Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail IV

WojVc, 6 miesięcy temu
Silnik 1.5 VC-T e-POWER 204KM 150kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 41 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Nissan X-Trail IV 1.5 VC-T e-POWER 204KM 150kW od 2022 - Oceń swoje auto
3,36
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Ergonomia przy długich trasach!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Drugi raz przy wyjeździe w długą trasę nastąpiła awaria ePower powodująca zatrzymanie samochodu - słynne " Usterka ePower. Utrata mocy - zatrzymaj się w bezpiecznym miejscu" - drugi raz laweta - tym razem w Niemczech! Pierwsza naprawa - wymiana silnika (podobno) 2 miesiące - aktualna od 2ch tygodni - ile potrwa - nawet wróżka nie wie! Coś jest na rzeczy - awaryjność ePower!!!
1,0
Całokształt
Całokształt oceny zdecydowanie obniża awaryjność ePower - przynajmniej w tej wersji silnikowej.
Wrażenia
1,0
Silnik
ePower nie do zaakceptowania
5,0
Skrzynia biegów
Przyzwoicie płynne zmiany.
5,0
Układ jezdny
Bez uwag!
2,0
Karoseria
Jak zwykle kiepskiej jakości lakier - szczególnie widoczne jest to na masce po dłuższych trasach. Mnóstwo śladów po "drobinkach" pokrywających drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń!
5,0
Ergonomia
Po trasie ponad 1000km - nie odczuwa się większego zmęczenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Komfortowa.
3,0
Wyciszenie
Starsze modele były lepiej wyciszone.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie OK, przeglądy OK!
1,0
Stosunek jakość/cena
W moim przypadku, gdy muszę korzystać z samochodów zastępczych w związku z naprawami ePower - jakość jest beznadziejna!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Często wyskakują komunikaty, które po zgaszeniu, zamknięciu pojazdu i ponownym uruchomieniu - znikają. Może ten model tak ma, choć nie powinien.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W przypadku usterki ePower - laweta, serwis i należy się uzbroić w cierpliwość , bo dostaje się od serwisu jakiegoś "zastępczaka", który ma się nijak do zostawionego XTraila ePower!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 VC-T e-POWER 204KM 150kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan X-Trail IV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów