Szukaj

Informacje o Opel Astra

Lata produkcji: 1991 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od roku 1991, model z segmentu C (niższa klasa średnia), jest jednym z najbardziej popularnych aut kompaktowych na świecie i, zaraz po modelu Corsa – największym sukcesem rynkowym niemieckiej marki – do dnia dzisiejszego znalazł ponad 12 milionów nabywców. Astra w gamie Opla stała się następcą modelu Kadett i wyprodukowanie go było jednym z największych i najkosztowniejszych projektów w dziejach niemieckiego producenta – zaangażował on do pracy nad tym modelem ponad 8 tysięcy ekspertów. W przeciągu pięciu już generacji Opla Astry model był oferowany w różnych wersjach nadwoziowych – jako trzy- i pięciodrzwiowy hatchback, sedan, kombi, a także liftback, coupe oraz kabriolet. Piąta generacja modelu (Opel Astra K) sprzedawana jest od roku 2015. Na innych rynkach auto dostępne jest pod markami Vauxhalla, Saturna, Chevroleta, Buicka i Holdena.
czytaj więcej
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz

Opel Astra – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Opel Astra

Cena od: 76 500 PLN
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Opel Astra - wyceny aut używanych

Sprawdź zanim znajdziesz wymarzone auto

Oceny Opel Astra

Liczba ocen: 6 244
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Stosunek jakość/cena

Wady

- Skrzynia biegów - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Rafał
Hatchback 5d 2.0 turbo ECOTEC 200KM 147kW
Opel Astra H
Auto kupiłem dokładnie 4 lata temu przy przebiegu 120000, przez 4 lata zrobiłem nim 50 tysięcy głównie w trybie mieszanym i muszę przyznać, że jak teraz szukam nowego nabytku to strasznie ciężko znaleźć coś co mnie zadowoli. Astra świetnie się prowadzi jak na FWD, precyzyjna skrzynia M32, niby awaryjna aczkolwiek ja problemów nie miałem z nią żadnych i dalej dobrze działa. Świetne biksenony skrętne w tej klasie auta z tego roku to rzadko spotykana rzecz. Jedyne na co mogę narzekać to zbyt twarde zawieszenie, mam pełen pakiet OPC line, dodatkowo poprzedni właściciel wymieniać musiał sprężyny na sportowe przez co czuć każdą nierówność.
4,9
~Faja
Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Opel Astra J
Jakiś wariat napisał w ocenach tego auta, że wszystko psuje się w nim od zaworu SCV na pompie paliwa, począwszy od dwumasy, a skończywszy na wtryskach. Większych bzdur tu nie słyszałem. Zawór SCV wymienić sobie można samemu, a dawka paliwa sama po kilkuset kilometrach się ustawia. Zawór kosztuje 200 zł. A od tego falowania obrotów nie popsuła się żadna inna część w oplu. Zresztą astra z silnikiem 1.7 cdti to dobry, pancerny wóz. Polecam chcącym go kupić. Jak nie zależy ci na jakiś fajerwerkach, a chcesz mieć solidne auto, które nawet po 300000 km wygląda w środku jaj nowe to polecam wam astre IV.
4,7
~Firma
Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Opel Astra J
Posiadałem w firmie 3 ople kombi z silnikiem 1.7 dizla. Stwierdzam po pięciu latach ich użytkowania, że to kawał dobrej maszyny. Są to proste auta, nie psujące się. Jeździłem passatem b7 i mam porównanie. Na opla każdy pluje a VW wychwala. A astra to dobry robotnik, zawsze cie dowiezie do celu. Passat niestety nie. Nasze firmowe astry serwisowaliśmy co 15 tyś km. Trzeba dbać o swój park maszynowy bo on zarabia na firmę. Bez tego trzebaby było łożyć na naprawy. A tak, ople jeździły u nas 5 lat i poszły na wymianę na modele poliftowe q kombi ale już z silnikiem 1.6 dizel od fiata. Zobaczymy co z tego wyniknie.

Usterki Opel Astra

Liczba wpisów: 513
gasnący prawy ksenon
  • Opel Astra K
  • nadwozie
  • 190 tys. km
witam , próbowałem szukać w necie rozwiązania mojego problemu ale bezskutecznie dlatego postanowiłem opisać mój problem tutaj być może Ktoś już miał taki problem ...problem dotyczy gasnącego prawego ksenonu / raz gaśnie i pokazuje komunikat na desce po wyłączeniu zapłonu lub samych świateł ksenon działa poprawnie ...tydzień działa poprawnie a kolejne dni w kratkę ...po podłączeniu do kompa brak błędów ... rok działał poprawnie i pewnego dnia ponownie zaczął "wariować" raz podczas jazdy się wyłączył ...po wymianie ksenonu dział identycznie bez zmian ..byłbym wdzięczny za wskazówkę..pozdrawiam
Oczekuje na rozwiązanie
Padający regulator napięcia na alternatorze, oraz często psujący się czujnik położenia wału
  • Opel Astra G Hatchback 1.7 DTI 75KM 55kW 2000-2004
  • instalacja elektryczna
  • 240 tys. km
Występowanie usterki:
Witam swoją asterkę posiadam już 7 rok, przejechane nią ponad 100 tys, najczęstsza bolączka która powraca co jakiś czas to psujący się regulator napięcia na alternatorze (totalnie rozładowany akumulator po nocy nie zawsze świadczy o tym że to wina aku, właśnie tu wkracza nasz regulator, kolejny objaw to po przekręceniu kluczyka migające wskaźniki na desce, brak wspomagania jeśli macie takie objawy warto spojrzeć w stronę regulatora, albo całego alternatora). Kolejna bolączka to średnie co 1,5 do 2 lat pada czujnik położenia wału objaw: silnik po uruchomieniu po jakimś czasie przejazdu "zawarczy" zacznie ciut głośniej chodzić i wyrzuci check engine, po przejechaniu około 5 - 10 km zgaśnie i już się nie zapali.
Silnik przechodzi pewien rezonans przy 2700-2900 obrotach
  • Opel Astra H Kombi 1.6 ECOTEC 115KM 85kW 2006-2013
  • układ napędowy
  • 107 tys. km
Od niedawna jestem posiadaczem kolejnego Opla, tym razem Astry H z silnikiem Z16XER. Niestety trafił mi się egzemplarz, który przy obrotach ok. 2700-2900 przechodzi pewien rezonans, występują drgania silnika, najbardziej wyczuwalne na 4 i 5 biegu. Drgania wyczuwalne są na pedale przyspieszenia „czuć w podłodze” - powyżej 2900-3000 obrotów wszystko wraca do normy. Użytkownicy forum internetowych związanych z tym tematem informują, że serwisy Opla nie radzą sobie z tą usterką, generalnie odpowiadają, że „ten typ tak ma”, że jest wada fabryczna. Czy udało się komuś rozwiązać podobny problem z tym silnikiem?
Problem rozwiązany
3 komentarze
Opel Astra