Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Qashqai I Crossover Facelifting

Użytkownik, ponad rok temu
Silnik 2.0 dCi 150KM 110kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 194 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Nissan Qashqai I Crossover Facelifting  2.0 dCi 150KM 110kW od 2009 - Oceń swoje auto
4,43
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Może nie zaskoczenie ale duży plus
Przeniesienie napędu : proste, wystarczająco skuteczne i bezawaryjne 4x4
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Chyba to wykończenie wnętrza
4,0
Całokształt
Samochód wart swojej ceny. Dobry silnik w miarę fajne wyposażenie jak automatyczna klima, kamera, bluetootch, elektryka ,dach panorama no i napęd 4x4 , który był jednym z decydujących elementów o zakupie. Autem przeważnie jeździ żona. Docenia wysoką pozycje za kierownicą i mocny silnik. Generalnie auto mimo już 12 lat na karku wygląda ciekawie stojac na oryginalnych 18 calowych alusach i mając czarny metalik na nadwoziu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Motor mocny, zrywny od 1750 obrotów fajnie ciągnie po czerwone pole. Jak trzeba to i 200 km/h nie jest wielkim wyczynem. Przyjemnie zachowuje się w granicach 130-140 km/h. Na zimno trochę głośny i klekotliwy, sle jak się na grzeje jest ok. Na razie bez problemów.
4,0
Skrzynia biegów
Mam manual 6 biegów. Zestopniowanie takie szosowo autostradowe. W miescie tak brakuje coś pomiedzy 3 a 4. Ale gwiazdkę zabieram za prace na zimno. Jedynka szczególnie trudna do wbicia. Na to właśnie narzeka żona.
4,0
Układ jezdny
Jak na auto z 20 cm prześwitem dobrze trzyma się drogi. Fajne w nim jest to ze jest bardzo mało wrażliwy na wiatr. Mam wrażenie że jest mniej czuły na podmuchy niż pasat b8 ktorym jeżdże na co dzień. Fakt jest troche twardy i głośny. Co do ukladu kierowniczego to zbyt duzo czucia nie daje, ale to nie auto do scigania po zakrętach. Najlepsze w tym aucie jest 4x4. Na sprzęgle bez reduktora itp. Ale jak sypnie z 40 cm śniegu włączasz tryb Lock i do 40 km/h zasuwasz na spiętym napedzie przód/tył 50/50.
4,0
Karoseria
Lakier miękki , a na czarnym szybko widać każdą ryskę. Ale tak tragicznie to nie trzeszczy, no chyba że się za coś trzyma lub czegoś dotyka :-) a poważnie to nie jest źle. Ruda nie wyłazi na drzwiach, progach cxy klapach, a co było pod spodem wyczyścili przed konserwacją ( obowiązkowo).
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoko, maska cała widoczna . Na boki ok. Lusterka duże. Mały problem dla nie wprawionych cofać na lusterka to malutka tylna szyba , ale jest kamera.
4,0
Ergonomia
Taki oldschool, no może dotykowy ekran w fabrycznym radiu to ciut nowszy temat ale i tak wyglada staro. Reszta pod ręką intuicyjnie. Dla mnie minusem jest brak miejsca np. Na telefon i małe i wąskie kieszenie w drzwiach. I klapa tylna za nisko się podnosi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daję 5 bo dobrze grzeje jak na diesla z common rail bez grzałek w nadmuchach i klima sobie też całkiem dobrze radzi nawet w upale ( mała powierzchnia szyb pomaga). Wada to brak nawiewu na tył w tunelu środkowym.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tak jak wygląda tak jest auto 4 osobowe. Każdy się mieści. Siadam sam za sobą a nie jest to oczywiste w kazdym aucie. Minusik za szerokość wnętrza. Brakuje kilku centymetrów. Bagażnik na codzień wystarcza.
3,0
Wyciszenie
12 letni diesel , aerodynamika budki telefonicznej duże lusterka , duży prześwit i wysokie nadwozie, a do tego dość głośny zawias i troche trzasków z plastików. Max 3 plus
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Generalnie nie jest drogo. Ceny sporo niższe niż do wielu innych aut tego segmentu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest ok. Jak ktoś szuka lepszego wykończenia i lepszych materiałów to tiguan ale to w tym samym roczniku ok. 10 tyś więcej a cx5 to za rocznik 2012 minimum 15 tyś więcej. A żaden nie ma napędu 4x4 sterowanego ręcznie tylko automatycznie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic istotnego. Cała elektryka działa. Zero problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie rzeczy eksploatacyjne.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Nissan Qashqai I

Liczba wpisów: 31

Nissan Qashqai I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Nissan Qashqai I Crossover Facelifting