy, ale to dość stara konstrukcja co za tym idzie jest bardzo żywotna, ale moc mogłaby być większa. Sportowy samochód z 2010 a w najmocniejszej wersji 160km to trochę słaby wynik. Dźwięk silnika mógłby być znacznie lepszy
Dodane
5 lat temu
4,0
~chebum
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Brakuje mocy żeby zerwać tylną oś w poślizg chociaż rozpędza dosyć szybko. Moment obrotowy pojawia się dopiero przy 3000 obrotów. Przy niższych obrotach silnik jest bezwolny.
Dodane
4 lata temu
5,0
~piotr
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
Genialnia, silnik z bezposrednim wtryskiem, niewielka masa, dobre przelozenia skrzyni i w efekcie jest lepiej niz w niejednym, duzym dieslu ,nawet na autostradzie powyzej 140 km/h.
Dodane
16 lat temu
4,0
~solonka
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
Silnik 1.8 nie powala osiągami, ale jest wystarczający do tego lekkiego nadwozia. Jest oszczędny, elastyczny, a przy tym prosty i bezproblemowy.
Dodane
6 miesięcy temu
5,0
~tołdi
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
160 KM przy małej masie dają dobre osiągi. Silnik kręci powyżej 7 tyś obr. Bezawaryjny, nie bierze oleju. Ładnie brzmi. Szkoda, że nie ma wersji turbo.
Dodane
13 lat temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mazda MX-5
Zobacz 1 auto
od ręki
Mazda MX-5 III
4,5 (26 ocen)
Sprawdź oferty Mazda MX-5
Wybierz nadwozie
Cabrio
Cabrio Facelifting
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda MX-5 w pigułce
Mazda MX-5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda MX-5
Dane techniczne
Mazda MX-5 III
Raporty zużycia paliwa
Mazda MX-5 III
Opinie
Mazda MX-5 III
Usterki
Mazda MX-5 III
Publikacje
Mazda MX-5
Newsy
Mazda MX-5
Galerie
Mazda MX-5
Nasze pomiary
Mazda MX-5
Filmy
Mazda MX-5
Ogłoszenia
Mazda MX-5
Ceny aut używanych
Mazda MX-5
Dziennik kosztów
Mazda MX-5 III
Opinie o instalacjach LPG
Mazda MX-5 III
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda MX-5 III
Dane techniczne
33 raporty
zużycia paliwa
10 ogłoszeń
używanych
11 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Mazda MX-5
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy