Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Adam,trabzon.gdynia@wp.pl, 15 lat temu
Silnik 2.2 DID DOHC 156KM 115kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Outlander II 2.2 DID DOHC 156KM 115kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,92
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Idealna moc 156 km z możliwością \"zczipowania\" do prawie 200 km to aż nadmiar łaski, a pali dalej tyle samo!!! Idealne nagłośnienie!!! Kontakt:trabzon.gdynia@wp.pl
5,0
Całokształt
Auto bardzo dobre. "Wół roboczy" jak dla mnie - w ciągu roku 40 000km. Po szkole bezpiecznej jazdy zobaczyłem, że to auto naprawdę dużo może ale sytemy bezpieczeństwa czynnego (stabilizacja itp) działają dopiero w sytuacjach skrajnych, gdzie już jest za późno dla większości kierowców. W złych warunkach pogodowych nie należy mieć napędu ustawionego ani na 2WD ani nawet na 4WD Auto tylko tryb LOCK daje nam gwarancję bezpiecznej jazdy na śliskim. W zimie spisuje się auto doskonale. Wydajne ogrzewanie i swobodna jazda w trudniejszych warunkach. Agresywny wygląd daje przyjemne uczucie kiedy inni uciekają na prawy pas autostrady. Idealne auto na długie trasy. Mogłoby mieć jeszcze regulację lędźwiową oparcia i troszkę głębsze fotele. Dokupiłem do tego nawigację 7", która idealnie pasuje do schowka na środku kokpitu-polecam ... Kontakt:trabzon.gdynia@wp.pl Auto bardzo dobre. "Wół roboczy" jak dla mnie - w ciągu roku 40 000km. Po szkole bezpiecznej jazdy zobaczyłem, że to auto naprawdę dużo może ale sytemy bezpieczeństwa czynnego (stabilizacja itp) działają dopiero w sytuacjach skrajnych, gdzie już jest za późno dla większości kierowców. W złych warunkach pogodowych nie należy mieć napędu ustawionego ani na 2WD ani nawet na 4WD Auto tylko tryb LOCK daje nam gwarancję bezpiecznej jazdy na śliskim. W zimie spisuje się auto doskonale. Wydajne ogrzewanie i swobodna jazda w trudniejszych warunkach. Agresywny wygląd daje przyjemne uczucie kiedy inni uciekają na prawy pas autostrady. Idealne auto na długie trasy. Mogłoby mieć jeszcze regulację lędźwiową oparcia i troszkę głębsze fotele. Dokupiłem do tego nawigację 7", która idealnie pasuje do schowka na środku kokpitu-polecam ... Kontakt:trabzon.gdynia@wp.pl
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jak dla mnie jest najmocniejszą stroną tego auta. Francuska technologia nie zawiodła mnie po przejechaniu 8000 km. Idealne dopalanie, cichy.Dynamit!!!!zwłaszcza na dwójce.Wyprzedzanie przy 120 to przyjemność, cichy pomruk jadąc na szóstce z prędkością 130-140, idealny na długie trasu............... Silnik jak dla mnie jest najmocniejszą stroną tego auta. Francuska technologia nie zawiodła mnie po przejechaniu 8000 km. Idealne dopalanie, cichy.Dynamit!!!!zwłaszcza na dwójce.Wyprzedzanie przy 120 to przyjemność, cichy pomruk jadąc na szóstce z prędkością 130-140, idealny na długie trasu...............
4,0
Skrzynia biegów
O.K.,lecz przy napędzie na cztery trochę twarda.Tylko dobra bo II haczy i nie ma takiej płynności przełączania jak w PAJERO, czy LANCER. Od pewnego czasu z okolic skrzyni dochodzi klekot na II i III (II 1500 - 1800 obr/min a na III 1000 - 1100 obr/min). Serwis o tym wie ale nie może znaleźć przyczyny. Mam nadzieję, że to nic groźnego. Na wiosnę czeka mnie przegląd okresowy, więc zgłosze to jako usterkę, niech się martwią przecież to 3 lata gwarancji lub 100000 kilometrów przejechanych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5,0
Układ jezdny
Idealny, wąski(jak na samochód ponad 4,5 metra)skręt.Wytłumione zawieszenie, super skręt i świetna praca wspomagania układu kierowniczego.! Idealny, wąski(jak na samochód ponad 4,5 metra)skręt.Wytłumione zawieszenie, super skręt i świetna praca wspomagania układu kierowniczego.!
Komfort
5,0
Widoczność
To przecież wysokie i przejrzyste auto.Posiada czujniki cofania, co upraszcza procedurę cofania a zarazem przyzwyczaja do wygody... Polecam zamiast czujników zamontowanie z tyłu kamerę cofania, którą można podłączyć do nawigacji 7" NavRoad NR750F, który idealnie pasuje do schowka na kokpicie.Jeśli ktoś jest zainteresowany, to dysponuje doświadczeniem i wiedzą, która pozwoli pomóc w dobry i ergonomiczny sposób zainstalować nawigację bez fabrycznego uchwytu Kontakt:trabzon.gdynia@wp.pl Można też zastosować tuning audio/video. Rewelacyjna sprawa z jednym minusem (brudzi się w złych warunkach atmosferycznych ale coś za coś). Idealny, wąski(jak na samochód ponad 4,5 metra)skręt.Wytłumione zawieszenie, super skręt i świetna praca wspomagania układu kierowniczego.!
