Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail III Terenowy

kot, 9 lat temu
Silnik dCi 130KM 96kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan X-Trail III Terenowy dCi 130KM 96kW 2014-2015 - Oceń swoje auto
3,38
21% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : niestety nic... - prawie wszystko poprawne, ale jak to u Japończyków często bywa bez charakteru i nie dające jakiejś wyjątkowej przyjemności, jeździ ale ciężko się w nim zakochać
4,0
Całokształt
Spory samochód, dość wygodny i praktyczny, najlepsze w nim że służbowy, bo cena dość wysoka i pali niemało. Kilka rzeczy niedopracowanych, braki w wyposażeniu najbogatszej wersji (np brak pamięci ustawienia fotela, brak czujnika deszczu, indeksowania lusterek przy cofaniu, brak możliwości domknięcia okien po wyłączeniu silnika/stacyjki) ale ogólnie może być :)
Wrażenia
3,0
Silnik
Głośny, kultura pracy słaba - sporo dziwnych odgłosów, męczy się z tą masą auta trochę, przy spokojnej jeździe dość dobrze, ale jak się przyciśnie gaz to pali jak smok, w mieście potrafi 12-15 litrów spalić a w korkach nawet i 17, mimo systemy start & stop
3,0
Skrzynia biegów
do bardzo spokojnej jazdy ok, reaguje dość szybko, specyficzna ze względy na swoją konstrukcję, wymaga przyzwyczajenia i odrobimy wyrozumiałości
4,0
Układ jezdny
poprawnie, ale bez fajerwerków, czasem potrafi popodskakiwać jakby był prawdziwą terenówką, taka mieszanka trochę nie wiadomo czego...
Komfort
3,0
Widoczność
do tyłu bardzo słabo, lusterka niby duże ale nie widać w nich dostatecznie, do przodu ok, bardzo pomagają kamerki tzw 360 stopni - choć trzeba z nimi uważać, bo potrafią nieźle wprowadzić w błąd - niektóre elementy np słupki drogowe potrafią całkiem zniknąć i być niewidoczne na ekranie
4,0
Ergonomia
poprawnie, ale bez wyjątkowych niespodzianek; taki standard ale dość oszczędnie zrobiony
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w porządku
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
samochód znacznie większy od poprzedniego x-traila, w porównaniu z innymi suv-ami też duży, o nic się nie zaczepia, wszystko się mieści, z tyłu spory dorosły wygodnie siądzie, bagażnik trochę mógłby być większy - w wersji z trzecim rzędem siedzeń
2,0
Wyciszenie
niestety głośno - w dużym stopniu dzięki silnikowi i skrzyni biegów; w niektórych traktorach jest lepiej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
drogi, skomplikowany, więc musi kosztować
3,0
Stosunek jakość/cena
oczekiwałbym lepszej jakości (mało przyjemne ii trzeszczące plastiki) i lepszego silnika w tej cenie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nic się nie działo... - no może poza tym, że czasem nawigacja się zawiesza i nie wiadomo dlaczego (jak nie ma żadnego samochodu w pobliżu) włącza się ostrzeganie o samochodzie w martwym kącie lusterek...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie nic
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan X-Trail III Terenowy