Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Lancer VI Kombi

Szczęśliwy użytkownik , 14 lat temu
Silnik 1.6 GLXi 16V 113KM 83kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 228 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Lancer VI Kombi 1.6 GLXi 16V 113KM 83kW 1992-1996 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dynamiczny,oszczędny, bezawaryjny, zresztą wiadomo jedna z lepszych i najbardziej udanych konstrukcji Mitsubishi .
5,0
Całokształt
Samochód bardzo dynamiczny ( nawet w kombi) słynie z niesamowicie żywotnego silnika 1,6 16V 113km , jeżeli został złożony w Japonii to ciężko aby cokolwiek się zepsuło , mój ma 13 lat 230 tyś km przebiegu żadnego wycieku wszystkie podzespoły pracują rewelacyjnie , wiadomo nic nie jest wieczne,więc normalnym są takie wymiany jak łączniki stabilizatora itp. amortyzatory oryginalne na wszystkich kołach trzymają bez zarzutu ! Ogólnie jak zadbany nie ma prawa się zepsuć .
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik nie do zajeżdżenia przy zachowaniu wszystkich wymian oleju i filtrów , przy obrotach do 3 tys. niesamowicie oszczędny , powyżej 3,5 tys. obrotów prawdziwy diabeł , bardzo lubi wysokie obroty mało kto może go dogonić na trasie . Przy tym przebiegu ani jednego wycieku ani nawet spoconej uszczelki .
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo rzadko przytnie się wsteczny bądź jedynka , poza tym rewelacyjna , dobrze dobrane przełożenia i dość precyzyjna .
4,0
Układ jezdny
Jest dość twardy ale dzięki temu ma bardzo sportowy charakter jazdy, bardzo ładnie trzyma w zakrętach , trochę trzęsie całą budą na dużych dziurach ale to już tylko kwestia przyzwyczajenia .
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widoczność , dobrze przeszklony , nawet jak na kombi , trochę za małe lusterka boczne .
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu , czytelne pod ręką .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa , szybko działa ogrzewanie lusterek i szyby tylnej .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest bardzo poprawnie zarówno niewysocy jak i wysocy kierowcy będą mogli znaleźć dla siebie pozycję , fotel kierowcy regulowany w 3 płaszczyznach , regulowane pochylenie oparcia tylnej kanapy .
3,0
Wyciszenie
No tutaj mogłoby być lepiej , powyżej 120 km/h dość głośno .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak dla mnie przy tej dynamice rewelacyjne , przy spokojnej jeździe pali maks. do 7 litrów przy jeździe dynamicznej i szybkiej nie sposób zmusić go do spalenia więcej niż 8,5 benzyny . LPG pali po 1,5 litra więcej przy obu stylach jazdy(sekwencja).
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry i oszczędny samochód za niewielkie pieniądze .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakieś drobne sprawy z żarówkami oświetlenia wnętrza ale ogólnie nie ma do czego się przyczepić .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nie zawiódł , nie stanął na trasie przy dbaniu o regularne wymiany oleju,płynów oraz filtrów potrafi się odwdzięczyć całkowitą bezawaryjnością .Przysłowiowo \"tylko lać do baku i jeździć \" .

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLXi 16V 113KM 83kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi Lancer VI – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi Lancer VI Kombi