AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
MX-5
IV
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mazda MX-5 IV
(13) - Wyciszenie
Na liście zabraknie
8
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
3,0
~Jacek S
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Nie jest cicho i to jest jedyny minus tego samochodu. Na długiej trasie można nim jechać z zamkniętym dachem bez uciążliwego hałasu do 100 km/h (znowu moje zmanierowanie C5 miał akustyczne trójwarstwowe szyby i potrójne uszczelki w drzwiach). Z dachem otwartym jest akustycznie komfortowo do 50-60 km/h, na trasie da się tak jechać ze spacerową prędkością 60-70 km/h, (przy czym pozycja bocznych szyb ma wpływ na generowany hałas - tu potrzebne...
Dodane
8 lat temu
2,0
~Wyrewolwerowany Kaloryfer
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G I-ELOOP 160KM 118kW
Nie oszukujmy się - nikt nie kupuje takiego samochodu z oczekiwaniem doznań rodem z S-klasowego Mercedesa. Ale i tak ND RF jest głośna. Niby z zamkniętym dachem jest trochę ciszej niż w soft-topie, ale i tak w SkyFreedom jest "sztuczne" dostarczanie hałasu z silnika. Nie wiem kto wymyślił, że to jest fajne. Ale największym mankamentem jest huczenie pochodzące z tylnej "belki" od składanego dachu przy szybkiej jeździe top-down. Wersja z miękkim...
Dodane
7 lat temu
1,0
~gamic
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G 160KM 118kW
To mnie całkowicie ROZCZAROWAŁO !!! Z zamkniętym dachem - jeszcze ok, do 140km/h, ale silnik zaczyna już hałasować, żeby jeszcze ten dźwięk był jakiś fajny... Z otwartym dachem - TRAGEDIA !!!! Już przy 120 km/h nie da się własnych myśli usłyszeć !!! Winnym jest pałąk targi, który od spodu nie jest wyprofilowany i powoduje straszny hałas. Może gdyby auto miało tylną szybę (po schowaniu dachu), może by wtedy było lepiej. Jednak na tą...
Dodane
7 lat temu
2,0
~Mike
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Przepraszam fanów Miaty - ale jest źle. Podobno ma być głośno, bo "ten typ tak ma" :). No nie wiem czy codzienny dojazd w takim huku do pracy półtorej godziny w jedną stronę i tyleż z powrotem byłby radością z jazdy. Do 50-60 km/h jest jeszcze jako tako - powyżej (do 80-90 km/h) powiedzmy znośnie, natomiast powyżej (a już zwłaszcza na ekspresówce i autostradzie 120-140 km/h) totalnie bez sensu. To auto odświętne a nie do codziennej...
Dodane
ponad rok temu
2,0
~Wojtek
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G i-ELOOP 160KM 118kW
Tu temat rzeka. 1. jazda bez dachu bez samochodow dookola po asfalcie - jest niemal bezglosnie przy 50-90 kmh 2. to samo w deszczu - opony nasze i innych samochodow to juz duzy halas 3. jazda z dachem - decybelomierz pokaze mniej, ale wydawac sie bedzie glosniej 4. jazda po ekspresowkach-autostradach - uzywam sluchawek tlumiacych, a synkowi zakladam ochraniacze sluchu - mieszcza sie z luzem w schowku kabinowym i po to tam leza. Wteyd jest...
Dodane
4 lata temu
4,0
~Adam98
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G i-ELOOP 160KM 118kW
Myślałem, że będzie sporo gorzej. Jest nieco ciszej niż w moim Oplu ze sztywnym dachem. Brak wkurzających szumów, nic też nie skrzypiało (a złośliwie nasłuchiwałem trzasków na najgorszych dołach w okolicy) nawet w egzemplarzu z wypożyczalni, który z pewnością nie miał lekkiego życia. Przyjemny dźwięk silnika. Audio chyba okej, ale audiofilem nie jestem.
Dodane
5 lat temu
2,0
~Michał
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
Jak to cabrio, powyżej 110-120 km/h w kabinie jest głośno, żeby rozmawiać trzeba podnosić głos. Z otwartym dachem jeszcze gorzej. Na trasy szybkiego ruchu polecane zatyczki albo słuchawki. Wiadomo, roadster rozwija skrzydła na krętych drogach przy 80-100 km/h.
Dodane
3 lata temu
1,0
~piotr_ciekliński
Mazda MX-5 IV
Fastback RF Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
W aucie jest głośno przy każdej prędkości i niestety tylko do 50km/h to jest przyjemy dźwięk silnika, potem to zwyczajnie cienka blacha i huk powietrza. 100-120km/h to max żeby można było w miarę swobodnie pogadać z pasażerem.
Dodane
ponad rok temu
2,0
~RK
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Bez dachu, przy prędkościach 80 km/h głośno. Z dachem trochę mniej ale też głośno. W dłuższą trasę po autostradzie / drodze szybkiego ruchu bez zatyczek do uszu bym się nie wybierał. Z zatyczkami pełny luksus ;-)
Dodane
8 lat temu
4,0
~Krzysztof
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 1.5 SKY-G 132KM 97kW
Jak na samochod z miekkim dachem, przyzwoite. Podczas jazdy z polozonym dachem docenia się zamkniete nadwozie, gdy jezdzie się blisko ciezarowek. Straszne halasuja.
Dodane
6 lat temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mazda MX-5
Zobacz 1 auto
od ręki
Mazda MX-5 IV
4,3 (21 ocen)
Sprawdź oferty Mazda MX-5
Wybierz nadwozie
Fastback RF
Fastback RF Facelifting
Fastback RF Facelifting 2023
Soft Top
Soft Top Facelifting
Soft Top Facelifting 2023
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda MX-5 w pigułce
Mazda MX-5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda MX-5
Dane techniczne
Mazda MX-5 IV
Raporty zużycia paliwa
Mazda MX-5 IV
Opinie
Mazda MX-5 IV
Usterki
Mazda MX-5 IV
Publikacje
Mazda MX-5
Newsy
Mazda MX-5
Galerie
Mazda MX-5
Nasze pomiary
Mazda MX-5
Filmy
Mazda MX-5
Ogłoszenia
Mazda MX-5
Ceny aut używanych
Mazda MX-5
Dziennik kosztów
Mazda MX-5 IV
Opinie o instalacjach LPG
Mazda MX-5 IV
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda MX-5 IV
Dane techniczne
26 raportów
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 140 tys. zł
11 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Mazda MX-5
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy