Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra K Hatchback 5d

kriv, 7 lat temu
Silnik 1.4 Twinport 100KM 74kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Astra K Hatchback 5d 1.4 Twinport 100KM 74kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Możliwość podłączenia telefonu z Android Auto i korzystanie z Google Maps ( navi za 0zł ). Zamiast płacić za nawigację oryginalna 4 tyś i ją aktualizować w GM za 900 zł co rok mam darmowe navi.
4,0
Całokształt
Zaskoczony jestem przestronnością oraz wyglądem samochodu. Dobra cena ( 62 tyś.) do otrzymanego wyposażenia. Asta Nyoj + Pakiet Biznes Plus. Nadwodzie metalic Deep Sky + chrom. Czujnik parkowania P/T. Wyświetlacz kolorowy z funkcją Android Auto i super działającą navi z telefonu. Klimatyzacja auto na dwie strefy itd...opcja z kołem dojazdowym.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik super. Oczywiście taki chciałem. Troszkę tym samochodem będe jeździł więc DPF, koła dwumasowe, turbo, wtryskiwacze i inne wspomagacze diesli nie będą mnie wkurzać. Miałem 1.9cdti i kabaret się zaczynał.Osiągi? Turbo nie wyrywa ale jak na 1.4 to zbiera się super. Po mieście jak już si przestawiłem z diesla na wyższe obroty to jeździ rewelacyjnie.W trasie na tempomacie 140 km/h bez kłopotu.
4,0
Skrzynia biegów
Jeździłem szóstką więc braknie ale za to wachlować nie trzeba. W mieście bez zastrzeżeń.OK
4,0
Układ jezdny
Działa jak należy spokojnie mogę szybciej wjechać w ostre zakręt niż Astra H.
Komfort
4,0
Widoczność
Ładna bryła auta niesie za sobą pewne niedogodności.Grube słupki przysłaniają troszkę widoczność ale idzie się przyzwyczaić.Mała szybka z tyłu jednak rekompensują to ogromne lusterka boczne w których super widać.
4,0
Ergonomia
W ciągu 100 km bez książki obsługi wszystkie opcje miałem opanowane. Ładna skórzana kierownica i dobrze leży w dłoniach. Jeden minus to sterownie elektryczne szybami bocznymi. Dłoń trzeba cofnąć do przycisków i do tego się trzeba przyzwyczaić. To do poprawy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima auto działa super. Dwie strefy piękna sprawa. Ładny i prosty panel sterujący. Dobra funkcja auto i po sprawie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wysoki nie jestem ale widziałem w testach, że i dla wysokich miejsca dość. Chudsze fotele przednie wygospodarowały bardzo dużo miejsca na nogi dla pasażerów na tylnej kanapie.Rewelacja. Minus to mniejszy bagażnik niż w Astrze H i J. Można kupić opcję bez koła, a wtedy otrzymamy większy bagażnik.
5,0
Wyciszenie
Silnik benzyna. Cisza bez maty wygłuszającej. Zdarzyło mi się uruchamiać jak silnik pracował :-) Może dlatego, że diesel szybko o sobie dawał znać. Podczas szybkiej jazdy cisza taka jak przy takiej prędkości powinna być.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko tankuje benzynę i nic więcej. Benzyna coraz tańsza więc i przyjemność z jazdy większa. Serwis za 9 miesięcy ale 700 zł to nie jest jakiś wielki koszt na roczny przegląd.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wszystko może być zawsze tańsze. Chciałem Astrę J do 40 tyś. Miałbym 3 letnie auto i 100 tyś na liczniku. Dodałem 20 tyś mam nówkę i w najnowszej wersji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek na tą chwilę
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Twinport 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Astra K Hatchback 5d 1.4 Twinport 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra K Hatchback 5d