AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Opel
Astra
F
Hatchback
Opinie
Opinie
Lista ocen
Opel Astra F Hatchback
(684) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
1046
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~u2me@op.pl
Opel Astra F
Hatchback 1.6 i 75KM 55kW
powiem tak - zależy co kto lubi, ja lubie auta miękkie, więc astra mi pasuje, aczkolwiek jest zawieszenie trochę za słabe na nasze drogi, dużym plusem jest to że auto przy tym nie czuje prędkości, jechałem nim 180 km/h a prędkość przelotowa 140 km/h i naprawdę auto b. stabilne. Jeszcze jedno autko bardzo dobrze czuje się w szybkich zakrętach (tzn wersja hatchback z czymś tam w bagażniku w dwie osoby z przodu). Jest bardzo bezpieczny gdyż...
Dodane
15 lat temu
4,0
~Pablo
Opel Astra F
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
Układ jezdny idealnie pasuje do tego samochodu. Przednie zawieszenie typu McPerson, tylne to kompletnie bezawaryjna belka z amortyzatorami i sprężynami (całkowicie inna niż ta francuska...). Auto pewnie trzyma się drogi, nie ma przesadnych przechyłów nadwozi dzięki czemu można sprawnie i dość szybko poruszać się po zakrętach, dużo zależy również od opon. Układ kierowniczy mógłby być bardziej precyzyjny, ponieważ auto praktycznie nie posiada...
Dodane
16 lat temu
4,0
~waldekdomaredzki
Opel Astra F
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
uklad jezdny w moim aucie w polaczeniu z czterema nowymi oponami sprawuje sie dobrze,pomimo prostego zawieszenia zastosowanego w tym aucie,prowadzi sie dosc precyzyjnie,nie sciaga,i jest przewidywalny.Wazne jest aby prawidlowo miec wywazone kola ,ustawiona z przodu rozbieznosc, brak luzow na koncowkach i kolumnie kierownicy.z tylu jest belka skretna,u mnie byla bez stabilizatora,ale kupilem i zalozylem lekko poprawila sie stabilnosc przy...
Dodane
15 lat temu
3,0
~karol
Opel Astra F
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
na polskich szybko "wytłukują się " sfożnie wachaczy dolnych, amortyzatory, seryjnie ma kiepskie sprężyny z tyłu , no i te przeguby.... jeśli to wszystko jest sprawne to właściwości jezdne są ok nic nie stuka i nie wali jest jeden ogromny minus - jesli założymy nowe amortyzatory do starych sprężyn to nawet z nowym pakietem gum będzie efekt u-boot * efekt u-boot--- przesuwanie się sprężyn na kapturkach podczes skręcania w miejscu...
Dodane
20 lat temu
4,0
~Paweł Mazur
Opel Astra F
Hatchback 1.6 i 75KM 55kW
Nieprzypadkowo Astrę zaczęto montowac w Polsce i nieprzypadkowo była ona swego czasu samochodem bijącym rekordy sprzedaży. To auto po prostu idealnie nadaje się na polskie drogi (i bezdroża). Auto nie ma w zwyczaju sprawiać kierowcy kłopotów, o ile się tylko pamięta o pewnych prawach fizyki jadąc z całkiem pustym, lub z całkowicie pełnym bagażnikiem:) - rzecz się tyczu przede wszystkim sedana. Zawieszenie trzeba jednak regularnie kontrolować...
Dodane
19 lat temu
5,0
~MaGus
Opel Astra F
Hatchback 1.6 i 75KM 55kW
wspomaganie stawia odpowiedni opor, abs dziala bardzo skutecznie i pozwala pewnie wykonywac manewry na sliskiej nawierzchni. droga hamowania nie jest zbyt dluga biorac pod uwage mase wlasna auta. autko pewnie pokonuje zakrety, jak przyklejone, kubelki dobrze trzymaja, dosc dobrze tlumi nierownosci poprzeczne jak i wzdluzne, absolutnie zadnych problemow z koleinami. moglby byc ciut bardziej zwrotny w ciasnych parkingach :) no ale nie jest to...
Dodane
14 lat temu
3,0
~ride3@op.pl
Opel Astra F
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
Dosyć precyzyjny jak na takie auto może jest to spowodowane tym ze nie ma wspomagania, niestety w miejscu trzeba mieć trochę pary żeby ruszyć kierownicą jak się samochód już toczy to może być... Do sportowej jazdy się nie na daje ale trzeba wziąć pod uwagę moc silnika i przeznaczenie auta generalnie bym nie narzekał... Zawieszenie daje rade na polskich drogach nie jest tak twardy jak w hondzie przez co traci na precyzji ale dzięki temu komfort...
Dodane
15 lat temu
2,0
~Yarcio
Opel Astra F
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
Głośny, praktycznie nie tłumi nierówności, twardy a do tego jak na złość pływa w zakrętach. Pomimo braku wspomagania trudno wyczuć ten samochód w szybkich łukach. Całe nadwozie przechyla się baaardzo wyraźnie w zakrętach. Zero poczucia bezpieczeństwa w szybkich winklach. Oczywiście to inny wiek i inny segment, ale Vectra B zapewnia duuużo wyższy komfort jazdy. Hamulce przeciętne, brak ABSu. Plusem jest szybkie rozgrzewanie się tarcz. Nie...
Dodane
15 lat temu
4,0
~morlok79
Opel Astra F
Hatchback 1.6 i 75KM 55kW
Raczej miękko i bardziej komfortowo na nierównościach porównując ze sztywnymi Nissanem Almerą 98r i moją obecną Mazdą 323 F 2001 r. Wydaje się, że układ jezdny jest dość mocną stroną jeśli chodzi o awarie - tzn jest dość trwały. Po przejechaniu blisko 50 000 km po różnych drogach wyniki pomiaru amortyzatorów i układu jezdnego były zaskakująco dobre... Nawet BARDZO dobre. Drogi trzyma się dobrze ale i opony miałem bardzo dobre (Yokohama...
Dodane
16 lat temu
Dziennik kosztów dla
Opel Astra F Hatchback
Średni koszt
przejechania 100 km
34,00 zł
on
6,4
l/100km
pb
8,4
l/100km
lpg
10,0
l/100km
Zobacz
dzienniki
5,0
~bthzz
Opel Astra F
Hatchback 1.6 i 71KM 52kW
nie jest to szczyt precyzji jeśli chodzi o prowadzenie, natomiast jest po prostu pancerny. przejechałem już prawie 100tysięcy i jedyne co się stało w zawieszeniu to tulejka z przodu z lewej i sworzeń wahacza z prawej. koszt z wymianą ok 200zł. padły mi też tylne amortyzatory, ale to przez moją głupotę (zabawa w amatorskie rajdy samochodowe). jedynym prawdziwym minusem zawieszenia w astrze jest głośność jego pracy. ale coż, coś za coś.
Dodane
15 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
69
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Opel Astra
Zobacz 32 auta
od ręki
Opel Astra F Hatchback
4,0 (1 730 ocen)
Sprawdź oferty Opel Astra
Wybierz silnik
1.4 i 60 KM
1.4 i 16V 90 KM
1.4 Si 82 KM
1.6 i 71 KM
1.6 i 75 KM
1.6 i 16V 100 KM
1.6 Si 100 KM
1.7 D 57 KM
1.7 D 60 KM
1.7 TD 68 KM
1.7 TD 82 KM
1.8 i 90 KM
1.8 i 16V 115 KM
1.8 i 16V 125 KM
2.0 i 115 KM
2.0 i 16V 136 KM
2.0 i 16V 150 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Opel Astra w pigułce
Opel Astra
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Opel Astra
Dane techniczne
Opel Astra F Hatchback
Raporty zużycia paliwa
Opel Astra F Hatchback
Opinie
Opel Astra F Hatchback
Usterki
Opel Astra F Hatchback
Publikacje
Opel Astra
Newsy
Opel Astra
Galerie
Opel Astra
Nasze pomiary
Opel Astra
Filmy
Opel Astra
Ogłoszenia
Opel Astra
Ceny aut używanych
Opel Astra
Dziennik kosztów
Opel Astra F Hatchback
Opinie o instalacjach LPG
Opel Astra F Hatchback
Testy zderzeniowe
Opel
Aktualnie przeglądasz
Opel Astra F Hatchback
Dane techniczne
1323 raporty
zużycia paliwa
1148 ogłoszeń
używanych
54 zgłoszone
usterki
35 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Opel Astra
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy