Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra K Hatchback 5d

Nigdy wiecej, ponad rok temu
Silnik 1.4 Turbo 125KM 92kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Opel Astra K Hatchback 5d 1.4 Turbo 125KM 92kW 2015-2019 - Oceń swoje auto
3,43
16% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Iluxy- dopóki działaly to była bajka
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Układ elektryczny
Przeniesienie napędu
2,0
Całokształt
Samochód kupiony od salonu Opla jako uzywka (90kkm) - jak mnie zapewniano igiełka cycuś glancuś -stan idealny. Jesli ktos planuje kupno uzywanej astry k z roczników 15-18 to niech to lepiej dobrze przemyśli. Chyba ze ma bardzo zasobny portfel i nie ma co z pieniedzmi robic.
Wrażenia
1,0
Silnik
1,0
Skrzynia biegów
M32- ta poprawiona (haha) . Biegi zgrzytały, drążek latał Diagnoza- wyrobione łozyska- skrzynia do remontu.
4,0
Układ jezdny
Calkiem fajnie jezdził i w miare dobrze trzymał sie drogi
5,0
Karoseria
Lakier ok
Komfort
5,0
Widoczność
Czujniki przód,tył + kamera, duze szyby- brak zastrzezen
4,0
Ergonomia
Ok. Dobrze mi sie siedziało , wszystko bylo pod reką i w odpowiednim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima dobrze grzeje/chłodzi , do tego grzane fotele i kierownica- jak dla mnie super.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Dobrze chociaz przy predkosciach autostradowych swiszczalo z uszczelek drzwi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w manualu przy spokojnej jezdzie wychodziło mi ok 6-6.5l. W zimie mozna smiało dodac 1l wiecej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Astry o dziwno nawet dobrze wyposazone drogie nie są. Teraz juz wiem dlaczego...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypienie wnetrza- deska+ obudowa czujników pod lusterkiem+ boczki drzwi i uchwyty.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W 1 dniu po zakupie coś zaczęło rzęzić w silniku. W 2 dniu samochód został oddany do ASO na weryfikacje Po tygodniu odebrałem z zapewnieniem ze wszystko jest cacy. Nie było... Po bezskutecznej probie umowienia się na kolejną wizytę oddałem samochód do zaufanego mechanika na diagnozę. Po rozebraniu silnika okazało sie ze 2 tłoki są pęknięte, a glowica nie nadaje sie juz do naprawy(cała porysowana od tłoków) - trzeba wymienic całą góre silnika- osprzet został Wszystko zostało złorzone i na lawecie pojechało do ASO. Po wielu bataliach z salonem wymiana została mi przyznana. Gdzies po miesiącu odebrałem złompelka. Po około 2 tygodniach znowu zaczeło cos grzechotac- okazało sie ze tym razem to jakaś klapka idąca do turbiny( pod taką metalową blaszką z przodu silnika), której nie da sie wymienic bo jest to część turbiny. Wiec albo kupie nowe turbo albo dalej bedzie tak grzechotac. Ręce mi opadły. Do tego doszła tez slynna skrzynia m32 (zgrzytanie przy wbijaniu biegów i drązek latał przy dodawaniu gazu), migające inteliluxy,( 8kpln za JEDEN), padł ekran multimediów, i system poziomowania świateł.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Astra K

Liczba wpisów: 35

Opel Astra K – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Astra K Hatchback 5d