Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (19)

Pokaż filtry
4,9
~Dariusz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Auto w mojej ocenie bez zarzutów. Wygodne i praktyczne. Przyjemnie się prowadzi, w środku cicho i przytulnie oraz wszystko na swoim miejscu. Wygląd to kwestia gustu ale mi się z kombiaków podoba najbardziej. Jeździłemm wcześniej Fordem mondeo MK4 i Volvo s80 i moim zdaniem Insignia na ich tle sprawuje się bardzo dobrze biorąc pod uwagę ile problemów miałem z Volvo( kosmiczne ceny części) i z Fordem (DPF). W Oplu narazie żadnych problemów a...
4,2
~Sandomingo
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Moja druga opinia, nadal zgadzam się, że to bardzo dobry samochód, elegancki, wygodny i niekłopotliwy w obsłudze przynajmniej po przebiegu ok. 60 tys km.
4,6
~pit
Opel Insignia I
Country Tourer 2.0 CDTI Ecotec 163KM 120kW
Planowałem zakup 195 km wersji ale po pierwsze w chwili decyzji nie było dostępnych aut z manualną skrzynią i silnikiem 195 km ( zmiana gamy silnikowej i zawieszenie zamówień ) a po drugie 195 km jest dużo głośniejsza w środku - co dwie turbiny to dwie turbiny - coś za coś. Pozytywne zaskoczenie spalaniem, cena atrakcyjna biorąc pod uwagę wyposażenie - auto konkurencji niestety albo droższe w zakupie albo zdecydowanie droższe w serwisie (...
4,3
~Sandomingo
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Dobry samochód. Jeden z najładniejszych na rynku, przywodzący echa klasyków amerykańskich Coupe z długa przednią maska , opadająca linia dachu i bardzo ładnymi reflektorami i grillem. Rewelacyjne adaptacyjne światła ksenonowe z automatyka świateł długich.
3,3
~Piotrek
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Insignia wyróżnia się kilkoma pozytywnymi cechami jak zawieszenie, prowadzenie, światła AFL (jeśli są sprawne), siedzenia (te bardziej sportowe). Z negatywnych cech to niedopracowana elektronika (AFL, akcje serwisowe), mało żwawy silnik, beznadziejnie spasowane plastiki. Podsumowując, jest to dobre auto na długie trasy po równych drogach.
3,4
~Engelbert
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Insygnię przetestowałem na krótkiej, ale intensywnej trasie ok. 2000 km. Nie mój samochód, ale zdążyłem sobie wyrobić na jego temat zdanie.
4,5
~Zegarmistrz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Jeśli potrzebujesz skoku adrenaliny, lub samochodu do miasta Insignia ST nie jest dobrym wyborem. Jeśli jednak potrzebujesz auta na długie podróże zwłaszcza po autostradach także noca Insignia staje się mocną pozycją. Gdyby to miało być auto do wszystkiego nie dałbym tak wysokiej oceny ale do zabawy i jazdy po miescie mam inne samochody tak więc pomimo kilku drobnych mankamentów uważam że Insignia w opisywanej wersji (Cosmo, bixenony afl,...
4,4
~nim
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
to jest mój kolejny /7/ opel, mam nadzieję że tak jak poprzednie równie udany. Na razie 4000km, wszystko działa bez zastrzeżeń. Wyposażenie ma pełne /executive/, łącznie z kamerą cofania. Dzięki temu, nie patrzę przez tylną szybę /marnie widać/, tylko kamera. Wnętrze /recaro - tania skóra/ + nowa deska rozdzielcza, jest bez zarzutu. Ładniejsza niż w Volvo, E-klasie i BMW 5 /porównywałem/. Kto nie wierzy niech sprawdzi
4,1
~romuald
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Po przejechaniu Insignia 60 tys KM musze potwierdzic ze to wygodny i trwaly samochod, nigdy mnie nie zawiodla zawsze dowozac do celu, mialem tylko mala przygode z regulatorem napiecia alternatora ale auto wyswietalo tylko blad i jechalo dalej, srednie spalanie rewelacja, ponizej 7 l ON/ 100km jazdy mieszanej biorac pod uwage spora nadwage (auto z kierowca i peknym bakiem wazy 2t) to nie ma sobie rownych w segmencie, polecam na dlugie trasy,...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,8
l/100km
10,3
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
2,9
~Maciek
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
To mój kolejny Opel ale raczej ostatni, mogę stwierdzić że adekwatny stosunek ceny do jakości zakończył się na Astrze III. na tle konkurencji Insignia ma atrakcyjną jedynie cenę i wysokie rabaty, czym kuszą salony. Na każdym kroku coś jest ... niedorobione
Opel Insignia I