Szukaj

Lista ocen Mercedes Klasa S W220 Sedan 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW 2000-2005 (13) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~potaki@interia.pl
Mercedes Klasa S W220
Sedan 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
auto prowadzi się bardzo dobrze posiada genialny system aktywnego wspomagania kierownicy czyli siła działania dobierana jest odpowiednio do sytuacji. Auto posiada airmatic który utwardza zawieszenia podczas dużej prędkości i umużliwia podniesienie pojazdu podczas pokonywania trudniejszych odcinków polskich tzn. dróg. Co do awaryjności układu airmatic to śmieszy mnie to co piszą niektórzy że ciągle nie działa jest nieszczelny, Większość...
3,0
~majster
Mercedes Klasa S W220
Sedan 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
Wygodny to fakt, w końcu to S Klasa, ALE ten cholerny AIRMTIC !!!! po co to montowali to ja nie wiem, parę razy opadł na glebie, raz cały- wymiana jakiegoś czujnika, 1000zł i to jeszcze nie w ASO, czasami na zakrętach lubi się załamać i opuszcza mu się wtedy przód- najczęściej, przynajmniej u mnie. Po deszczy lepiej nie jeździć, bo też lubi opaść. Zawsze rano podczas odpalania ruletka - czy się podniesie czy może dziś mazły dzień i opadnie na...
5,0
~KOPCZYŃSKI
Mercedes Klasa S W220
Sedan 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
układ jezdny też jest super jak w mojej E klasie układ kierowniczy działa z taką samą precyzją jak w E klasie no ja nie mam zawieszenia air-matic to i dobrze bo ono się niestety często psuje a koszt jednego amortyzatora to 4000 zł.ESP ma trzy tryby możemy na stałe odłączyć lub włączyć albo opóźnić działanie systemu ale kiedy się wyłączy ESP to ta limuzyna lata bokiem jak slr.
4,0
~cnc32@tlen.pl
Mercedes Klasa S W220
Sedan 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
KOMPRESORA (1200ZŁ) JESZCZE NIE ZMIENIAŁEM A LUBI SIĘ WYKOŃCZYĆ PRZY 150TYS.KIEDY JEST MOKRO NA KRĘTEJ DRODZE LUBI SIĘ OPUŚCIĆ ZAWIESZENIE...I DU...A.POZA TYM NA RAZIE WYTRZYMUJE...ODPUKAC... AMORTYZATOR 1SZT -3500ZŁ...
5,0
~Daniel
Mercedes Klasa S W220
Sedan 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
Komfort nieprawdopodobny a nawet podróżowanie z prędkością powyżej 200 km/h dzięki zawieszeniu pneumatycznemu i możliwości dostosowania twardości zawieszenia nie stanowi najmniejszego problemu.
4,0
~Wojciech Kowalski generat2@wp.pl
Mercedes Klasa S W220
Sedan 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
Prowadzi sie znakomicie, trzyma sie drogi jak przylepiony, uklad ESP reaguje poprawnie, mozna go wylaczyc calkowicie.
5,0
~Piotr
Mercedes Klasa S W220
Sedan 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
wielki promien skretu pozwala nim swobodnie manewrować a zawieszenie w zależnosci od regulacji twardosci...
5,0
~kamilo
Mercedes Klasa S W220
Sedan 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
200 km/h i idzie jak po szynach i to nie po autostradzie.airmatic działa.
5,0
~Paweł
Mercedes Klasa S W220
Sedan 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
wszystko jest tak jaki powinno, skręt bardzo dobry.
2,0
~mirowscy1@interia.pl
Mercedes Klasa S W220
Sedan 4.0 V8 (400 CDI) 250KM 184kW
pneumatyczne zawieszenia nie nadają się na polskie drogi
Mercedes Klasa S W220 Sedan