AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Opel
GT
II
II
Oceny Opel GT II
– wybierz silnik
Pokaż silniki:
Benzynowe
Benzynowe LPG
Diesla
Elektryczne
Hybrydowe
Hybrydowe Diesla
Hybrydowe Diesla plug-in
Hybrydowe plug-in
pb
Benzynowe
2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW (2006-2009)
13 ocen
Oceny
Opel GT II
Podsumowanie 13 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
2006
2007
2008
2009
2006
2007
2008
2009
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
4,44
średnia ocena z
13 ocen
5%
lepiej od średniej w segmencie
92%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
4,69
Wrażenia
Silnik
4,77
Skrzynia biegów
4,62
Układ jezdny
4,23
Karoseria
5,00
Komfort
Widoczność
4,23
Ergonomia
3,92
Wentylacja i ogrzewanie
4,46
Wyciszenie
4,15
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,31
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,38
Stosunek jakość/cena
4,54
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,54
Bezawaryjność (poważne usterki)
4,69
Pozytywne zaskoczenie
+ Silnik
+ Karoseria
+ Przeniesienie napędu
+ Zawieszenie
Sprawdź najnowsze oferty Opel
Zobacz 304 auta
od ręki
Najnowsze
oceny Opel GT II
Sortuj według:
Wybierz
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
4,8
~Max
Opel GT II
Cabrio 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW
Auto dla indywidualisty. Trakcja typowo sportowa. Szpera daje mnóstwo przyjemnością . Silnik fabrycznie 264 km samym programem wg danych producenta można podkręcić do 300 km. Rakieta.Warto kupić auto z pewnego źródła i o udokumentowanej historii. Przy tych parametrach auto musi być pewne a niestety większość w Polsce to szroty bez dokumentacji . Prawie 300 km to petarda a uszkodzenie układu jezdnego może być niebezpieczne. Handlarze wciskają...
Dodane
3 lata temu
4,9
~Adam
Opel GT II
Cabrio 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW
Nazywany „Małą Corvette”. Doskonały design. Świetny ,mocny silnik. Absolutnie unikalny i wyjątkowy. Wyprodukowano jedynie 7509 sztuk tego modelu. Samochód dla miłośnika sportowej jazdy bez kompromisów. Perfekcyjnie zestrojone zawieszenie w połączeniu z tzw.szperą daje gwarancje niezapomnianej frajdy z jazdy. Krótkie prowadzenie skrzyni biegów i dobrze trzymający fotel połączony z typowo dynamiczną pozycją za kierownicą to dla prawdziwego...
Dodane
3 lata temu
4,4
~Artur
Opel GT II
Cabrio 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW
Muskularny, dynamiczny, piękny samochód. Klasyka gatunku roadstera. Po prostu inny. Szukałem auta w Polsce ale zadbany egzemplarz kupiłem w Niemczech. Klassik Auto radzi trzymać fajne modele ponieważ wg.nich będą atrakcyjnym wozem z charakterem i tańsze nie będą. Cieszy człowieka za kierownicą i jest super alternatywą na dresiarskie BMW, lalkowate SLK / poza 55AMG/ i Porsche dla ubogich typu Boxster . Silnik fajnie mruczy. Wgrałem mapę na 320...
Dodane
3 lata temu
4,9
~james_jamecki
Opel GT II
Cabrio 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW
Całokształt hmm auto budzi zachwyt jest Bardzo Mocne 3rok je użytkuje właściwie 4ty i ciągle mnie zaskakuje moc piękna przyklejony do jezdni pięknie wchodzi w zakręty przyspieszenie mocne a gdy wyłączysz trakcje zaczyna się zabawa auto ogólnie bardzo ładne , szybkie , prowadzi się wzorowa jak oczekuje tego kierowca jednak potrafi być wredne i z wyłączonym asr trzeba uważać bo sadzi boki pięknie
Dodane
7 lat temu
5,0
~Andrzej
Opel GT II
Cabrio 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW
Mega auto. Super wygląd i parametry. SLK to przy nim Merc dla panienek. Mazda MX5 emerytowóz a Z4 broni się tyko w super wersji /silnik 300 KM/
Dodane
3 lata temu
4,9
~Arek
Opel GT II
Cabrio 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW
Mały ,zwinny, szybki i piękny. Z zewnątrz 5+, środek minimalistyczny. Maszyna do dawania przyjemności.
Dodane
3 lata temu
3,0
~tuning RaLL
Opel GT II
Cabrio 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW
ZA KOSMICZNY WYGLĄD ZA ODWAŻNY to auto TYLKO do wyścigów na prostą do reszty to NIE...
Dodane
16 lat temu
3,2
~Leszek
Opel GT II
Cabrio 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW
to auto rakieta tylko do wyścigów rajdów nic więcej tak to źle
Dodane
16 lat temu
4,9
~Yaro
Opel GT II
Cabrio 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW
Pewne prowadzenie, bezkompromisowe - na nierównosciach czuć każdy kamyk
(Układ jezdny)
Dodane
2 lata temu
4,7
~Albin
Opel GT II
Cabrio 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW
Super maszyna... rakieta dla doświadczonych
Dodane
4 lata temu
Zobacz wszystkie
oceny
Opel GT II
4,4 (13 ocen)
Wybierz silnik
2.0 turbo ECOTEC 264 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Opel GT w pigułce
Opel GT
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Opel GT
Dane techniczne
Opel GT II
Raporty zużycia paliwa
Opel GT II
Opinie
Opel GT II
Usterki
Opel GT II
Publikacje
Opel GT
Newsy
Opel GT
Galerie
Opel GT
Nasze pomiary
Opel GT
Filmy
Opel GT
Ogłoszenia
Opel GT
Ceny aut używanych
Opel GT
Dziennik kosztów
Opel GT II
Opinie o instalacjach LPG
Opel GT II
Testy zderzeniowe
Opel
Aktualnie przeglądasz
Opel GT II
Dane techniczne
14 raportów
zużycia paliwa
2 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy