Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra J Hatchback 5d

Foxu, 13 lat temu
Silnik 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Astra J Hatchback 5d 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW 2009-2012 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : System Flex-ride i cała kostrukcja zawieszenia na ostrych łukach może zaskoczyć niejedno audi czy bmw z napędem na tył.
5,0
Całokształt
Auto naprawdę urzeka. Diody, do jazdy dziennej, piękne podświetlenie wnętrza, zmieniające się kolory podświetlania tablicy rozdzielczej, dużo chromów, rewelacyjne zawieszenie, dobry silnik. Świeży wygląd i wysokiej jakości wykończenie. Wszystkich którzy, nie są ortodoksami ubóstwiającymi nudnego, lecz bardzo poprawnego golfa, Astra powinna zachwycić.
Wrażenia
4,0
Silnik
Niepotrzebnie obniżona moc względem corsy OPC. Szybka, lecz niewystarczająco sportowa.
4,0
Skrzynia biegów
Jak na opla to bardzo dobra, jak na auta tej klasy, dobra. Ogólnie też dobra, lecz przy szybkiej zmianie z dwójki na trójkę niezbyt precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie i system flex-ride spisują się fantastycznie!
Komfort
5,0
Widoczność
Ogromne lusterka, dobrze obliczone, zapewniają dobrą widoczność na boki. Przez tylną szybę też wiele widać. Na trasie widoczność idealna. Gorzej z parkowaniem, ale żyjemy w epoce park-troniku.
5,0
Ergonomia
Z miłości do auta zaznaczyłem \"doskonale\" lecz trudno mi to określić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiewy na boczne szyby z pewnością ułatwią ich odparowywanie w zimie. A reszta... no co z tym mogłoby być nie tak?
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo wygodnie. W wersji sport, świetne na wszystkie sposoby regulowane fotele. Miejsca z każdej strony dość. Zmyślne schowki i ich ilość - zdecydowanie na plus. Z tyłu niby miejsca na nogi mniej, ale nie zapominajmy, że tylna kanapa jest dłuższa niż np. w golfie VI, co potęguję to wrażenie ciasnoty, lecz tak na prawdę zapewnia lepsze podparcie ud. Co za tym idzie, mniejsze zmęczenie po dłuższej podróży. Nad głowami miejsca wszędzie dostatek.
5,0
Wyciszenie
Jak na koła 235/40/19 i tak myślę, że jest całkiem cicho. A rewelacyjnej jakości sprzęt audio infiniti pozwala zupełnie odizolować się od otoczenia.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wydaje mi się, że przy w miarę spokojnej jeździe spalanie może być całkiem przyzwoite. Niestety przy sportowym stylu naciskania na gaz nie jest za dobrze. W mieście koło 11 - 12 litrów, ale na trasie nawet UWAGA! 14 - 16 litrów. Wszystko to, przez to, że do sportowej jazdy, tych koni jest o 12 za mało a NM o 30 za mało. Trzeba cały czas wciskać pełen gaz, żeby auto na prawdę jechało.
4,0
Stosunek jakość/cena
Początkowo GM trochę przesadził z ceną, na szczęście opamiętali się i zeszli o 4 tyś pln w dół.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciężko stwierdzić po tak małym przebiegu, ale ślepo wierze, że auto będzie równie bezawaryjne, jak urzekające.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
- || -

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Astra J Hatchback 5d 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Średni koszt przejechania 100 km
55,00 zł
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra J Hatchback 5d