Szukaj

Oceny Nissan Patrol – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny Nissan Patrol

4,8
~Przemek
Nissan Patrol IV
Terenowy 2.8 Di 129KM 95kW
Jeśli Nissan Patrol To tylko z silnikiem 2,8 i elektoniczna pompa paliwa . Auto ładnie się zbiera już od 1600 obrotów ,Spalanie na oponach 33 cale w trasie 10L przy 100 km\h, w mieście spala 13-14L .Przestrzegam przed silnikami 3.0 prod.Renault które zacierają sie na 4 panewce lub na czwartym cylindrze wypala się dziura w tłoku i żaden zakład mechaniczny nie chce naprawiać takiego cuda.Przestrzegam też przed wszystkimi możliwymi przekładkami...
4,4
~Paweł
Nissan Patrol IV
Terenowy 3.0 Di 160KM 118kW
Miałem wiele samochodów, ale tak bezawaryjnego auta wcześniej nie posiadałem. Prawdziwy czołg z homologacja na publiczne drogi. Auto sztywne, twarde nie bojące się żadnego terenu przy tym na zwykłych oponach pozwalające na niemęczącą eksploatację w mieście i na szosie. Przy masie ponad 2,2 tony, zużycie paliwa średnio na poziomie 10 litrów ON. Oczywiście po założeniu opon MT zużycie wzrasta o 2 litry, i po asfalcie nie da się jeździć...
3,5
~M.
Nissan Patrol III
Terenowy 2.8 TD 116KM 85kW
W teorii samochód doskonały. Jak dobry przyjaciel. Nie zawiedzie, zawsze pomocny. Auto z duszą. W praktyce nie jest już tak dobrze ze względu na słaby silnik (o tym niżej). Jednak ogólne wrażenie jest bardzo dobre. Daje ogromną frajdę z jazdy. Po każdym terenie. Wszędzie wjedzie, zazwyczaj też wyjedzie. Super na wakacje czy wypady ze znajomymi. Do tego po przeróbkach (lift, światła, duże koła, zderzaki, wyciągarka, snorkel) wygląda świetnie -...
3,5
~Vee
Nissan Patrol IV
Terenowy 3.0 Di 16V 158KM 116kW
Samochód o niezbyt komfortowo zestrojonym zawieszeniu, za to z wygodnymi fotelami i bardzo dobrą pozycją za kierownicą. Miejsca z przodu jest na 5, z tyłu tylko na 3 ze względu na wysoką podłogę, która sprawia, że pasażerowie drugiego rzędu, nogi mają mocno ugięte. Siedzi się trochę w kuckach. Skrzynię manualną odradzam - u mnie wysiadł na początku jeden z biegów, po jakichś 170.000 km padło bardzo drogie w naprawie koło dwumasowe. W automacie...
4,2
~Filip
Nissan Patrol IV
Terenowy 3.0 Di 160KM 118kW
Jeśli chodzi o całokształt, a straciłem już nieco wenę do pisania, to zmuszony jestem polecić ten samochód. Mój sprawdza się świetnie, na drodze sieje postrach wśród Land Cruiserów a Mitsubishi Pajero w ogóle uciekają na jego widok :). Samochód dla człowieka bezkompromisowego, sprawdzi się w najcięższym terenie - i to nie są bajki, które słyszy się o nowych Land Roverach czy Mitsubishi Pajero - to NIE są samochdy terenowe. Z dużych terenówek...
4,0
~citroenspecial@hot.pl
Nissan Patrol IV
Terenowy 3.0 Di 160KM 118kW
Nie mogę podać 3 typowych usterek , bo takich nie miałem . Wsztstkie naprawy , a właściwie wymiany to częśći eksploatacyjne takie jak: olej , filtry, klocki , świece zarowe , czy zarówki . Jeśli koniecznie mam się napinać na usterki to miałem wyciek płynu spryskiwaczy reflektorów, usterkę załatwiłem dwoma zaworkami zwrotnymi na rurce. Bez nich cały płyn uciekał sobie po wycieraczkach reflektorów przednich , wystarczyło raz spryskać światła i...
Dziennik kosztów dla Nissan Patrol
Średni koszt przejechania 100 km
75,00 zł
14,4
l/100km
Zobacz dzienniki
3,9
~BPuzoń
Nissan Patrol III
Terenowy 2.8 TD 116KM 85kW
To nie jest auto dla osób, które sprawdzają ile auto pali. On po prostu pali tyle ile mu wlejesz. To nie jest auto szosowe. Ale w terenie zachowuje się jak mały czołg. To jest jedyne auto za, którym każdy się obejrzy - praca silnika jest wspaniała. Można go albo kochać albo nienawidzić a w terenie naje ogrom frajdy. To jedne z niewielu aut, które na rajd jedzie na własnych kołach i na własnych kołach z niego wracam.
4,2
~NP
Nissan Patrol III
Terenowy 4.2 D 116KM 85kW
W terenie nie do zatrzymania, chyba że kierowcę wyobraźnia poniesie. Jakość poszczególnych elementów świetna. Prawdziwy japoniec, nie tak jak dzisiejsze japońce z Chin. Silnik 4,2 nie do zajechania, nie trzeba jechać jak kameleon z jednym okiem na drogę z drugim wskaźnik temp. jak ma to miejsce w 2,8. Tutaj czapka się nie podniesie.
3,5
~kandiru
Nissan Patrol II
Long 2.8 TD 116KM 85kW
Było czasami co przy nim zrobić. Cieknące uszczelniacze silnika. Wycieki z przekładni hamulcowej. Pękające węże układu chłodzącego. Korozja tylnej klapy i progów ale nie było to auto nowe i wszelkie usterki w normie.
4,7
~nissan@uscomp.com.pl
Nissan Patrol IV
Terenowy 3.0 Di 16V 158KM 116kW
Nie mam się do czego przyczepić. No może tylko do tego seksu na tyle, kanapa tylna nie jest podgrzewana :) zimą to jednak by się przydało. Poza tym jak się wyłazi przez szyberdach to nie można siedzieć na dachu, ugina się za bardzo. Wadą sporą jest akumulator, nie widziałem takiego od wielu lat, a w Polsce w ogóle nie przypominam sobie. Albo mniejsza pojemność, albo za duży fizycznie.
Nissan Patrol