Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Carisma Hatchback

Miko-Mariusz, 13 lat temu
Silnik 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 170 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Carisma Hatchback 1.8 16V GDI 125KM 92kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
4,92
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Doskonaly silnik GDI!
5,0
Całokształt
Autko dopracowane, szczegolnie warte polecenia sa egzemplarze po face liftingu, ktore sa po prostu dopracowane w kazdym calu!
Wrażenia
5,0
Silnik
GDI pierwszy bodaj silnik z bezposrednim wtryskiem benzyny. Jak dla mnie rakieta. Jak na nie mala przeciez mase Carsimy silnik GDI o mocy 125km napedza ja wiecej niz przyzwoicie. Silnik nie dostaje zadyszki praktycznie w kazdym zakresie obrotow. Juz od dolu ladnie ciagnie przez to w miescie jezdzi sie tym samochodem z tym silnikiem znakomicie. Wysoka elastycznosc, male zuzycie paliwa dopelniaja tylko juz wysoka ocene tego silnika. Osiagi... 0-100km/h w czasie ponizej 10sekund - sprawdzane nie raz. Predkosc maksymalna licznikowa 225km/h (oczywiscie Niemcy podczas sprowadzania autka). Samochod bardzo elastyczny chociaz czuc ze to typowa japonska maszynka, po prostu bardzo lubi i zdecydowanie ozywia sie powyzej tych 3800-4000obr/min. Az chce sie jezdzic. Daje bardzo duza przyjemnosc z jazdy. Warto tankowac pb98, osiagi sa lepsze niz na 95.
5,0
Skrzynia biegów
Co tu duzo mowic, nic nie skrzypi, krotka, precyzyjna, nie haczy ogolnie maksimum daje. Podobnie jak silnik pochodzi z Japonii-co czuc.
5,0
Układ jezdny
Dosyc twardy ale pieknie sie jezdzi po zakretach i podczas szybkich wojazy po autostradach. Auto pozostaje niewzruszone niezaleznie od warunkow.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra, wysoki i nie widoczny tyl ale im dluzej jezdze tym bardziej go wyczuwam. Plus za ogromniaste wsteczne lusterka (pochodzace od Miska 3000GT)
5,0
Ergonomia
Prosciej sie juz nie da:) Wszystko moze bez przepychu ale urzadzone z gustem. Prostota ktora sie nie starzeje za szybko.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klima dziala perfekcyjnie. Nigdy nie mialem takiego urzadzonka w aucie ale to jest wspaniale uczucie miec klimatronic. Ustawiasz temeperature a autko samo robi reszte:)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo miejsca wbrew rozmiarom zewnetrznym
5,0
Wyciszenie
generalnie cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1100km na jednym baku przy rozsadnym traktowaniu. Miasto 7-8 litrow, 9 przy mocniejszym deptaniu pedalu gazu. 5litrow w trasie, 6 przy deptaniu. Jak na 1,8 125KM w wysokoobrotowej benzynie to bajka!
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena zdecydowanie za niska jak na tak okazaly i dopracowany samochod! Kup a nie pozalujesz!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Doskonala! nawet nic nie zaskrzypi we wnetrzu (np. plastiki)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Lac dobra benzyne i jezdzic, to auto nie zawodzi! Poza tym przeglad raz w roku z wymiana oleju. Tyle:)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V GDI 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Carisma Hatchback 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Carisma Hatchback