Układ hamulcowy
: Hamulce Brzytwa ręczny również i to jeszcze Seryjny OE!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Tak jak wspomniałem wyżej NIE Polecam i polecać 1.4 nie będę , Awaryjny , dużo palący ,klekoczący niczym Diesel , Rozrząd słabej jakości.
2,0
Całokształt
Nie Polecam tego samochodu z tym silnikiem !
Wrażenia
2,0
Silnik
Tragedia , Spalanie jak przy pojemności 1.8 czy 2.0 a osiągi i przyśpieszenie niczym maluch , bardzo awaryjny i delikatny silnik , Pracuje jak Diesel !
5,0
Skrzynia biegów
Była okej ogółem Astra h ma bardzo dobre skrzynie
5,0
Układ jezdny
Nie mam nic do zarzucenia trzyma się drogi spełnia swoje zadanie.
4,0
Karoseria
Dobra chociaż podatna na korozję , mimo co polecam Astra to Ładny samochód i przy malutkim wkładzie w konserwację lakierniczą itd mamy dobry samochód
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie Gorąco jak na Majorce w Lecie Mroźnia jedyne co jest minusem Astry h to brak kratek nawiewu do regulacji dla pasażerów z tyłu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szału nie ma w 2 osoby jedzie się wyśmienicie natomiast z pasażerami z tyłu jest nieco ciasno !
5,0
Wyciszenie
Dosyć cicha jedynie silnik było bardzo słychać przy wyższych obrotach
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na pewno nie z tym 1.4 notoryczne problemy z wyciekami , Problematyczny rozrząd , Problemy z elektryką NIE POLECAM
3,0
Stosunek jakość/cena
Może dobry wybór dla kogoś kto ma pojemny portfel natomiast dla przeciętnego Kowalskiego nie polecam tego silnika drogi w naprawach i bardzo awaryjny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tutaj dosyć okej , jedyne co to uważać na Akumulator musi być dobrej firmy i być bardzo pojemny astra pożera prąd !
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak się Śpi***** Oli rozrząd to lepiej oddać na złom to auto z tym 1.4 pod maską , jak zaczynają się wycieki to już od razu Przekładke robić !
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]