Nigdy więcej opla. Pierwsza sprawa to wadliwy napinacz łańcucha rozrządu który nie napina odpowiednio łańcucha przy odpalaniu co w dłuższej perspektywie powoduje rozciągnięcie łańcucha. Oczywiście opel na gwarancji dokładał uszczelkę pod napinacz , akcji serwisowej nie zrobił dla aut po gwarancji . Dołożenie takiej uszczelki to koszt z robocizną około 2 tys, wymiana kompletnego rozrządu to 6 tys zł i nie mówię o ASO. Kolejna sprawa to brak aktualizacji map do nawigacji ostatnie są z 2019 roku czy wyłączenie systemu OnStar i pozostawienie użytkowników tego systemu na lodzie
Wrażenia
3,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Tył samochodu przez wydłużenie spojlera oraz bardziej pionową szybę tylną oddaje wrażenie karawanu zwłaszcza w wersji czarnego koloru
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Kiepskie wyciszenie w komorze bagażnika
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 CDTI 110KM 81kW
[l/100km]