Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Navara III Pick Up

fan japonskiej motoryzacji, 15 lat temu
Silnik 2.5 dCi 4WD 144KM 106kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 36 tys. km
Nissan Navara III Pick Up 2.5 dCi 4WD 144KM 106kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
2,54
38% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
1,0
Całokształt
Zaluje chwili zakupu tego bubla, najchetniej to bym go zezlomowal ale jeszcze leasing do splacenia zostal. A serwis nissan to jakas pomylka!!
Wrażenia
3,0
Silnik
jak sie juz rozpedzi to jedzie jako tako, nie jest demonem predkosci ale to pick-up nie rajdowka
3,0
Skrzynia biegów
automat z tych mulowatych, ale lepszy automat niz manual do jazdy na codzien.
2,0
Układ jezdny
lekki tyl sprawia ze auto nie prowadi sie zbyt pewnie, przy skretach czuc mase samochodu (2t) i reaguje na skret dosc "specyficznie" takie uczucie ze rece ida z kierownica a auto dalej prosto.
Komfort
4,0
Widoczność
wysoko na plus dosc kwadratowy wiec wiadomo gdzie co sie konczy gorzej jak jest zabudowa bo tylna szyba jest przyciemniona i szyby w zabudowie takze wiec za podwojnie sciamnionymi szybami nie najlepiej widac po zmroku. Brak wycieraczki na zabudowie pogarsza sytuacje jak pada. ogolnie lepiej zabudowe z wycieraczka znalezc i pamietac ze to dostawczak wiec cofamy na lusterka boczne.
3,0
Ergonomia
niby wszystko w zasiegu reki i latwa obsluga jednak przyciski na kierownicy zwlaszcza jeden taki funkcyjny do zmiany stacji radiowych i utworow na CD jest tak niefortunnie skonstruowany ze podczas manewrow parkowania i innych z czestym kreceniem kierownica zwlaszcza jedna reka dosc czesto sie o niego zachacza i skacze po zaprogramowanych stacjach radiowych lub utowrach na cd co irytuje.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
spore auto ale i klimatyzacja i ogrzewanie daja rade, przydatna zima jest funkcja dogrzewania silnika na postoju.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu jest duzo miejsca z kazdej strony, co prawda siedzi sie jak w traktorze ale neiktorzy tak lubia, z tylu natomiast jest porażka!!! oparcie pionowo, lawka (nie kanapa tylko lawka) jest na tyle nisko ze jak sie ma powyzej 170cm to kolana sa za wysoko a jak ktos ma ponad 180 to nie radze w dalsze podroze sie wybierac z tylu bo czesto sie trzeba bedzie zatrzymywac zeby przypomniec sobie jak to jest miec nogi.
4,0
Wyciszenie
poprawnie zwazywszy ksztalt i kompletny brak aerodynamiki :-D nie trzeba podnosic glosu nawet przy 150km/h slychac powietrze ale nie jest uciazliwie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
co prawda 2t i opory powietrza jak przy stodole ale 12l/100km nawet w miescie to i tak dobry wynik, w trasie pare razy sie udalo zejsc do ok 9l/100km
2,0
Stosunek jakość/cena
za ta cene to mozna miec o niebo lepsze auto zarowno terenowe jak i dostawcze lub nawet dostawcze z napedem 4x4
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to juz nie nissan tylko renault!! trzszczace zawieszenie, psujaca sie elektryka (raz przednie swiatla przestaly dzialac, to szyba sie nie otwiera)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BUBEL- czego sie spodziewac po marce japonskiej nalezacaej i bazujacej juz na technice renault na dodatek skladanej przez hiszpanow podczas sjesty? TRAGEDIA aso nie potrafi sobie poradzic z userka co gorsza nie potrafia zdiagnozowac usterki!! przez 10k km wymienili listwe zasilajaca, jakies czujniki przy listwie zasilajacej, czujniki przy pompie wtryskowej, czujnik przy skrzyni biegow, filtr paliwa (po przebiegu 20k km 2 raz przy czym auto tankowane tylko na shellu i bp ultimate) i dalej nie wiedza co jest.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Navara III Pick Up