Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Eclipse Cross SUV

RS, 3 lata temu
Silnik 1.5 T 163KM 120kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Eclipse Cross SUV 1.5 T 163KM 120kW 2017-2021 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
4,0
Całokształt
Samochód kupiłem w styczniu 2021r. jako nowy w salonie: wersja 2WD z automatem CVT. Przesiadłem się z Jeep'a Renegade 1.4 Multiair 140 KM (psuł się :)). Pierwsze wrażenie jakie robi Cross jest bardzo pozytywne. Oczywiście otwarta jest kwestia wyglądu, bo to rzecz gustu. Moim zdaniem samochód ma wyrazisty i dynamiczny wygląd mimo sporych gabarytów. Pewne zdziwienie budzi tylko brak tylnych świateł w technologii LED - niezrozumiałe skąpstwo. Wnętrze jest przestronne, funkcjonalne i solidnie wykonane - tak "po japońsku" :). Wyjątek, to przyciski ogrzewania przednich foteli - masakra i moim zdaniem zbyt cienka, chociaż obszyta skórą, kierownica. Poza tym w fatalnym miejscu umieszczono od strony kierowcy , przyciski sterowania szybami, do których dostęp blokuje uchwyty drzwi. No i dywaniki po stronie kierowcy o wielkości ... serwetki :). Samochód w wersji, którą posiadam wyposażono w sporo systemów i wodotrysków. Natomiast nie rozumiem dlaczego producent nie przewidział : - wskazania ciśnienia w oponach pomimo zabudowanych czujników i jedynie sygnalizację zbyt małego ciśnienia, - nawigacji, pomimo zabudowy GPS, - cyfrowego wskazania prędkości ustawienia tempomatu, ustawia się na "czuja" w oparciu o prędkościomierz. Reszta bardzo mi się podoba i spełnia swoje zadanie.żądnych Nie jestem specjalistą, ale moim zdaniem silnik i bezstopniowa skrzynia pracują w wzorowo. Żadnego szarpania i zadyszki, ba ... samochód ma bardzo fajne "kopytko" :) Nie ma problemu z przyśpieszaniem podczas wyprzedzania i jest cicho ... a głuchy nie jestem. Oczywiście nie jest to jakiś RS czy insze WRC, ale dla mnie OK. Zawieszenie dla mnie super, rozsądny kompromis pomiędzy twardością a bujaniem. Co do spalania , cóż wszystko zależy od kierowcy. Spokojna jazda w mieście plus trochę autostrady wyszło mi od 7,8 do 8,1 l/100km. Dobicie pedału gazu i jazda z dozwoloną prędkością 140 (+- 10 :):) km/h , to już 12-15 l/100km. Silnik spalinowy to maszyna cieplna i praw fizyki pan nie zmienisz :). Reasumują , jak na razie jestem zadowolony i uważam, że za tę cenę dostałem bardzo przyzwoity samochód. Co do trwałości trudno mi się wypowiadać ze zrozumiałych względów. Aha i na koniec - fajni ludzie z serwisu Mitsubishi w Sosnowcu, moim zdaniem to też nie do przecenienia. Moje doświadczenia po serwisie Jeepa były traumatyczne (niekompetentni i chamscy ludzie, nie wiem, może miałem pecha) a teraz wróciła mi wiara w ludzi :):):), a przynajmniej na chwilę :).
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczna jednostka - ale uwaga, przy szarży pochłania ogromne ilości "owsa".
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie :) (przebieg niewielki)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Daje na zapas, na razie trudno powiedzieć.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 T 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Eclipse Cross SUV 1.5 T 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Eclipse Cross SUV