Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Galant VIII Kombi

Pieter, 7 lat temu
Silnik 2.0 136KM 100kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 230 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi Galant VIII Kombi 2.0 136KM 100kW 1996-2002 - Oceń swoje auto
4,62
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : komfort
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Rdza tylne nadkola
Silnik : pocenie się spod pokrywy zaworów
4,0
Całokształt
Bardzo dobre auto. Doskonały komfort prowadzenia i jazdy(wielowachacz). Bolączka to zabezpieczenie antykorozyjne. Jednakże polecam silnik 2.5 V6. No i ten wygląd. Moje marzenie z dzieciństwa...
Wrażenia
4,0
Silnik
Stara japońska konstrukcja. 2.0 16V. Niestety trochę za słaby do gabarytów auta(stylistyka zobowiązuje ;-) ) W miarę dynamiczny powyżej 4tyś obr. co przekłada się na spalanie. I tu pytanie czy nie lepiej jednak V6. Bo spalanie średnio ok. dwa litry mniej niż 2.5 ale mocy brak.
4,0
Skrzynia biegów
Powszechne problemy z łożyskami skrzyni biegów mnie na szczęście ominęły. Ponad 60tyś km przejechane i żadnych zgrzytów i hałasów. Czasem coś na zimno przyhaczy ale nie jest to nazbyt irytujące.
5,0
Układ jezdny
Komfort, komfort i jeszcze raz komfort. Jednak warto raz na jakiś czas wymienić jakiś wahacz i mieć to uczucie płynięcia po asfalcie. Avensis pomimo trwalszego zawieszenia tego nie zapewniał. Polskie drogi niestety wymuszają częste wymiany łączników stabilizatora. Warto kupić elementy dobrej firmy bo na dłużej jest spokój.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże kombi wymaga uwagi przy cofaniu. Ale szybko można to ogarnąć. Spora maska też wymaga przyzwyczajenia. Poza tym ok.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Może temperatura zewnętrzna mogła by być wyświetlana na stałe.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybkie nagrzewanie. Czasem w mocno deszczowe dni i przy pełnej "obsadzie" wsparcie klimą w odparowaniu szyb. Klimatronik działa dobrze lecz w bardzo upalne dni niedomagał.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca pod dostatkiem dla wszystkich. Nie czuć kolan i narzekań pasażerów za plecami więc Ok.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie bardzo dobre. Do 120km/h cisza. Od 120 do prawie 200km/h niewielki jednostajny i nie uciążliwy wzrost hałasu opływającego powietrza. U mnie naj uciążliwszy był hałas opon. I to nie byle jakich bo Toyo
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Instalacja LPG. Więc Ok. Części eksploatacyjne przystępne. Jedynie koszt dobrych wahaczy może trochę szarpnąć po kieszeni.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakby znależć egzemplarz nie skażony rdzą to auto idealne. Ale z tym ciężko. Tanie bo rdzewieją. Ale za to co oferują...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak drobnych usterek. Wszystkie zamki.klamki, guziczki itp. działają jak 14-lat temu. Tylko eksploatacja.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niestety nasza historia skończyła się dość brutalnie. Pewnego dnia silnik odmówił posłuszeństwa. Prawdopodobnie obróciła się panewka. Wymiana silnika to spory koszt. Plus ogarnięcie zdrowego silnika 2.0 dość rzadkiego to wyzwanie nie na moje nerwy. Sprzedałem jako uszkodzony. Kupił bym 2.5 ale ta rdza...

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi Galant VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi Galant VIII Kombi