Szukaj

Lista ocen Mercedes Klasa M W163 (48) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 37 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~db
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 5.0 V8 (500) 292KM 215kW
Wg mnie jest świetne. Na asfalcie jedzie się jak osobówką. Kierownicę trzymam w jednej pozycji i samochód sunie po koleinach, nierównościach równo przed siebie. Jechałem Jeepem nierównym asfalcie, to kontrę kierownicą musiałem robić co chwilę i jazda z prędkością 90km/h była dla mnie uciążliwa. W ML W163 tego po prostu nie ma. W lekkim terenie jest bardzo komfortowo, ze względu nie całkowicie niezależne zawieszenie i brak mostów - prawdziwymi...
4,0
~Symetra
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 3.2 V6 (320) 218KM 160kW
Amortyzacja komfortowa, do dynamicznej jazdy nie nadaje się, układ kierowniczy jak w amerykańskich autach - mało precyzyjny, ESP reaguje zbyt późno (miałem Accorda i tam ESP mrugało, zanim poczułem, ze auto się ślizga - tu jest odwrotnie). Jeżdżę na oponach szer. 275/55 R17 i to nie jest dobry wybór - na równym asfalcie jest ok., ale przy nierównościach i szczególnie w koleinach auto robi się niebezpieczne, skacze i buja się nadmiernie....
4,0
~SZYMON BUNIO JANEK
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
DZIURY TŁUMI BARDZO DOBRZE. STABILNIE JAK PRZYSTAŁO NA AUTO TERENOWE ZACHOWUJE SIE NA OSTRO POKONYWANYCH ZAKRĘTACH A ZARAZAEM DOBRY KOMFORT TOCZENIA I RESOROWANIA . Z TEGO ZAWSZE SŁYNĄŁ MERCEDES. W TERENIE TO TYLKO PO LESIE LEKKIE BŁOTA GŁĘBSZE ŚNIEGI NAWET STROME PODJAZDY (560 NM DA SOBIE RADE) I NA ŚLISKIEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI NAPĘDOWI NA 4 KOŁA I MOŻE NIE ZA NAJLEPSZYMI WŁASNOŚCIAMI TERENOWYMI DA SOBIE RADĘ - TAK POWINNO TO WYGLĄDAĆ . PO ZA...
4,0
~Sebastian_gdańsk
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 4.3 V8 (430) 272KM 200kW
Nie ma co ukrywać, że ML jest twardy. na autostradzie jedzie się komfortowo jednak za dziurawych droga troche tłucze. Mi to nie przeszkadza, ponieważ wynagradza to świetną trakcją i przyczepnością. Przy prędkościach 160-180 przy wyprzedzaniu przeskakuje przez koleiny jak masło. W terenie na dobrych oponach nie odstawał od Pajero. Pewnie jest to załuga sporego zapasu mocy. Rusza jak wystrzelony z procy - żadnego buksowania kół. Naprawdę fajen...
3,0
~Damian
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
Dobrze trzyma drogi, ale jazda po nierównościach, nawet ma kompletnie zdegenerowanym "zawiasie" to udręka. Fatalny komfort resorowania! (UWAGA: JAK NA MERCEDESA, obecnie mam ich kilka i miałem kilkanaście, żaden nie jechał tak fatalnie!). Cała reszta - super. Hamulce, jak na tą masę - brzytwa! Układ napędowy bezproblemowy, reduktor wzmacnia moment napędowy do niebotycznych wartości - można drzewa wyrywać.
4,0
~nity@polnet.cc
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
Mam 22 calowe felgi z oponami o profilu 30! Co ciekawe, komfort jazdy jest zbliżony do standardowych 17-tek! Ale prowadzenie w zakrętach i niew5rażliwość na koleiny są wzorowe!!! Niestety, to nie jest na nasze, polskie, dziurawe drogi!
3,0
~pozdrawiam mateusz
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 2.3 (230) 150KM 110kW
powiedzmy że dobrze trzyma się drogi ale jak już się wijedzie w bardzo dziurawą droge nie jest zbyt konfortowo jak na suva tej klasy powinno być lepiej:/ a no i wymiany sfożni i klocków dosyć częste też wszystko delikatne a zarazem kosztowne:(
5,0
~jacek1008
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 2.7 (270 CDI) 163KM 120kW
Super układ jezdny, trwały, mógłby być troszkę miększy. Należy zwracać uwagę przy wymianie łączników drążka stabilizatora tylnego zawieszenia. NIE PRZYKRĘCAĆ ŚRUB "NA CHAMA" ! One muszą mieć swój luz/skok.
4,0
~Evil
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 5.0 V8 (500) 292KM 215kW
To samochód z lekkim zacięciem terenowym - zawieszenie nie jest doskonałe na drodze, jest po prostu dobre. Z drigiej strony terenówka też to nie jest - lekki teren jaknajbardziej, trudnego nawet nie próbuję, szkoda auta.
5,0
~mateusz
Mercedes Klasa M W163
Terenowy 4.3 V8 (430) 272KM 200kW
Tu miła niespodzianka, posiadałem kiedyś Jeepa Grand Cherokee i tam trzeba było się dobrze na zakrętach trzymać kierownicy. Tu w ML-u jest zdecydowanie lepiej, jazda nim bardziej przypomina jazdę osobówką.
Mercedes Klasa M W163