Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I Hatchback Facelifting (29) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Sandomingo
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Wyśmienity. Pożeracz przestrzeni, bardzo dobrze trzyma się drogi ze względu na niski środek ciężkości, napęd 4x4 i...masę. Wygodny w manewrach parkingowych jak na ta długość ze względu na przyzwoicie mały promień skrętu. Ale jest to nadal duży samochód jak do miasta. Układ 4 x 4 bardzo pomaga przy złych warunkach jazdy, samochód trudno "wyprowadzić z równowagi" przy śliskiej szosie "idzie jak czołg" . Na drogach gruntowych...
3,0
~Engelbert
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Znów przeciętnie oceniam układ jezdny, wybiera nierówności całkiem ok, przy wyższych prędkościach prowadzi się całkiem pewnie, ale najczęściej w mieście miałem wrażenie, jakby z tyłu była belka skrętna. Potrafi nieprzyjemnie 'przeskoczyć' na zakręcie. Plus przy szybkiej jeździe tył dziwnie wył (opony nowe, to też nie było wycie z łożysk)
4,0
~Mq
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Poprawnie, ale w porównaniu do Forda Mondeo (Kombi !) wyraźnie gorsze zawieszenie. Przy tej samej prędkości np. wyczuwalne wyrzucanie z zakrętu (podsterowność) mimo większego rozmiaru kół z niższym profilem. Dobrze tłumi nierówności. Stabilny przy większych prędkościach. Cicha praca. Słabsze hamulce niż w Fordzie.
4,0
~Gajdzi
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Jest dobrze, ale szału nie ma. Zawieszenie jest dobrze zestrojone i działa dobrze do 220km/h, później auto zaczyna myszkować i robi się mało pewne. Nie odczułem dyskomfotu z tytułu działania zawieszenia. Duże znaczenie mają tutaj opony.
5,0
~Sandomingo
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Bardzo dobry, wyśmienicie trzyma się drogi, samochód bardzo stabilny przy dużych prędkościach, nierówności wybiera bez zarzutu. Napęd 4 x 4 i spora masa tu pomagają. Jest to typowy samochód :autostradowy" na dalekie trasy.
5,0
~Paweł
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Doskonale trzyma się drogi. Prowadzenie bardzo pewne niezależnie od warunków na drodze, przy prędkościach autostradowych jak i w warunkach miejskich auto prowadzi się pewnie i stabilnie.
5,0
~Warszawiak
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC LPG 140KM 103kW
Auto jeździ jak po szynach. Można pędzić 200 km/h po niemieckiej autostradzie i nie robi to na Insigni wrażenia. Bardzo duże poczucie bezpieczeństwa na zakrętach. Fajny komfort.
5,0
~Rafał
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Nie mam nic do zarzucenia. W zakręty samochód wchodzi pewnie. Fajnie się prowadzi na 18 calowych felgach i oponach o niskim profilu. Jest bardzo dobrze.
5,0
~Maciej
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC LPG 140KM 103kW
Rewelacja. Auto trzyma sie swietnie w zakretach. wczesniej jezdzilem Vectra C, Chevroletem AVEO II, Renault Megane III, Punto II. Bez porównania.
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Hatchback Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
41,50 zł
6,9
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~maverick80
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Bardzo dobrze mi się trzyma drogi, jestem dość opanowanym kierowcą i nie wchodziłem w zakręty powyżej 100, a na autostradzie 170 też spokojnie sobie płynie
Opel Insignia I Hatchback Facelifting