Silnik
: Zatarcia panewki na wale korbowym, klapy kolektorów, rozszczelnienie chłodniczki oleju
3,0
Całokształt
Tylko ładnie wygląda, nic poza tym
Wrażenia
3,0
Silnik
Awaria silnika zatarcie panewki na wale korbowym, typowa usterka tego motoru. Podnosi się poziom oleju silnikowego, podczas wypalanie DPF, rozrzedza olej stąd zatarcia silnika. Bardzo kosztowna naprawa idąca w dziesiątki tysięcy złotych.
4,0
Skrzynia biegów
Powyżej 300 tysięcy problemy ze skrzynią biegów, mechatronika, elektrozawory
4,0
Układ jezdny
Airmatic, regeneracja amortyzatorów i wymiana Miechów, koszt około 15-20 tysięcy złotych, też przy przebiegu powyżej 300 tys km
4,0
Karoseria
Pojawia się rdza przy nadkolu
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra
5,0
Ergonomia
Dobra
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Problemy z elektryką i klimatronikiem, nie działa klimatyzacja z tyłu, częstą usterka
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo drogi w utrzymaniu, drogie części i problem z trafną diagnostyką
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto awaryjne i drogie w utrzymaniu
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy z elektryka
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Klapy kolektorów, cieknąca chłodnicza oleju, zatarcia silnika, problemy ze skomplikowaną elektryką, samochód kilka razy wszedł w tryb awaryjny. Problemy z airmatikiem
On
- zużycie paliwa dla silnika 350 CDI BlueEFFICIENCY 231KM 170kW
[l/100km]