Szukaj

Lista ocen Nissan Murano I (24) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Matik
Nissan Murano I
SUV 3.5 i V6 24V 234KM 172kW
Polecam sprawdzić, czy samochód nie należy do wyprodukowanej seri, w jakiej może zdarzyć się awaria alternatora. U mnie, wystąpiła po roku używania, z powodu zimna jak sądze. Alternator był dwa razy naprawiany, i dwa razy ponownie się zepsuł (wina pękającego uzwojenia). Wymieniony na nowy, nie sprawia (odpukać) żadnych problemów. Warto wymienić w tym roczniku przełącznik napędu AWD (zrobiłem to profilaktycznie) słyszałem (forum) iż może to...
Dodane 18 lat temu
3,0
~Witek
Nissan Murano I
SUV 3.5 i V6 4WD 234KM 172kW
Ominął mnie reduktor i skrzynia CVT ( znajomego od Z51 już nie. Reduktor 4000plnków skrzynia ze sterownikiem 18000plnków ) Ale wymieniałem pompę wspomagania, maglownicę. Hamulce naprawiane trzy razy (!) wystarczył zjazd z zakopianki do pokrzywienia tarcz Zimmerman. Aby był spokój trzeba kupić dobre ( ale nie najdroższe ) tarcze i klocki jak najbardziej miękkie. Nie słuchajcie naciągaczy ze sklepów z brakes w nazwie. Wlepią wam sportowe klocki...
Dodane 8 lat temu
5,0
~user
Nissan Murano I
SUV 3.5 i V6 24V 234KM 172kW
Nie uwierzycie, ale najczęściej wymienianym elementem całego samochodu? Nie zgadniecie haha KLOCKI HAMULCOWE hahaha fabrycznie montowane chyba od jakieś osobówki ;-) Doszło do takiego paradoksu, że komplet na 4 koła jeździł w bagażniku koszt około 250PLN. Brak czujników klocków powodował, że żona potrafiła z trasy zadzwonić że coś chrobocze w kołach przy hamowaniu haha bywało że klocki nie wytrzymały 15 000 km
Dodane 12 lat temu
3,0
~Witek
Nissan Murano I
SUV 3.5 i V6 4WD 234KM 172kW
Nie padła mi skrzynia CVT, ani reduktor tak jak mojemu kumplowi w Z51 ale za to padła pompa wspomagania i maglownica. Hamulec robiłem trzy razy. Wystarczy zjazd zimą z zakopianki i tarcze są do wymiany. Jednotłoczkowe zaciski nie dają rady. Ciągłe bicie na kierownicy przy hamowaniu przyprawiało mnie o ciężkie nerwy na to auto. I było jednym z powodów mojego zbrzydzenia tym samochodem.
Dodane 8 lat temu
5,0
~Lech
Nissan Murano I
SUV 3.5 i V6 4WD 234KM 172kW
I znów. Bezawaryjność bardzo duża przy założeniu że dbamy my i poprzedni właściciele. Jeśli nie, spodziewajmy się wydatków. Albo lawety (awaria CVT) ja osobiście klasyfikuję wysoką bezawaryjnosć modelu, natomiast wiadomo ludzie potrafią popsuć, olewać, nie dbać, nie odpowiednio użytkować itd.
Dodane 3 lata temu
5,0
~Marcin
Nissan Murano I
SUV 3.5 i V6 4WD 234KM 172kW
Zero usterek - jak dbasz tak masz. Oczywiście może mam szczęście i kupiłem auto w dobrym stanie. Największym wrogiem Murano Z50 są jego byli właściciele.Jak nie dbali ,katowali to klęska dla nowego właściciela . W mojej ocenie pancerna.konstrukcja .
Dodane 3 lata temu
4,0
~KKrzysztof79
Nissan Murano I
SUV 3.5 i V6 4WD 234KM 172kW
Osobiście źle trafiłem jednak po usunięciu poważnych awarii auto jeździ i nic się nie dzieje. Po prostu kupiłem z źle zamontowanym LPG. Trzeba dopytać o to kiedy była regulacja zaworów, i czy nie wyskakuje kontrolka awarii silnika.
Dodane 5 lat temu
4,0
~E.T.
Nissan Murano I
SUV 3.5 i V6 4WD 234KM 172kW
Raz zapalila sie kontrolka alternatora, miesiac po wymianie byl recall wszystkich rocznikow. Od paru miesiecy przy naciskaniu na pedal gazu przy jezdzie po miescie cos burczy i nikt nie wie co to jest (z mechanikami wlacznie).
Dodane 18 lat temu
5,0
~JOKER
Nissan Murano I
SUV 3.5 i V6 4WD 234KM 172kW
Nic się nie wydażyło pozatym ze rozkodował się kluczyk (centralny zamek)po tym jak wyładowałem włączonym radiem akumulator.150 zł w serwisie i po sprawie.
Dodane 14 lat temu
5,0
~Tomek
Nissan Murano I
SUV 3.5 i V6 4WD 234KM 172kW
Jak wyżej. Aha - są tacy co narzekaja na hamulce. Ten problem dotyczy tylko ´amerykanów´. Tarcze są robione w USA i maja mniejszą średnicę.
Dodane 18 lat temu
Nissan Murano I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów