Szukaj

Lista ocen Mercedes Sprinter III Furgon (43) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 55 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~tomkos
Mercedes Sprinter III
Furgon 2.2 CDI 150KM 110kW
TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA ....jedna wielka tragedia, silnik już 3 razy robiony a znam takich co robili po 4 razy ... kto wie na ilu się skończy, pocieszam się tylko tym że...
3,0
~majk
Mercedes Sprinter III
Furgon 2.2 CDI 109KM 80kW
po ponad 20tyś całe zawieszenie przód zaczeło okrutnie trzeć (metaliczne chrupanie), do wymiany amortyzatory ktore jakoby nie byly wadliwe, heh zeby tylko nie wynikało ztego ze na 100tys bedzie 4-ty komplet wymieniany, po naprawie irytujacy dzwiek dalej bylo słychać, po czym nastepna naprawa tym razem smarowany był resor poprzeczny... dalo to efekt na ok. tydzien pozniej znowu to samo: serwis tłumaczy to mrozem, moze ktos mi qr*a powie jeszcze...
4,0
~marcar@marcar,pl
Mercedes Sprinter III
Furgon 213 CDI 129KM 95kW
handluję częsciami więc powiem tak: jak jezdze po mechanikach to u kazdego stoi cdi,tdi; wtryskiwacze, pompa wysokiego cisnienia. ja w sprinterze nie mialem takiego problemu bo uzytkuje go od nowości i dbam zwłaszcza o paliwo ale kupilem uzywanego vito cdi 108 \'99 i porazka padło wszystko co mogło: pompa wysokiego cisnienia, wtryskiwacze wypłukały podkladki miedziane i tylko jakims cudem udalo mi sie je wyjac bez uszkodzenia glowicy. ogólnie...
3,0
~CHEDAR
Mercedes Sprinter III
Furgon 213 CDI 129KM 95kW
- przy 280 tys. padła pompa wodna, serwis na Słowacji nie chciał tego naprawić chociaż auto było na gwarancji, dano mi butelkę wody i wysłano do Polski, powiedziano mi że spoko dojadę Pompa padła w Czechach, pasek klinowy się zerwał, naprawa, holowanie, na koszt MB. - 360 tys - uszczelka bod głowicą, koszt ok 900 zł - mechanik z mercedesa robił mi to prywatnie - 415 tys - turbina do wymiany Po za tym cacy
2,0
~pozko
Mercedes Sprinter III
Furgon 213 CDI 129KM 95kW
Raz nie mogłem odpalić auta bo zepsuł się fabryczny immobiliser: 2 dni postoju 300km od miejsca zamieszkania. Od niedawna zauważalny jest wyciek spod turbiny i lekki spadek mocy. Wydaje mi się, że jak na 150 tys. km, to trochę za wcześnie, tym bardziej, że podobny transit, którym też jeżdżę ma 290 tys i zero takich objawów. Aha: jeszcze od jakiegoś czasu jedna po drugiej siadają mi świece żarowe.
3,0
~dddddd
Mercedes Sprinter III
Furgon 316 156KM 115kW
mam problem z filtrem cząstek stałych, ciagle mi przepuszcza olej napedowy do oleju silnikowego. W serwisie twierdzą że zle jeżdze! żenada . Ja stosuje sie do zalecen serwisu ale to nie skutkuje. Przykładowo ostatnio w okresie 29dni 4500 stan oleju silnikowego podniusł sie o 0,5litra. i znowu w serwisie wymienili olej i powiedzieli ze nic sie nie da zrobić.
2,0
~Pierun23
Mercedes Sprinter III
Furgon 313 CDI 129KM 95kW
przy ok 170tys km rozszczelniony wtrysk, auto nie do jazdy, przy ok 200tys km, urwane koło pasowe, auto znów stało, przy ok 300tys km wymienione turbosprężarki, 375tys km silnik się skończył (pękło kółko łańcuszka rozrządu), przy 450tys km skończył się alternator, w międzyczasie coś tam jeszcze chyba było, ale nie pamiętam, ogólnie bardzo słabo...
3,0
~Ariel
Mercedes Sprinter III
Furgon 316 CDI 165KM 121kW
Wtryski, niestety 3x w trakcie pierwszego roku były wymieniane, po za tym nic poważniejszego nawet nie mam kłopotów z filtrem cząstek stałych, gdzie niektórym w modelach 315CDI często wskazywał komputer podniesiony stan oleju i prowadziło to do skracania przeglądów serwisowych. Tutaj problem był z wtryskami, który w końcu naprawili mi.
3,0
~Duch Dziadka
Mercedes Sprinter III
Furgon 213 CDI 129KM 95kW
...no tu jest gorzej...samochod zachowuje sie momentami dziwnie traci przyspieszenie...dusi sie i dławi na zmiane...napedza stracha kierowcom no i kilkakrotnie skonczylo sie to wizytami w serwisie...niby naprawa gwarancyjna ale za postoj samochodu w serwisie i paliwa za dojazd nikt nie zwraca...załamka...
Dziennik kosztów dla Mercedes Sprinter III Furgon
Średni koszt przejechania 100 km
71,00 zł
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~ramzes
Mercedes Sprinter III
Furgon 316 CDI 165KM 121kW
Wymiana wału, wymiana krzyżaków na wale, wymiana przewodów dolotowych (turbo, intelcooler) 2x, przepływomierz, wymiana paska wielorowkowego (zerwany napinacz 15tys km przebiegu), wymian czujników podcisnienia 3x,wymiana pedału gazu 2x
Mercedes Sprinter III Furgon