AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
MX-5
IV
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mazda MX-5 IV
(15) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
6
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Adam98
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G i-ELOOP 160KM 118kW
No i kolejna mocna strona Miaty. Czuć lekkość Mazdy, zawieszenie nie musi być bardzo twarde, żeby auto śmigało po zakrętach. W sumie jest dość sprężyste i zapewnia dobre tłumienie nierówności nawet na sporych felgach 17 cali i oponach o raczej niskim profilu. Miata odrobinę przechyla się w zakrętach, komunikując z wyprzedzeniem, gdzie leży granica przyczepności. Czuć ZESPOLENIE z samochodem (do czego przyczynia się też pozycja za kierownicą,...
Dodane
5 lat temu
4,0
~Wojtek
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G i-ELOOP 160KM 118kW
Mam opcje z Bilsteinami - wedlug mnie jest za twarda, a jednoczesnie samochod sie przechyla. Warto wedlug mnie kupic wersje na standardowych amortyzatorach, komfort jazdy jest nieziemski, ale przechyly jeszcze wieksze niz... hydro-citroenie. Rozwiazaniem sa sportowe stabilizatory - wtedy mamy komfort i brak przechylow. Troche nie rozumiem, dlaczego Mazda nie zrobila takiej konfiguracji w serii. Natomiast zolte bilsteiny sa fajne, jak chemy...
Dodane
4 lata temu
4,0
~Wyrewolwerowany Kaloryfer
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G I-ELOOP 160KM 118kW
Typowa Miata - w serii gibka (taka filozofia producenta - według Mazdy przechył nadwozia ma służyć komunikacji samochodu z kierowcą), w wersji z Bilsteinami już twardsza i bardzo przyjemna w prowadzeniu. O dziwo, nawet bardzo nie tłucze, jak na dość jednak sportowe zawieszenie. Fakt, próba wejścia w zakręt za szybko powoduje płużenie przodem, ale każdy samochód tak będzie miał. Dohamowanie (albo wręcz przyhamowanie lewą stopą), dodanie gazu i...
Dodane
7 lat temu
4,0
~Mike
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Żadnym samochodem nie zdarzyło mi się zbliżyć do nawet ryzyka poślizgu, a Miata niestety w sezonie zimowym i wczesno-wiosennym bywa "nerwowa" na jezdni, trzeba utrzymywać maksymalną uważność... Oczywiście na torze (tak do 100-120 km/h) czy też w lecie na bulwarze jazda z prędkością 50-60 km/h na bulwarze to bajka :). Ale na autostradzie 140 km/h w wietrze i śnieżycy - no, tak sobie...
Dodane
ponad rok temu
5,0
~piotr_ciekliński
Mazda MX-5 IV
Fastback RF Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
Składa się w zakręty jak żyleta, można dowolny zakręt pokonać z dowolną prędkością, nawet prędkością światła. Jak się jedzie wolniej i manewruje po parkingu, to masz wrażenie, że auto obraca się wokół twojego pasa. Niezapomniane przeżycie. Zawieszenie jest twarde, ja jeszcze miałem opcjonalne amortyzatory Bilstein, naprawdę można stracić plomby, ale to jest feature, a nie bug.
Dodane
ponad rok temu
3,0
~gamic
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Czytając na temat auta - były same ochy i achy... OK. mały gokart, ale: dlaczego to auto (RWD) najpierw purzy przodem ? Dlaczego jest najpierw podsterowne ? Przód wyjeżdża jak w zwykłym FWD . Ok, można pozamiatać tyłem, ale Toyota GT86 w tej kwestii bije MX-5 o lata świetlne w tej kwestii. Sorki, MX-5 - rozczarowała mnie na całej lini.
Dodane
7 lat temu
5,0
~Piotr
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
Samochód bardzo pewnie wybiera zakręty ale nawet z włączonym ESC pozwala na odrobinę zabawy w zakręcie jeśli doda się trochę gazu. Samochód jest bardzo lekki i obawiałem się, że może nim trochę rzucać przy wyższych prędkościach ale jedzie jak przyklejony. Dzięki małym rozmiarom jest bardzo odporny na boczne podmuchy wiatru.
Dodane
6 lat temu
4,0
~Jacek S
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Zadziwiająco komfortowe jak na samochód sportowy, a jestem zmanierowany jazdą przez ostatnie 8 lat C5-tką z hydropneumatyką ! Wybieram się na tor, nie wiem jak tam będzie się sprawować, skomentuję po powrocie.
Dodane
8 lat temu
5,0
~RK
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Auto na bilsteinach zaskakująco dobrze wybiera nierówności. Zęby nie dzwonią. Jedzie jak po sznurku zarówno na prostej jak i w zakrętach.
Dodane
8 lat temu
5,0
~Michał
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
Na zakrętach na suchej nawierzchni auto wciska w fotel. Na mokrej trzeba zachować ostrożność, auto mocno ucieka tyłem.
Dodane
3 lata temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mazda MX-5
Zobacz 1 auto
od ręki
Mazda MX-5 IV
4,3 (21 ocen)
Sprawdź oferty Mazda MX-5
Wybierz nadwozie
Fastback RF
Fastback RF Facelifting
Fastback RF Facelifting 2023
Soft Top
Soft Top Facelifting
Soft Top Facelifting 2023
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda MX-5 w pigułce
Mazda MX-5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda MX-5
Dane techniczne
Mazda MX-5 IV
Raporty zużycia paliwa
Mazda MX-5 IV
Opinie
Mazda MX-5 IV
Usterki
Mazda MX-5 IV
Publikacje
Mazda MX-5
Newsy
Mazda MX-5
Galerie
Mazda MX-5
Nasze pomiary
Mazda MX-5
Filmy
Mazda MX-5
Ogłoszenia
Mazda MX-5
Ceny aut używanych
Mazda MX-5
Dziennik kosztów
Mazda MX-5 IV
Opinie o instalacjach LPG
Mazda MX-5 IV
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda MX-5 IV
Dane techniczne
26 raportów
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 140 tys. zł
11 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Mazda MX-5
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy