Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Nissan Patrol

Lata produkcji: 1979 - 2003
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Samochód terenowy (segment I), flagowy model Nissana w tej klasie. Rodowód auta sięga 1951 roku, kiedy na zamówienie armii japońska marka stworzyła Datsuna 4W60. Nazwa Nissan Patrol pojawiła się dopiero 1984 roku. Obecnie na rynku dostępna jest czwarta generacja samochodu, która w 2004 roku została poddana gruntownej modernizacji. W Australii zmodyfikowana wersja Patrola sprzedawana jest jako Ford Maverick. Natomiast w Europie auto przez krótki czas funkcjonowało jako Ebro Patrol.
Powagosław
Rasowa terenówka, która nią jest, a nie tylko na nią wygląda. Patrol jest niezastąpiony na bezdrożach, a na utwardzonych drogach oferuje zaskakująco duży komfort. Wygląd budzi respekt, choć już chyba czas na kurację odmładzającą. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrol jest trochę jak nieokrzesany, nieogolony facet w skórze i ćwiekach, od którego zionie gorzałą. Może i wygląda jak skrzyżowanie traktora z przystankiem autobusowym. Ale wolę jego, niż autka, które przypominają dziewczyny upiększane na zdjęciach w photoshopie. ~Luzacjusz

Nissan Patrol – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Nissan Patrol

Ogólna ocena
4,12
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(91%) NIE(9%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt
WADY - Koszty utrzymania - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

Mac, e-mail:m.jedrzejczyk@poczta.interia
Nissan Patrol III Terenowy
2.8 TD 116KM 85kW (1988-1997) 4,23
Auto z duszą, takich już nie robią. Przyjaciel na długi czas. Nie do zdarcia. Nie jest komfortowy,czy łatwy w prowadzeniu - męczący na dłuższych trasach, twardy i trzęsie, ale to kwestia przyzwyczajenia. Nie jest to też wyścigówka. Wszędzie wjedzie, nie zawsze wyjedzie (to zależy od wyobraźni kierowcy). Duża frajda z jazdy, najlepiej płynnej i rozsądnej. Ciężki jak sto diabłów, ale ładowność i pojemność bajka. Można w nim i podróżować i w nim...
dodano 14 lat temu przez Mac, e-mail:m.jedrzejczyk@poczta.interia
citroenspecial@hot.pl
Nissan Patrol IV Terenowy
3.0 Di 160KM 118kW (od 2000) 4,00
Nie mogę podać 3 typowych usterek , bo takich nie miałem . Wsztstkie naprawy , a właściwie wymiany to częśći eksploatacyjne takie jak: olej , filtry, klocki , świece zarowe , czy zarówki . Jeśli koniecznie mam się napinać na usterki to miałem wyciek płynu spryskiwaczy reflektorów, usterkę załatwiłem dwoma zaworkami zwrotnymi na rurce. Bez nich cały płyn uciekał sobie po wycieraczkach reflektorów przednich , wystarczyło raz spryskać światła i...
dodano 9 lat temu przez citroenspecial@hot.pl
Michał
Nissan Patrol IV Terenowy
3.0 Di 160KM 118kW (od 2000) 1,69
Za 200 000 zł dostajemy kupę (2500 kilogramu) złomu z którą co parę dni treba jechać do serwisu, w dodatku Nissan Polska traktuje swoich klientów skandalicznie, pracownicy działu reklamacji są aroganccy i niekompetentni. Na informację o krzywej ramie nośnej ich odpowiedzią była sugestia że wjechałem nim w trudny teren i skrzywiłem ją sam. Niestety nie miało to nigdy miejsca, a gdyby nawet to przecież KUPIŁEM SOBIE SAMOCHÓD TERENOWY A NIE WÓZEK...
dodano 12 lat temu przez Michał

Dane techniczne Nissan Patrol

Moc silników 95–245 KM
Pojemność silników 2,8–4,8 l
Prędkość maksymalna 145–190 km/h
Przyspieszenie 0-100 10,8–16,9 s
Nissan Patrol Long

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Nissan Patrol
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 517
Koszt ogólny 22,75 PLN
ON64.2 PLN
Wydatki serwisowe 9,75 PLN Pozostałe wydatki 17,09 PLN

Publikacje o Nissan Patrol

Newsy o Nissan Patrol

Nissan Patrol