AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Nissan
Patrol
IV
IV
Oceny Nissan Patrol IV
– wybierz silnik
Pokaż silniki:
Benzynowe
Benzynowe LPG
Diesla
Elektryczne
Hybrydowe
Hybrydowe Diesla
Hybrydowe Diesla plug-in
Hybrydowe plug-in
pb
Benzynowe
4.5 i 200KM 147kW (2000-2003)
2 oceny
4.8 i 24V 245KM 180kW (2003)
1 ocena
on
Diesla
2.8 Di 129KM 95kW (1997-2000)
11 ocen
3.0 Di 160KM 118kW (2000-2003)
14 ocen
3.0 Di 170KM 125kW (2000-2003)
6 ocen
3.0 Di 16V 158KM 116kW (1999-2003)
16 ocen
4.2 TD 145KM 107kW (1998-2000)
Brak ocen
4.2 TD 160KM 118kW (2000-2003)
1 ocena
Oceny
Nissan Patrol IV
Podsumowanie 51 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
4,16
średnia ocena z
51 ocen
5%
gorzej od średniej w segmencie
87%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
4,25
Wrażenia
Silnik
4,12
Skrzynia biegów
4,24
Układ jezdny
4,29
Karoseria
4,50
Komfort
Widoczność
4,27
Ergonomia
4,29
Wentylacja i ogrzewanie
4,22
Wyciszenie
3,65
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,65
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,55
Stosunek jakość/cena
4,06
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,31
Bezawaryjność (poważne usterki)
4,14
Pozytywne zaskoczenie
+ Zawieszenie
+ Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki
- Silnik
- Karoseria
- Układ elektryczny
- Układ hamulcowy
Sprawdź najnowsze oferty Nissan
Zobacz 98 aut
od ręki
Najnowsze
oceny Nissan Patrol IV
Sortuj według:
Wybierz
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
4,8
~Przemek
Nissan Patrol IV
Terenowy 2.8 Di 129KM 95kW
Jeśli Nissan Patrol To tylko z silnikiem 2,8 i elektoniczna pompa paliwa . Auto ładnie się zbiera już od 1600 obrotów ,Spalanie na oponach 33 cale w trasie 10L przy 100 km\h, w mieście spala 13-14L .Przestrzegam przed silnikami 3.0 prod.Renault które zacierają sie na 4 panewce lub na czwartym cylindrze wypala się dziura w tłoku i żaden zakład mechaniczny nie chce naprawiać takiego cuda.Przestrzegam też przed wszystkimi możliwymi przekładkami...
Dodane
7 lat temu
4,4
~Paweł
Nissan Patrol IV
Terenowy 3.0 Di 160KM 118kW
Miałem wiele samochodów, ale tak bezawaryjnego auta wcześniej nie posiadałem. Prawdziwy czołg z homologacja na publiczne drogi. Auto sztywne, twarde nie bojące się żadnego terenu przy tym na zwykłych oponach pozwalające na niemęczącą eksploatację w mieście i na szosie. Przy masie ponad 2,2 tony, zużycie paliwa średnio na poziomie 10 litrów ON. Oczywiście po założeniu opon MT zużycie wzrasta o 2 litry, i po asfalcie nie da się jeździć...
Dodane
7 lat temu
3,5
~Vee
Nissan Patrol IV
Terenowy 3.0 Di 16V 158KM 116kW
Samochód o niezbyt komfortowo zestrojonym zawieszeniu, za to z wygodnymi fotelami i bardzo dobrą pozycją za kierownicą. Miejsca z przodu jest na 5, z tyłu tylko na 3 ze względu na wysoką podłogę, która sprawia, że pasażerowie drugiego rzędu, nogi mają mocno ugięte. Siedzi się trochę w kuckach. Skrzynię manualną odradzam - u mnie wysiadł na początku jeden z biegów, po jakichś 170.000 km padło bardzo drogie w naprawie koło dwumasowe. W automacie...
Dodane
14 lat temu
4,2
~Filip
Nissan Patrol IV
Terenowy 3.0 Di 160KM 118kW
Jeśli chodzi o całokształt, a straciłem już nieco wenę do pisania, to zmuszony jestem polecić ten samochód. Mój sprawdza się świetnie, na drodze sieje postrach wśród Land Cruiserów a Mitsubishi Pajero w ogóle uciekają na jego widok :). Samochód dla człowieka bezkompromisowego, sprawdzi się w najcięższym terenie - i to nie są bajki, które słyszy się o nowych Land Roverach czy Mitsubishi Pajero - to NIE są samochdy terenowe. Z dużych terenówek...
