Szukaj

Lista ocen Opel Astra G Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW 1998-2009 (93) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 92 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Rafalekpl
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Samochód prowadzi się w miarę bezpiecznie i stabilnie. Dobrze resoruje i jest wysoko zawieszony. Brak zastrzeżeń do zawieszenia, gwiazdkę odejmuję za układ kierowniczy i hamulce. Kierownica nie posiada żadnego luzu, jadąc na trasie trzeba co chwilę korygować tor jazdy, gdyż ruch kierownicy dosłownie o 1-2 milimetry przekłada się na zmianę kierunku i powolne zjeżdżanie z pasa. Pedał hamulca wpada głęboko i trzeba go naprawdę mocno kopnąć, by...
4,0
~Marcin; Astra G 1,6 16v; htb 3d
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Astrę prowadzi się pewnie - zawieszenie dobrze tłumi nierówności. Moje auto ma szerokie aluminiowe felgi(keskin - 9cali) i obniżone zawieszenie dlatego pokonywanie nim zakrętów to czysta przyjemność. Jest wręcz przyklejone do drogi. Zadnych przechyłów nadwozia czy uślizgów. Prowadzi się jak gokart. Niestety to też ma swoje minusy - w codziennej ekspolatacji jest zwyczajnie niewygodne. Wszelkie Dziury w nawierzchni od razu czuć w...
4,0
~Użytkownik Astry
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Przyjemnie sztywne zawieszenie (wersja SPORT), dobrze sie trzyma drogi, nie dobija nawet z kompletem na pokładzie, wadą są szybko wybijające się tuleje gumowe łączące kolumny zawieszenia z karoserią (zaczyna pukać), a wymiana tulejek gumowych mocujących stabilizator - masakra :)Układ kierowniczy duży plus, prowadzi się elegancko, wspomaganie nie przeszkadza przy szybkij jeździe i bardzo pomaga na parkingu (chyba jest elektryczne) Hamulce...
4,0
~wiktorx
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Twardo i słyszalnie ale przewidywalnie. Trwałość tego zawieszenia niedługo będzie legendą. 15 lat, 220 tyś. z czego 100 tyś. po polskich drogach i jeszcze są fabryczne sworznie i tuleje i nic nie wskazuje żeby miały dość. Kolega w Zafirze z 2000 r. ma tak samo. Wymieniłem jedynie końcówki drążków. Pierwsze, tańsze wytrzymały ok 4 tyś. drugie, dwa razy droższe ale z porządnej firmy mają na karku już 20 tyś i mają się dobrze (zbieżność musiałem...
4,0
~szymonn666
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Ogólnie na plus. Cały czas jeżdżę na orginalnych amortyzatorach oraz tylnych sprężynach, chociaż te można by wymienić z uwagi na to że siadły. Z przodu sprężyna dwa razy mi pękła ale w astrze to one dość często strzelają. Z przodu wymieniłam oba łożyska przy 260 tys. Lepeiej kupić markowe typu SKF, chciałem zaoszczędzić i dwa razy wymieniałam... Ogólnie samochód dobrze się trzyma drogi.
4,0
~gregor
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Na trasie bardzo dobrze. Auto dobrze się prowadzi i mało wychyla na zakrętach. Na normalnych drogach za twardy słabo wybiera poprzeczne nierówności nie polecam rodzinom z małym dzieckiem poza tym słabe hamulce. Niema co porównywać z leonem I tam zawieszenie jest też twarde ale sprężyste bardziej komfortowe bez wątpienia lepiej wybiera nierówności a hamulce to żyleta
5,0
~ricoe
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Auto ze swojego założenia miało być ekonomiczne i takie jest! Przez 15.000 km nic nie naprawiałem w zawieszeniu i nie mam ku temu powodów. Auto jeździ bardzo bardzo komfortowo ze względu na swoje miękkie zawieszenie. Oczywiście na zakrętach trzeba uważać, bo lusterkami trze o asfalt, jak się za szybko puścimy :)
4,0
~krystian147
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Mam sportowe zawieszenie ktorego nie lubie gdyz na naszych drogach troche glosno i malo komfortu ale na trasie gdy droga w dobrym stanie jedzie sie super naprawde rewelacja ale mimo wszystko wolalbym zwykle zawieszenie bo mialem okazje kilka razy jechac astra kolegi ze zwyklym zawieszeniem i naprawde pozytywnie .
4,0
~Bartek
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
To bardzo dobra cecha tego auta. Zarówno warunki trakcyjne jak i układ jezdny stoją na wysokim poziomie w tej klasie samochodów. Trzymanie w zakrętach - bardzo dobre. Zawieszenie jest odpowiednie jak na nasze drogi a jego rozsądna eksploatacja pozwoli nam na zrobienie wielu tysięcy kilometrów. Hamulce - jak najbardziej w porządku.
4,0
~dg
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Duuuży plus za trwałość. Naprawdę na nasze drogi trudno znaleźć coś lepszego. Jest dosyć twardy, mnie to odpowiada, ale to już kwestia gustu. Niestety ma to też minusy - na dużych nierównościach przy szybszej jeździe w zakręcie koła lubią się odrywać od nawierzchni i samochód traci nieco stabilności. Na gładkim asfalcie jest super.
Opel Astra G Hatchback