Przeniesienie napędu
: Fajna dynamika jak na auto o rodzinnym charakterze.
5,0
Całokształt
Generalnie fajne auto, Mankamenty pojawiają się poniżej 0 stopni, ale wiadomo hybryda nie lubi zimna. Te mankamenty to zbyt głośny silnik spalinowy podczas zatrzymania, wyczuwalne wibracje podczas uruchomienia i wyłączenia spalinowego silnika - pierwsze kilometry od startu, później jak się rozgrzeje jest już OK.
Wrażenia
4,0
Silnik
Głośny silnik spalinowy po zatrzymaniu, wibracje przy uruchomieniu i wyłączeniu silnika - pierwsze kilometry od startu, szczególnie poniżej zera stopni, później jak się rozgrzeje jest już OK. Co do elektrycznego brak uwag.
5,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie - Idealne działanie.
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Nie do końca jestem zadowolony ze sposobu zamykania drzwi.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Nie jest źle, ale zawsze może być lepiej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie mam zdania, za krótko go mam.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie mam zaufania do działania przednich czujników parkowania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VC-T e-POWER 204KM 150kW
[l/100km]