Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

seb-q, 9 miesięcy temu
Silnik 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 289 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,64
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wygoda i ilość miejsca w środku i na bagaże.
Silnik : Trwałość podobno średniej jednostki. A tu zero problemów.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Klocki tarcze
5,0
Całokształt
Jako auto rodzinne nigdy nie zawiodło, trasy po Polsce, przez Niemcy aż po Chorwację.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przydało by się z 30 KM więcej, poza tym bez zarzutu. To jednostka WV która tutaj o dziwo nie sprawia żadnych problemów. Być może w VW to nie była wina silnika tylko osprzęt dobijał jednostkę. Nie bierze żadnych płynów po tylu latach. Było by dobrze jakby obecne silniki były "tak kiepskie" i robiły takie przebiegi bez remontu.
5,0
Skrzynia biegów
Klasyk 6 biegów.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest ok natomiast często trzeba wymieniać klocki i tarcze.
5,0
Karoseria
Bardzo twarde auto, kiedyś w Austrii na parkingu wjechałem przodem na nieoświetloną betonową barierę która stała w poprzek. Myślałem że to koniec drogi do Chorwacji, jednak po chwili okazało się że poza śladem na zderzaku ani podłużnice ani chłodnica nie zostały uszkodzone. Outlander przejechał całą trasę bez problemu..
Komfort
5,0
Widoczność
Znakomita + lusterka wielkości uszu słonia.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajne ogrzewanie i klima.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mistrz przestrzeni, znalezienie czegoś o podobnej przestrzeni w środku wśród nowych pojazdów oznacza ogromny wydatek , a kiedyś tak duże pojazdy były normą. Teraz zostało ich kilka modeli i kosztują majątek.
4,0
Wyciszenie
Tu mogło by być lepiej ale przy takiej sylwetce opory powietrza są nieubłagane.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na swój wiek coś tam trzeba zrobić co jakiś czas, Toyota to to nie jest, ale tragedii nie ma.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tych pieniądzach lepszego i większego rodzinnego samochodu w sumie terenowego (ma blokadę 4x4) ze świecą szukać.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi użytkowe, tarcze, klocki, akumulator, oleje, rozrząd czyli standard, nie posiada jakieś wady fabrycznej oznaczającej częste naprawy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów