Szukaj

Lista ocen Mercedes Klasa M W163 (42) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 43 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Symetra
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 3.2 V6 (320) 218KM 160kW
W przypadku mojego auta katastrofa: 1. przetwornica ksenonu (z wymianą 250 zł), 2. 3x zepsuł się mechanizm podnoszenie szyby w drzwiach kierowcy (nowy 500 zł!), 3. fiksowało oświetlenie zegarów, 4. przecieka zbiorniczek płynu spryskiwaczy, 5. cieknie spryskiwacz reflektora, 6. wyciek oleju z silnika, 7. zacięty uchwyt kubków z tyłu, 8. nie zamykała się popielniczka, 9. zacięta roleta schowka na tunelu, 10. zacinający się pływak...
4,0
~db
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 5.0 V8 (500) 292KM 215kW
Nie ma tragedii, chociaż po przesiadce z Japończyka doznałem szoku na początku. Potem uznałem, że nie ma co, tu jest Europa i europejski brak dyscypliny jest widoczny praktycznie wszędzie w produkcji. Psują się sterowania lusterkami, obudowy foteli, zbiorniki spryskiwaczy, mechanizmy spryskiwaczy reflektorów, mechanizmy otwierania schowków z tyłu, oraz uchwytów do napoi. Niby drobiazgi, ale ich ilość daje mi do zrozumienia, że mam do czynienia...
1,0
~Grzegorz
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 4.3 V8 (430) 272KM 200kW
tragedia, samochód porazka , naszczeście swojego ML sprzedałem po 3 latach zabawy w usównie usterek, silnik, elektryka inne mechanizamy zawieszenie, wszystko skrzypi, trzeszczy naprawde nigdy wiecej MERCEDESA terazm mam Land Cruisera i jest popostu SUPER.
4,0
~Bachus
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 2.3 (230) 150KM 110kW
na 90tys km u mnie: sprzegło, łącznik miedzy skrzynią biegów i reduktorem, krzyżaki, cewka, sonda lambda, przepływomierz, plus oczywiscie eksploatacja: drobnostki zawieszenia, olej filtry świece itp.
4,0
~lukaszioo
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 3.2 V6 (320) 218KM 160kW
czasami odzywają się pierdoły w stylu przełącznika szyby, zapali się kontrolka EBD/BAS/ESP (wystarczy oczyścić styki), skrzypią plastiki (silikon załatwia sprawę), ale przez 2 lata żadnej poważnej usterki.
3,0
~adammac1980
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 2.7 (270 CDI) 163KM 120kW
hmm, no ok, przy 100 000 wymiana koncowek drazkow, gum na wahaczach, sworzni, przednich amortyzatorow, wyrobiony przycisk od centralnego. ogolnie to to:) no i klocki co 30 000km ale w koncu to automat :)
4,0
~skoczek82
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 5.0 V8 (500) 292KM 215kW
Do wymiany był silniczek od centralnego zamka pasażera. błąd w czujnikach parkowania. Do tego wymiana lewej końcówki drążka kierowniczego i zawieszenie maglownicy.
4,0
~luke
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 3.2 V6 (320) 218KM 160kW
Trochę skrzypiały plastiki z tyłu, ale mała kosmetyka i po problemie. Kontrolka trakcji się zapalała wystarczyło oczyścić styki od błota. Nie mam z mlkiem problemów.
4,0
~jacek1008
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 2.7 (270 CDI) 163KM 120kW
Wydmuchane podkładki pod wtryskiwaczami 2 sztuki, pęknięta rura metalowo-gumowa od intercoolera pomiędzy chłodnicą a kolektorem dolotowym.
5,0
~SZYMON BUNIO JANEK
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
W KOŃCU TO MERCEDES .NIC NARAZIE ODPUKAC SIE NIE ZEPSUŁO TO NIE PIERWSZY MÓJ MERCEDES I WIEM ORAZ MAM PEWNOŚĆ ŻE JEST I BĘDZIE DALEJ AUTEM NIEZAWODNYM.
Mercedes Klasa M W163