jak na samochod tej klasy uwazam ze zakup jest naprawde dobry. solidna niemiecka robota. mysle ze po tym jak przejechalem te 177 tys km w 2,5 roku i nic mu nie nawalilo tzn ze spelnil swoja role. Natomiast przesadzaja troche serwisy z cenami czesci GM. to powoduje ze po czasie gwarancji lepiej sobie dac spokoj z serwisem, np amortyzatory do przodu kosztuja ok 360 zł/szt plus wymiana a np SACHS ok 280 zł/szt i wymiana gratis.
Wrażenia
4,0
Silnik
elastyczny na biegach 1-3, gorzej przy przejsciu z 4 na 5
4,0
Skrzynia biegów
cos sie czasem dzieje ze wstecznym, poza tym doskonale
5,0
Układ jezdny
w 2,5 roku przejechalem 177 tys km i uwazam ze jest solidny i to bardzo
Komfort
4,0
Widoczność
calkiem przyzwoita, idealu i tak nie ma
4,0
Ergonomia
bez zastrzezen
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzezen
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla wysokich osob troche malo miejsca z tylu
4,0
Wyciszenie
no volvo s80 czy audi a8 to nie jest ale w sumie dobrze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 7-8 l, trasa 5,8-7 l zalezy od sredniej predkosci, ceny przegladow od 400-600 zł
4,0
Stosunek jakość/cena
w 1999 cena jednak byla dosyc wysoka, teraz jest korzystniejsza
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 170 tys km cos skrzypi w kokpicie ale moze ma juz prawo he he
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
chyba trafilem na dobry egzemplarz bo odpukac zadnej usterki naprawde zadnej