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką ideales!!Kilka gniazd do podłączenia dodatkowych urządzeń np: nawigacja, ładowarka itp.Polecam zaopatrzyć się w niezależną nawigację np. 7" NavRoad NR750F, który idealnie pasuje do schowka na kokpicie.Jeśli ktoś jest zainteresowany, to dysponuje doświadczeniem i wiedzą, która pozwoli pomóc w dobry i ergonomiczny sposób zainstalować nawigację bez fabrycznego uchwytu Kontakt:trabzon.gdynia@wp.pl Nie polecam fabrycznej nawigacji t. pakiet IT z kamerą cofania itd., ponieważ mapa zastosowana w systemie jest bardzo mało precyzyjna i nie można jej aktualizować.A kosztuje dodatkowo 8500 PLN-to spory wydatek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wszystko pod ręką ideales!!Kilka gniazd do podłączenia dodatkowych urządzeń np: nawigacja, ładowarka itp.Polecam zaopatrzyć się w niezależną nawigację np. 7" NavRoad NR750F, który idealnie pasuje do schowka na kokpicie.Jeśli ktoś jest zainteresowany, to dysponuje doświadczeniem i wiedzą, która pozwoli pomóc w dobry i ergonomiczny sposób zainstalować nawigację bez fabrycznego uchwytu Kontakt:trabzon.gdynia@wp.pl Nie polecam fabrycznej nawigacji t. pakiet IT z kamerą cofania itd., ponieważ mapa zastosowana w systemie jest bardzo mało precyzyjna i nie można jej aktualizować.A kosztuje dodatkowo 8500 PLN-to spory wydatek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu i w pełni automatyczna!! Bardzo sprawna. W trybie auto wydajnie chłodzi. Ogrzewanie dobre - szybkie, no i podgrzewane siedzenia w INSTYLE to jest to, w warunkach zimowych.Zaraz po rozruchu silnika(nie wiem jak to działa) zaczyna dmuchać ciepłe(nie gorące)powietrze.A przecież silnik jest jeszcze zimny. to ma jakiś związek z klimatyzacją, ale jaki .... nie wiem............................... Bez zarzutu i w pełni automatyczna!! Bardzo sprawna. W trybie auto wydajnie chłodzi. Ogrzewanie dobre - szybkie, no i podgrzewane siedzenia w INSTYLE to jest to, w warunkach zimowych.Zaraz po rozruchu silnika(nie wiem jak to działa) zaczyna dmuchać ciepłe(nie gorące)powietrze.A przecież silnik jest jeszcze zimny. to ma jakiś związek z klimatyzacją, ale jaki .... nie wiem...............................
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Aż za dużo jak się człowiek przesiada z Toyoty Corolla.No i te dwa dodatkowe miejsca, tylko szkoda że nie są dzielone.Czasami jest potrzebna dodatkowa przestrzeń. Dodatkowo szyberdach powiększa optycznie całą kabinę i rozjaśnia wnętrze(szyberdach z pełną automatyką). Aż za dużo jak się człowiek przesiada z Toyoty Corolla.No i te dwa dodatkowe miejsca, tylko szkoda że nie są dzielone.Czasami jest potrzebna dodatkowa przestrzeń. Dodatkowo szyberdach powiększa optycznie całą kabinę i rozjaśnia wnętrze(szyberdach z pełną automatyką).
5,0
Wyciszenie
Bez zarzut, za to nagłośnienie to bajka!!!Przy prędkości powyżej 150 km/h dalej wszystko jest O.K., czego nie można powiedzieć o silniku VW 2.0 Więc proponuje silnik 2.2 jest naprawdę rewelacyjny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bez zarzut, za to nagłośnienie to bajka!!!Przy prędkości powyżej 150 km/h dalej wszystko jest O.K., czego nie można powiedzieć o silniku VW 2.0 Więc proponuje silnik 2.2 jest naprawdę rewelacyjny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Myślałem że będzie bardziej oszczędny. Koła 18", podwyższone zawieszenie, większy opór robią swoje. Zimowe koła zmieniłem na 16" i spala wtedy mniej niż na letnich!!! Proszę wziąć pod uwagę że to auto waży z pasażerami ponad 2200 kg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Myślałem że będzie bardziej oszczędny. Koła 18", podwyższone zawieszenie, większy opór robią swoje. Zimowe koła zmieniłem na 16" i spala wtedy mniej niż na letnich!!! Proszę wziąć pod uwagę że to auto waży z pasażerami ponad 2200 kg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem je za pośrednictwem firmy Dreambrokers - polecam, kiedy Euro było po 3,08 PLN więc idealnie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic mnie nie zawiodło!! Posiadam cyfrową formę instrukcji do w/w samochodu, która jest czytelna i bardzo przydatna, zwłaszcza tym, którzy nabyli samochód za granicą. Kontakt:trabzon.gdynia@wp.pl Nic mnie nie zawiodło!! Posiadam cyfrową formę instrukcji do w/w samochodu, która jest czytelna i bardzo przydatna, zwłaszcza tym, którzy nabyli samochód za granicą. Kontakt:trabzon.gdynia@wp.pl
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek!! O.K.,lecz przy napędzie na cztery trochę twarda skrzynia biegów II haczy i nie ma takiej płynności przełączania jak w PAJERO, czy LANCER. Od pewnego czasu z okolic skrzyni dochodzi klekot na II i III (II 1500 - 1800 obr/min a na III 1000 - 1100 obr/min). Serwis o tym wie ale nie może znaleźć przyczyny. Mam nadzieję, że to nic groźnego. Brak usterek!! O.K.,lecz przy napędzie na cztery trochę twarda skrzynia biegów II haczy i nie ma takiej płynności przełączania jak w PAJERO, czy LANCER. Od pewnego czasu z okolic skrzyni dochodzi klekot na II i III (II 1500 - 1800 obr/min a na III 1000 - 1100 obr/min). Serwis o tym wie ale nie może znaleźć przyczyny. Mam nadzieję, że to nic groźnego.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 DID DOHC 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander II