Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

koki, 16 lat temu
Silnik 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Bardzo dobra wentylacja wnetrza.
4,0
Całokształt
Po przesiadce z wozow typowo osobowych lekkie rozczarowanie glosnościa, powtarzam, nie chodzi o silnik ale o odglosy zewnetrzne. Nigdy nie jezdzilem SUV ale juz widze ze szybko nie posmigam (zapewne nie jest to wina konkretnego modelu ale tego typu pojazdow), nie lubie halasu, do 110 km/h jest znosnie. Innych zastrzerzen nie mam.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie bede pisal opini i dziwil sie ze diesel pracuje inaczej niz silnik benzynowy. Kazdy to powinien wiedziec przed zakupem auta. Jak na stara konstrukcje ma wysoka kulture pracy, elektronika dziala bez zarzutu. Turbodziura wyczuwalna wyraznie. Pracuje glosniej niz w mazdzie 626 i Vectrze C, ciszej niz w peugeocie 407 i nowych fiatach. Nie jest najgorzej, nawet lepiej niz sie spodziewalem po tym motorze.
3,0
Skrzynia biegów
Jedna ze slabszych z jakimi mialem do czynienia, jezdze krotko tym wozem i jest to opinia wstepna, moze sie dotrze. Tak na poczatek pracuje porownywalnie do fiata seicento, nieprecyzyjna, z wyraznym zachodzeniem (szczegolnie drugi bieg). Mam nadzieje ze nie bedzie sie sypala.
5,0
Układ jezdny
Dobrze dobrana twardosc do masy wozu, do jezdzenia po szosie bez zarzutu, w terenie nie sprawdzalem. Ladnie trzyma sie drogi, w koleinach ciagnie umiarkowanie na boki, z dziurami radzi sobie swietnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, rewelacyjne lusterka, do tylu tez dobrze. Tyl wozu wysoki wiec czujnik parkowania przydaje sie do nieduzych przeszkod, ale nawet bez niego nie jest zle.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod reka co niezbedne do jazdy. Kierownica faktycznie moglaby miec regulacje dwuplaszczyznowa, moze to wkurzac na dluzszych trasach szczegolnie jak ktos ma problemy z kregoslupem. Fotele OK. Liczniki czytelne super. Radio (podswietlenie) absolutnie niewidoczne w jasny dzien, nie mowie juz o slonecznym dniu bo wtedy nie widac nic.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacja, nagrzewa sie blyskawicznie, klima tez chodzi dyskretnie. W trybie automatycznym tez niezle trzyma parametry. Nie mam nic do zarzucenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja, nikt nie bedzie narzekal na ciasnote (mowie o jezdzie do 5 osob). Rozlozenie trzeciego rzedu siedzen nie pogarsza sytuacji az tak bardzo.
3,0
Wyciszenie
Taki typ samochodu, ze od 60km/h bardziej slychac swist lusterek (tych od super widocznosci do tylu) i opon niz silnika. Duzo glosniejszy od samochodow osobowych, silnik naprawde halasuje najmniej przy szybszej jezdzie. Niestety bede musial ograniczyc moja ulubiona predkosc (140-150) bo nie lubie wysiadac po 4 godzinnej jezdzie z kwadratowa glowa. Mozna to zagluszyc radiem ale nie o to przeciez chodzi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali naprawde niewiele, 10l w miescie, 7 na trasie przy predkosci 120 km/h
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie bez problemow.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie bez problemow.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander II