Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

vng, 14 lat temu
Silnik 2.2 DID DOHC 156KM 115kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Outlander II 2.2 DID DOHC 156KM 115kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Delikatny lakier, podatny na zarysowania
Układ elektryczny : Skomentuj tę usterkę...
4,0
Całokształt
Solidny samochód z fajnym silnikiem. Porównywałem z Hondą CR-V i zdecydowanie przypadł mi do gustu, pomimo że wcześniej jeździłem Hondą.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik dużo lepszy niż w wersji 2.0. Bardzo elastyczny i znacznie cichszy. Mam tylko nadzieję, że nie będzie awaryjny.
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie jest OK, ale 6-tka mogłaby lżej wchodzić.
5,0
Układ jezdny
Żadnych zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże lusterka.
3,0
Ergonomia
Ergonomia niestety jest chyba najgorszą stroną tego auta. Posiadam wersję z nawigacją i oto moje zastrzeżenia: przycisk do zmiany trybu komputera w bardzo głupim miejscu, brak możliwości skopiowania MP3 na dysk twardy w nawigacji, podczas gdy można skopiować CD Audio (!!!), brak informacji o nastawionej temperaturze klimy, podczas gdy są pozostałe informacje np. prędkość dmuchawy, kiepskie mapy w nawigacji, brak możliwości trwałej zmiany trybu zerowania średniej zużycia paliwa (!!!).
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W moim poprzednim samochodzie był czujnik słońca podłączony do klimatyzacji. Tu jest tylko czujnik temperatury wewnętrznej, przez co klimatyzacja jest mniej precyzyjna i trzeba ją podkręcać na niższą temperaturę przy silnym nasłonecznieniu. Ogrzewanie też działa dziwnie. W Hondzie miałem cały czas nastawioną temperaturę 21 st. i praktycznie nie musiałem jej ruszać przez cały rok. W Outlanderze muszę kręcić gałką, bo albo mi az gorąco, albo za zimno.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu i z tyłu dużo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być trochę lepsze. Na zimno silnik jest dość głośny, ale później jest lepiej. Przy większych prędkościach zaczyna być słyszalny wiatr, czasami świszczą lusterka (chyba dlatego, że są takie duże).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądów i napraw jeszcze nie było. Zużycie paliwa jest OK, nawet lepsze niż się spodziewałem po takim dużym samochodzie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Salon daje DUŻE rabaty, szczególnie przy zakupie poprzedniego rocznika. Można spokojnie negocjować rabat na poziomie 25 tys. Niestety, jak za tą cenę, samochód jest kiepsko wykonany w środku. Tanie plastiki. Do tego ksenony bez soczewek i tylko na światłach mijania (nie biksenony).
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po odbiorze samochodu z salonu nie działała tylna wycieraczka, a komputer zgłaszał błąd układu paliwowego. Ten drugi problem zniknął samoczynnie (serwis twierdzi, że to wynik zapowietrzenia układu, spowodowanego niskim poziomem paliwa). Ten pierwszy wymagał serwisu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie wszystko OK. Oby tak zostało.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 DID DOHC 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 2.2 DID DOHC 156KM 115kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander II