Szukaj

Lista ocen Mercedes Klasa M W163 (48) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 37 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Symetra
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 3.2 V6 (320) 218KM 160kW
Ponoć bardzo trwała - nie było żadnych problemów, choć w moim aucie czuć pewien luz przy ruszaniu i hamowaniu silnikiem (możliwe, że z mojej winy, bo przez kilka miesięcy auto jeździło na innych oponach na tylnej osi, choć o identycznym rozmiarze, ale nowych, co przy stałym 4x4 jest niedopuszczalne). Biegi zmienia powoli, przy spokojnej jeździe jest ok., ale po mocnym wciśnięciu gazu szarpie i przy głośnym wyciu silnika z trudem próbuje...
3,0
~db
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 5.0 V8 (500) 292KM 215kW
Wahałem się pomiędzy 2 i 3 gwiazdkami. Do takiego silnika skrzynia powinna być bardziej dynamiczna. Mam model poliftowy i skrzynia jest adaptacyjna (można resetować ustawienia), ale mimo to trzeba się przygotować do wyprzedzania. A szkoda, bo w takim wozie chciałoby się po prostu wcisnąć gaz i zasuwać, ale nie tutaj. Mam wrażenie, że zastosowano zamiast komputera jakąś kasę fiskalną, która zanim wybierze właściwy bieg, najpierw wydrukuje go na...
3,0
~nity@polnet.cc
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
Przy przebiegu 190 000 km. mam już trzecią! Na początku jest super ale potrafi odmówić współpracy bez żadnego ostrzeżenia; jest zbyt słaba! Dobrze, że MB wymienia skrzynie na gwarancji bez zbytnich dociekań!!! TIPTRONIC jest ospały i niepodatny na "rozkazy" kierowcy". Nie warto go brać pod uwagę podczas decydowania o kupnie!
5,0
~Damian
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
Na pewno duży moment obrotowy silnika nie jest dla niej obojętny, ale jak się jeździ rozsądnie, nie ciśnie non stop, dba o wymianę oleju to jest bezproblemowa. U mnie od nowości bez remontu (320000km!) Aksamitnie zmienia biegi.
3,0
~Bachus
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 2.3 (230) 150KM 110kW
Mercedes nigdy nie robił dobrych manuali. Nie psuje się ale z dokładnością zmiany przełożeń daleko mu do japończyków. Sprzegło fabryczne wytrzymało 240tys. km, zdziwiło mnie że ma koło dwumasowe takie same jak w CDI
3,0
~Marcin
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 2.7 (270 CDI) 163KM 120kW
Precyzja prowadzenia drążka zmiany biegów w każdym Mercedesie jest poprostu mocno średnia. Do precyzji BMW dzieła go lata świetlne :). Plus za całkowita bezawaryjność i wytrzymałość na obciążenia.
4,0
~B1334
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 2.7 (270 CDI) 163KM 120kW
Niestety jest to silnik i skrzynia wyraznie zakotwiczony w \"poprzedniej generacji\". 4 biegi daja ograniczone mozliwosci jesli dla kogos priorytetem jest oszczedna i jednoczesnie dynamiczna jazda.
4,0
~Sebastian_gdańsk
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 4.3 V8 (430) 272KM 200kW
Automat zmienia biegi prawie niewyczuwalnie - niestety mógłby być troszkę szybszy. Trzeba zdecydowanie wdusić pedał gazu aby zredukował. Ale w razie czego można skorzystac z tiptronic\'a.
5,0
~dryjer.maria@neostrada.pl
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 4.3 V8 (430) 272KM 200kW
Skrzynia chodzi idealnie,żadnych szarpnięć,chodzi płynnie(chodzi mi o nowy typ skrzyni),tylko pamiętać co 60tyś km wymiana oleju i filtra.Miałem różne automaty i ten jest mistrzowski.
2,0
~pozdrawiam mateusz
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 2.3 (230) 150KM 110kW
skrzynia rozdzielcza napędu pada,zbyt delikatne nie proporcjonalne do masy auta koszt takiego(u znajomego) 3000zł raz już wymieniłem i znowu zaczyna szwankować tragedia
Mercedes Klasa M W163