Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Carisma (420) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 707 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~ebastian25@wp.pl
Mitsubishi Carisma
Sedan 1.6 90KM 66kW
1.Zawór zmieniający kąt wtyrysku, 2-Łożysko koła przedniego prawego,3-Przekaźnikx2 załączający wentylator przy zał. klimie-efekt 2 razy napełniałem klimę-przekaźnik który zwykle kosztuje 7-9 zł ten konkretnie Siemens na potrzeby MItsu-100zł, 4-Łącznik wybieraka skrzyni biegów przedni,5-wymian siłownika klapy tylnej, 6-wymiana siłowniczka dźwigni gazu przy pompie wtryskowej,7-Urwała się linka uziemiająca silnik do nadwozia(jezu ile to było...
4,0
~juar_78
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.6 i 16V 103KM 76kW
Wg mnie OK. Miałem auto przez 95 tys. km i przy sprzedaży przebieg 245 tys. km. Z poważnych rzeczy, które w tym czasie sobie przypominam: - sworznie wąchacza przód, - potem całe wahacze przód było trzeba wymienić po koniec, - zapiekał się ręczny przy jednym kole, - jeden amortyzator przód padł, - awaria rozrusznika, - wyświetlacz komputera pokładowego gubił linie - musiałem wymienić (kupiłem na allegro i sam wymieniłem), - sprężyna pod...
5,0
~strachu
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.8 16V GDI 122KM 90kW
GDI ma problem z osadzaniem się nagaru na przepustnicy i obroty zaczynają falować. Ów nagar wystarczy co jakiś czas wyczyścić. Można ten problem ograniczyć stosując odpowiednio dobrany olej: Shell Helix Plus AH SAE 10W-30 polecam link: http://www.autoflesz.pl/artykuly/28,Poranny_rozruch_Siarczyste_mrozy_a_lepkosc_oleju.html Ja kupuję olej w autoryzowanym serwisie mitsu bo na polskim rynku bardzo trudno dostać, cena 44 zł. za litr....
5,0
~luki19323
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Niezawodność na najwyższym poziomie. Nie zawiodła mnie i jej za to dziękuje. Oby tak dalej. Z tego co widzę to pewnie za rok trzeba będzie wymienić układ wydechowy lub jakiś z jego elementów, ale auto ma 10 lat więc ma prawo pojawiać się korozja. Dobrze by też było przeprowadzić konserwacje podwozia, co prawda nie ma oznak korozji ale moim zdaniem mogłaby być lepiej zabezpieczona-koszty nieduże ale potrzeba trochę wolnego czasu więc być może...
4,0
~MarcinO
Mitsubishi Carisma
Sedan 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Silnik ma jedną podstawową wadę mianowicie przepustnica (koszt wymiany w serwisie to 8000zł + robocizna) na szczęście są już wyspecjalizowane warsztaty, które zajmują się regeneracją koszt około 400zł. Dobra rada co 30 tysięcy kilometrów dać przepustnicę do przeczyszczenia (koszt około 100zł) koszt niewielki a można dużo kasy zaoszczędzić a i autko dużo lepiej chodzi i nie falują obroty
4,0
~BATT
Mitsubishi Carisma
Sedan 1.8 116KM 85kW
słaby punkt samochodu to układ wydechowy (wymieniany 3 razy w tym raz na gwarancji), ostatnio padł akumlator (no ale ma już też swoje lata). Cieknie trochę z instalacji wspomagania kierownicy, ale w serwisie powiedzieli, że można nie naprawiać tylko raz na jakiś czas dolewać płynu (2 lata temu kupiłem buteleczkę i do tego czasu jeszcze zostało a kierownicę można jednym paluszkiem obracać)
5,0
~fixer9@tlen.pl
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.8 16V GDI 122KM 90kW
Olej zalany 5w40 od samego kupna jak bral 0.5 l tak do tej pory bierze tyle samo.Wymieniałem pompę wysokiego ciśnienia bo niestety wysiadła ale to chyba norma przy takim przebiegu i naszej benzynie..Reszta to norma rozrząd ,klocki ,filtry Problem z ręcznym zapiekły sie cylinderki.Ogólnie silniczek ślicznie Cyka;]] Nawet cichutko chodzi jak na GDI CO mnie cieszy
5,0
~Tomasz
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.9 DID 115KM 85kW
Przez pierwszy rok żadnej awarii. Jednakże na polskich drogach nie wyrabia zawieszenie, aczkolwiek może to być przebieg, ponieważ z racji dojazdów do pracy zrobiłem nim blisko 45 tys. km w ciągu roku. Jeździłem 2 Carismami i powiem jedno. Gumotuleje w wahaczach i stabilizatory to pomyłka - wybijają się szybko, w oryginale drogie a z zamiennikami ciężko.
5,0
~ener
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Usterek brak, jedyne co wymieniłem przez 50 000 km to 1 raz klocki hamulcowe, amortyzatory z tyłu i teraz w maju klocki i tarcze hamulcowe z przodu. A tak to standard: olej, filtry, żarówki H4 z przodu. Raz spawałem tłumik: nie był spawany od nowości ani razu czyli od 1997 roku:) teraz muszę zrobić to drugi raz.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Carisma
Średni koszt przejechania 100 km
33,33 zł
6,8
l/100km
8,5
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~beak
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.9 DID 115KM 85kW
przy ok. 100 tys. km zaczęły pojawiać się wady zacisków - 3 zaciski na 4 dają do myślenia drobnostki generują ryzyko konieczności wymiany 3 całych zacisków (koszt około 1200 zł.) USZKODZONY MODUŁ ABS (od początku, gdy go mam - koszt nowego 11000 zł - trzeba szukać regeneracji ABS albo zamiennika czy ze szrotu)
Mitsubishi Carisma