Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail IV

zbig, 2 dni temu
Silnik 1.5 VC-T e-POWER 204KM 150kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan X-Trail IV 1.5 VC-T e-POWER 204KM 150kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,71
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Fajna dynamika jak na auto o rodzinnym charakterze.
5,0
Całokształt
Generalnie fajne auto, Mankamenty pojawiają się poniżej 0 stopni, ale wiadomo hybryda nie lubi zimna. Te mankamenty to zbyt głośny silnik spalinowy podczas zatrzymania, wyczuwalne wibracje podczas uruchomienia i wyłączenia spalinowego silnika - pierwsze kilometry od startu, później jak się rozgrzeje jest już OK.
Wrażenia
4,0
Silnik
Głośny silnik spalinowy po zatrzymaniu, wibracje przy uruchomieniu i wyłączeniu silnika - pierwsze kilometry od startu, szczególnie poniżej zera stopni, później jak się rozgrzeje jest już OK. Co do elektrycznego brak uwag.
5,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie - Idealne działanie.
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Nie do końca jestem zadowolony ze sposobu zamykania drzwi.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Nie jest źle, ale zawsze może być lepiej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie mam zdania, za krótko go mam.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie mam zaufania do działania przednich czujników parkowania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 VC-T e-POWER 204KM 150kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan X-Trail IV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów