Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Zbyszek 45l, 15 lat temu
Silnik 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : duuużo w cenie standardu intense+
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : słabiutki lakier - ostrożnie z myciem i paznokciami przy klamkach poryswać łatwo
Układ elektryczny : słabo podświetlane zegary.
Inne : łatwo porysować srebrne plastiki . łatwo ukraść relingi!! (kpl 8tys)
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony. Zaskakująco ekonomiczny. Zaskakująco wygodny. Zaskakująco dobrze wyposażony w standarcie (mam intense+)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik troche słaby na swoją wagę. \"sportowcy \" bedą zawiedzeni. Ale turbo daje dość mocy dla swobodnej jazdy. W prawdziwym terenie dokucza brak półbiegów - 1bieg musi wystarczyć A NIESTETY POWYŻEJ 2TYS OBROTÓW NIE DA SIĘ ZAWSZE PORUSZAĆ w terenie bo za szybko - sprzęgło łatwo przypalić
4,0
Skrzynia biegów
niektórzy narzekają na lekkie haczenie. Ja nie. Wolałbym 1 \"półbieg\" zamiast 6go biegu
5,0
Układ jezdny
Nieźle trzyma się drogi. Przednie zawieszenie lubi skrzypić przy pokonywaniu poprzecznych nierówności - zgłaszam na każdym serwisie - smarują, czyszczą i po 10tys km problem powraca.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam czujników cofania, czasem to przeszkadza troche.
4,0
Ergonomia
rewelacyja dzielona tylna klapa. Dla narciarza - rewelacja, siadasz, zmieniasz buty jak panisko. Pełno schowków -brawo. MINUS WIELKI jak z Poznania do Warszawy: ten kto wymyślił działanie podświetlanie zegara i radia myślał że samochód na światłach tylko w nocy jeździ. Przy wyłączonych światłach drogowych - jest ok. Po włączeniu świateł w słoneczny dzień maksymalne podświetlenie blednie i prawie nic nie widać.PORAŻKA PANOWIE!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa doskonale. Wsiadasz mokry - trzeba włączyć na maximum bo przednia szyba paruje. Zima też niestraszna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DUUUżo przestrzeni. Tylna kanapa (2gi rząd) dla dzieci lub krótkie trasy albo za karę dla teściowej!
3,0
Wyciszenie
na długich trasach powyżej 120km/h hałas zaczyna męczyć. Renault megane 1,9 tdci wyciszona o niebo lepiej. Nie obiecuj tu sobie więc zbyt wiele.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeśli nie masz ciężkiej nogi - bedziesz zadowolony. Srednio ok 9l/100km. Łatwo zejdziesz do 8,5l/100km. Przeglądy drogie jak zwykle. Nie miałem większych wydatków przez 30tys km
5,0
Stosunek jakość/cena
Za to autko z takim wyposażeniem - rewelacja.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterka? - przy pokonywaniu poprzecznych nierówności (np śpiący policjant) słychać jak zawieszenie. Serwis regularnie czyści - usterka znika. Mały zbiorniczek na płyn spryskiwaczy - warto mieć 5l w bagażniku. Słabiutki lakier - rysuje sie np przy klamkach od zwykłego użytkowania!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do 30tys nie było większych usterek. TYLKO RELINGI GNOJE MI UKRADLI!!! fabrycznie słabo zabezpieczone - znawca odkręci je od zewnątrz w 15 minut a nowe to 8tys. zł!!! Teraz kazałem wkręty zrywalne dodatkowo migomatem przyspawać.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander II