Bez zarzutu praca i na benzynie i na gazie. Silnik bardzo żwawy,
5,0
Skrzynia biegów
Po wymianie ze skrzyni F-10 4-biegowej na F-10 5-biegową kultura jazdy oraz przełożenia na najwyższym poziomie.
4,0
Układ jezdny
Progresywne spręzyny dodają temu autu twardości i pewności prowadzenia w zakrętach.
Komfort
5,0
Widoczność
Małe auto, cienkie (w miarę) słupki, wszędzie blisko, maskę widać.
4,0
Ergonomia
W fotelach po dłuższej jeździe robi się trochę niewygodnie. Przyciski, manetki - wszystko zlokalizowane w zasięgu ręki kierowcy. Mankamentem jest radio na saaamym dole...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak to w Oplach, ale nie miałem z tym większych problemów.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK. Co prawda przy moim wzroście 188cm, nikt za bardzo z tyłu nie usiądzie...
2,0
Wyciszenie
Przy 140 kmh trzeba do siebie krzyczeć :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa przy dość intensywnej jeździe na poziomie 7,5l/100km, gazu 8,3/100km. Części tanie (przynajmniej w Poznaniu).
5,0
Stosunek jakość/cena
Za przyzwoite pieniądze (1500-3000) można kupić dzisiaj naprawdę zadbane egzemplarze (szczególnie od naszych zachodnich sąsiadów). W aucie mieści się spokojnie 3-osobowa rodzina.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raczej bez zarzutu - chociaż ten model ma już ponad 15 lat (produkowany 1983-1990 model przed liftingiem, 1990-1994 model po liftingu i z nowszymi silnikami), to jak na ten wiek nie sypał sie wcale. A może po prostu tak dbałem o to auto ?
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych dużych awarii - może poza przepaleniem się ze starości wtrysku, ale to pikuś ;-)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 45KM 33kW
[l/100km]