Silnik
: Silnik bezawaryjny. Rozrząd na łańcuchu wymaga pamiętania o wymianie oleju w odpowiednim czasie.
3,0
Całokształt
Auto kupione nowe jako budżetowe. Nawet szyby były na korbę. Najpierw jako pierwsze w rodzinie, później drugie, następnie jako trzecie. Kierowane było przez czterech kierowców.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik TWINPORT 1.4 bezawaryjny. Przez 17 lat ZERO awarii. Łańcuch rozrządu po 175000 km OK.
4,0
Skrzynia biegów
Żadnych problemów z włączaniem biegów.
3,0
Układ jezdny
Bez rewelacji, ale dobrze trzymający się drogi.
3,0
Karoseria
Po 15 latach pojawiały się mała ogniska rdzy na krawędziach błotników. Auto nie było konserwowane.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność poprawna.
3,0
Ergonomia
Dużo miejsca z przodu i z tyłu. Fotele średnio wygodne.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto bez klimatyzacji. Podczas deszczowej pogody długi czas do pełnego odparowania szyb.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu i z tyłu.
3,0
Wyciszenie
Do 100 km/h hałas akceptowalny, przy większych prędkościach stawał się głośny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto bezawaryjne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupowane jako auto budżetowe w segmencie C w 2007 roku kosztowało 36000 zł, Astra H z tym samym silnikiem była wtedy o około 20000 zł droższa.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero awarii
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW
[l/100km]