Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Note I Mikrovan Facelifting

Friar, 12 lat temu
Silnik 1.4 88KM 65kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Note I Mikrovan Facelifting 1.4 88KM 65kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
4,38
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Wysokie tylne lampy. O co chodzi??? Widoczny jest, a przez to mało kto w niego uderzy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : zawiesiła się klimatyzacja i radio przy upale. :-)
4,0
Całokształt
Japońska precyzja. Troszkę niestety powiewa francuzczyzną.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dopiero go docieram. Ale i tak uważam, że jak na takie niewielkie auto, 1,4 całkowicie wystarczy. Ma swoje pazury. Ja nie szukam drogowego wariata lecz statecznego samochodu, którym można elegancko pojechać na dłuższą wycieczkę bez obaw o dwucyfrowe wskazania komputera pokładowego. Silnik jest wręcz bezczelnie cichy jak na tą klasę.
4,0
Skrzynia biegów
Wyjątkowo elastyczna skrzynia. Z początku nieco haczy, ale później zaczyna gładko pracować. Wyjątkowo elastyczna jak ją okiełznasz.
3,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi. Dobrze współpracuje z elektroniką typu ESP czy ABS. I jeszcze jedno. To znajdziesz w Europie jedynie w autach powyżej 100000 złotych. Brake Assist System(BAS). Chyba właściciele Mercedesów będą wiedzieli dokładnie o co chodzi.
Komfort
5,0
Widoczność
Świetnie widać we wszystkich kierunkach. Dzieje się tak za sprawą jednej, ale wyjątkowo prozaicznej rzeczy. Bardzo wysoko usadowione fotele. Zwłaszcza te przednie.
5,0
Ergonomia
Przede wszystkim rozpieszcza system schowków nazywany przez Nissana Flexi Board. Panele organizacyjne dla bagażnika wyśmienicie wręcz ułatwiają sprawę pakowania. Przełączniki w przeważającej ilości rozmieszczone idealnie, włącznie ze zdublowanym przyciskiem komputera pokładowego na kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeżeli masz klimatyzację, choćby tą podstawową, niezależnie czy grzejesz, czy chłodzisz, masz w środku bajecznie świeże powietrze. O to chodzi. We Fiacie przy recyrkulacji włączonej robiła się stęchlizna, a tutaj jest świeżo. Dobre dla mnie i mojego taty, bo mamy alergię i astmę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest bardzo dużo. Jest tutaj jeszcze jedno, co ułatwia organizację kabiny. Chodzi o przesuwanie tylnej kanapy. Co prawda, to robi ciaśniej w bagażniku, ale to nic, jeżeli patrzysz na to, jak powiększasz komfort pasażerom.
4,0
Wyciszenie
Limuzyna to to nie jest, ale tutaj muszę powtórzyć to, co już napisałem wcześniej. Jest bezczelnie cichy jak na swój segment.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Proszę później, bo na razie mogę powiedzieć, że zużywa średnio, bo go dopiero docieramy. Tak gdzieś w granicach 6-7,5 l/100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niektóre elementy wykonane z taką dbałością, jak w Europie robi się niemieckie samochody.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz miałem przygodę, że zawiesił mi się caluteńki środkowy panel(klimatyzacja i radio). Poza tym nic póki co nie padło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nie zanotowałem

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 88KM 65kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Note I Mikrovan Facelifting 1.4 88KM 65kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Note I Mikrovan Facelifting