Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Juke II

Kkonrad, ponad rok temu
Silnik 1.0 DIG-T 117KM 86kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 38 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Nissan Juke II 1.0 DIG-T 117KM 86kW 2019-2020 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Silnik
Układ hamulcowy
5,0
Całokształt
Po 3 latach jazdy mogę dać uczciwe 5 gwiazdek. Dla wszystkich malkontentów to jest auto klasy B, to nie jet auto klasy premium. Jak na swoja klasę jest zrobione bardzo dobrze, niejeden kompakt może się schować przy Juke.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dla mnie silnik ma wystarczająca moc. Same konie mechaniczne może nie odgrywają aż tak ważnej roli jak moment obrotowy a ten w Juke jest bardzo dobry.
5,0
Skrzynia biegów
Bez uwag w miarę precyzyjnie zmienia się biegi, nic nie haczy
4,0
Układ jezdny
Moze trochę za sztywny
5,0
Karoseria
bez uwag
Komfort
5,0
Widoczność
Jedzdziłem Megane 2 i C-HR i w obu widoczność była dużo gorsza niż w Juke
5,0
Ergonomia
bez uwag, wszystko tak gdzie powinno być
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
trochę głośna ale bardzo dobrze wieje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca jak w kompakcie
5,0
Wyciszenie
wspomniane wczesniej Megane 2 i C-HR są o wiele głośniejsze więc daję 5 gwizdek
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
serwis ma średnie ceny
5,0
Stosunek jakość/cena
za taką cenę to tylko Dacia lepiej wypada
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie miałem problemów z awariami
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem powaznych usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 DIG-T 117KM 86kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Nissan Juke II

Liczba wpisów: 12

Nissan Juke II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Nissan Juke II