Szukaj

Informacje o Nissan Patrol

Lata produkcji: 1979 – 2003
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Samochód terenowy (segment I), flagowy model Nissana w tej klasie. Rodowód auta sięga 1951 roku, kiedy na zamówienie armii japońska marka stworzyła Datsuna 4W60. Nazwa Nissan Patrol pojawiła się dopiero 1984 roku. Obecnie na rynku dostępna jest czwarta generacja samochodu, która w 2004 roku została poddana gruntownej modernizacji. W Australii zmodyfikowana wersja Patrola sprzedawana jest jako Ford Maverick. Natomiast w Europie auto przez krótki czas funkcjonowało jako Ebro Patrol.
Powagosław
Rasowa terenówka, która nią jest, a nie tylko na nią wygląda. Patrol jest niezastąpiony na bezdrożach, a na utwardzonych drogach oferuje zaskakująco duży komfort. Wygląd budzi respekt, choć już chyba czas na kurację odmładzającą. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrol jest trochę jak nieokrzesany, nieogolony facet w skórze i ćwiekach, od którego zionie gorzałą. Może i wygląda jak skrzyżowanie traktora z przystankiem autobusowym. Ale wolę jego, niż autka, które przypominają dziewczyny upiększane na zdjęciach w photoshopie. ~Luzacjusz

Nissan Patrol – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Nissan Patrol

Liczba ocen: 110
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt

Wady

- Ergonomia - Koszty utrzymania - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Przemek
Terenowy 2.8 Di 129KM 95kW
Nissan Patrol IV
Jeśli Nissan Patrol To tylko z silnikiem 2,8 i elektoniczna pompa paliwa . Auto ładnie się zbiera już od 1600 obrotów ,Spalanie na oponach 33 cale w trasie 10L przy 100 km\h, w mieście spala 13-14L .Przestrzegam przed silnikami 3.0 prod.Renault które zacierają sie na 4 panewce lub na czwartym cylindrze wypala się dziura w tłoku i żaden zakład mechaniczny nie chce naprawiać takiego cuda.Przestrzegam też przed wszystkimi możliwymi przekładkami innych silników takich jak np.sławetny 4,2 Nissana .Ponoć silnik jest ok pod warunkiem kupna auta w orginale ,o które niezwykle ciężko, większość z nich to auta militarne bez abs i srs .Często służyły w armi a jak wiadomo tam sie auta wykorzystuje i się ich nie oszczędza.Silnik Patrola 2,8 jest 6 cylindrowy z dużym zapasem ukrytej mocy.
4,4
~Paweł
Terenowy 3.0 Di 160KM 118kW
Nissan Patrol IV
Miałem wiele samochodów, ale tak bezawaryjnego auta wcześniej nie posiadałem. Prawdziwy czołg z homologacja na publiczne drogi. Auto sztywne, twarde nie bojące się żadnego terenu przy tym na zwykłych oponach pozwalające na niemęczącą eksploatację w mieście i na szosie. Przy masie ponad 2,2 tony, zużycie paliwa średnio na poziomie 10 litrów ON. Oczywiście po założeniu opon MT zużycie wzrasta o 2 litry, i po asfalcie nie da się jeździć bezpiecznie więcej niż 80km/h, ale ja głównie jeździłem na standardowych oponach szosowych. Uwaga bardzo ważne dla bezproblemowej eksploatacji silnika! Wymiana oleju max co 10 000km a nie jak zaleca producent co 15000km!
3,5
~M.
Terenowy 2.8 TD 116KM 85kW
Nissan Patrol III
W teorii samochód doskonały. Jak dobry przyjaciel. Nie zawiedzie, zawsze pomocny. Auto z duszą. W praktyce nie jest już tak dobrze ze względu na słaby silnik (o tym niżej). Jednak ogólne wrażenie jest bardzo dobre. Daje ogromną frajdę z jazdy. Po każdym terenie. Wszędzie wjedzie, zazwyczaj też wyjedzie. Super na wakacje czy wypady ze znajomymi. Do tego po przeróbkach (lift, światła, duże koła, zderzaki, wyciągarka, snorkel) wygląda świetnie - ludzie się oglądają. Jeśli ktoś szuka prawdziwego samochodu terenowego, będzie używał go zgodnie z przeznaczeniem to ciężko o lepsze auto niż Patrol. Bardzo szkoda, że już takich nie robią. Ogólnie świetny samochód. Po zaakceptowaniu wad - auto doskonałe. Do tego mam wrażenie że auto wytrzyma nawet wojnę atomową. Ze względu na pompę rzędową - można zatankować go byle czym i też będzie jechał.

Raporty spalania Nissan Patrol

Liczba raportów: 121
Średnie spalanie dla Nissan Patrol
19,5 – 19,9
l/100 km
10,8 – 16,3
l/100 km
20,0 – 20,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,9
Terenowy 3.0 Di 16V 158KM 116kW
Nissan Patrol IV
jestem leśnikiem więc auto jeżdzi po szosie[więcej] i po terenie.mam założone większe opony 285/75/r16.przejeżdżam rocznie do 20tys.km.zimą pali więcej bo krótkie czasem przejazdy i często z włączonymi napędami 4x4 stąd spali nawet 14,9.na szosie przecietna prędkość 90-100km/h.ostatnio było 80km/h i spalanie spadło z13,4l do 12,2l.szok.na autostradzie a1 grzechem jest wolno jechać więc wskazówka paliwa zamienia się we wskazówkę sekundnika.w zeszłym roku przejazd gdańsk-korbielów przy mrozie -15-20 stopni C spalił 13.7l.pozdrawiam.
12,3
Terenowy 3.0 Di 16V 158KM 116kW
Nissan Patrol IV
Jazda autostradą 12l/100km , przeciętna prędkość 120km/h czasami do 140Km/h .Najmniej spala przy jeździe do 110km/h drogą krajową z przyczepką spalanie wyszło od 10,5l/100km do 10,8l/100km. Sumując przy spokojnej jeździe w 10l/100km się zmieści i samochód ten nadaje się do spokojnej jazdy do120km/h .
11,7
Terenowy 4.2 D 116KM 85kW
Nissan Patrol III
Rewelacyjny, bezawaryjny silnik. Na oponach 33 cale da się go spokojnie rozbujać do 120km/h i wcale nie przestaje przyśpieszać. Top speed koło 140 km/h. Przy jeździe na trasie w granicach 100km/h spalanie koło 10-11 litrów jak na taki samochód jest super.
Nissan Patrol