Dodane
15 lat temu
4,0
~citroenspecial@hot.pl
Nissan Patrol IV
Terenowy 3.0 Di 160KM 118kW
Nie mogę podać 3 typowych usterek , bo takich nie miałem . Wsztstkie naprawy , a właściwie wymiany to częśći eksploatacyjne takie jak: olej , filtry, klocki , świece zarowe , czy zarówki . Jeśli koniecznie mam się napinać na usterki to miałem wyciek płynu spryskiwaczy reflektorów, usterkę załatwiłem dwoma zaworkami zwrotnymi na rurce. Bez nich cały płyn uciekał sobie po wycieraczkach reflektorów przednich , wystarczyło raz spryskać światła i...
Dodane
16 lat temu
4,7
~nissan@uscomp.com.pl
Nissan Patrol IV
Terenowy 3.0 Di 16V 158KM 116kW
Nie mam się do czego przyczepić. No może tylko do tego seksu na tyle, kanapa tylna nie jest podgrzewana :) zimą to jednak by się przydało. Poza tym jak się wyłazi przez szyberdach to nie można siedzieć na dachu, ugina się za bardzo. Wadą sporą jest akumulator, nie widziałem takiego od wielu lat, a w Polsce w ogóle nie przypominam sobie. Albo mniejsza pojemność, albo za duży fizycznie.
Dodane
15 lat temu
Dziennik kosztów dla
Nissan Patrol IV
Średni koszt
przejechania 100 km
55,00 zł
on
15,8
l/100km
Zobacz
dzienniki
3,1
~niebora
Nissan Patrol IV
Terenowy 2.8 Di 129KM 95kW
Kupa nerwów, stresu, jeżdżenia po warsztatach i astronomiczne ceny napraw. I to przy przebiegu 70 tys. którego jestem pewien bo kupiłem samochód bezpośrednio od Niemca, pierwszego właściciela, z książką serwisową oraz berichtami z technische i abgasuntersuchung.
Dodane
16 lat temu
4,4
~seba
Nissan Patrol IV
Terenowy 3.0 Di 160KM 118kW
Jestem bardzo zadowolony i na pewno kupie kolejnego patrola a tego niebawem sprzedam tylko dla tego ,że podoba mi się nowszy zresztą nie można stać w miejscu tak bez końca dla zainteresowanych kupnem mojego mail: daro11111@op.pl
Dodane
17 lat temu
4,8
~militaryshop@op.pl
Nissan Patrol IV
Terenowy 2.8 Di 129KM 95kW
Kupiłem z obawą czy cena jest warta tego gada ale po przejechaniu 15000km wiem że tak!Komfort jazdy,niezawodność! Przyznam że spala 11 litrów ale szczerze wlewałbym 2 razy tyle by móc nim jeżdzić.POLECAM !!!!!
Dodane
19 lat temu
4,9
~DALMA@HOT.PL
Nissan Patrol IV
Terenowy 4.5 i 200KM 147kW
KLASYCZNY JEEP,KRÓL BEZDROŻY,NASEPNY BEDZIE TEZ PATROL,PIEKNA KLASYCZNA ,,DŻIPOWSKA LINIA,,MIMO 6-7 LAT PO UMYCIU ZABJA WYGLĄDEM,CHARAKTER ,ELEGANCJA,MOC PRZODU SZKODA ,ŻE U DILERÓW NIE MA BENZYN................
Dodane
20 lat temu
Zobacz wszystkie
oceny
Nissan Patrol IV
4,2 (51 ocen)
Wybierz silnik
2.8 Di 129 KM
3.0 Di 160 KM
3.0 Di 170 KM
3.0 Di 16V 158 KM
4.2 TD 145 KM
4.2 TD 160 KM
4.5 i 200 KM
4.8 i 24V 245 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Nissan Patrol w pigułce
Nissan Patrol
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Nissan Patrol
Dane techniczne
Nissan Patrol IV
Raporty zużycia paliwa
Nissan Patrol IV
Opinie
Nissan Patrol IV
Usterki
Nissan Patrol IV
Publikacje
Nissan Patrol
Newsy
Nissan Patrol
Galerie
Nissan Patrol
Nasze pomiary
Nissan Patrol
Filmy
Nissan Patrol
Ogłoszenia
Nissan Patrol
Ceny aut używanych
Nissan Patrol
Dziennik kosztów
Nissan Patrol IV
Opinie o instalacjach LPG
Nissan Patrol IV
Testy zderzeniowe
Nissan
Aktualnie przeglądasz
Nissan Patrol IV
Dane techniczne
60 raportów
zużycia paliwa
3 ogłoszenia
używanych
5 zgłoszonych
usterek
1 publikacja
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy