Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I Sedan (49) - Silnik

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~hokus
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
a więc insignia przesiadłem się z grand vitary 2006r tak więc dla mnie to inna bajka.mam te auto okolo 2 mcy i jestem mile zaskoczony,mój ojciec miał vectre przez 10 lat i mam porównanie ,wkurza mnie fakt porównywania tych aut insignia wogule nie przypomina vectry!!!mam wersie cosmo dosyć wypasiona,mam wszystko co jest potrzebne w samochodzie,jezdzi się nim fajnie a na ulicy się oglądają czego więcej potrzeba!! niemiałem z nim żadnych...
1,0
~Adrian
Opel Insignia I
Sedan 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
silnik jak dla mnie trochę za głośny w środku a części drogie w silnikach 1.8 często padające chłodniczki oleju cena 600 do 800 i tylko radze oryginał zamienniki szybko padają rozrząd kompletny marki INA z pompą wody i tak dalej 1600 do 1800 płyny exploatacyjne wszyscy mechanicy zalecają oryginał nie wiem czemu często padające przewody wspomagania zamiennik 300zł oryginał 600zł sprzęgło kompletne bez dwumasy 1500zł dwumasa 1800zł do 2000zł
5,0
~maks
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Pracę silnika mogę ocenic na dobry z plusem. Przed zakupem jezdziłem kilkoma innymi samochodami które były w moim zainteresowaniu(Avensis,Mazda6,Passat)i dynamiczniejszy wydawał mi sie się tylko VW Passat, jednak z uwagi na awaryjność silników 2.0TDI wybrałem Insignie. Toyota bardzo dobrze wyciszona jednak silnik 2.2 D4D wyrażnie słabszy. Mazda6 silnik 2.0D odstaje od poprzednich, natomist 2.2D atronomicznie drogi, poza tym wnętrze do bani.
5,0
~Zolty
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
2.0T to chyba optymalny benzynowiec do tego samochodu: elastyczny z racji turbo i wysokiego momentu obrotowego, bez wyraźnej turbo-dziury. Niegłośny (imho ciszej niż przy 1.8). Tyle że potrafi spalić kilkanaście l/100 km. Coś za coś - albo diesel: klekot i machanie lewarkiem okupione stosunkowo niewielkim spalaniem, albo koszta w zamian za frajdę używania benzyny bez jej największych wad 9słabości w dole itp).
3,0
~HargKrak
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Silnik 160KM pomimo wysokiej mocy nominalnej nie powoduje poczucia sportowego ducha pod maską. Auto przyspiesza sprawnie, ale kiedy wciśniemy mu pedał przyspieszenia reaguje dość niemrawo. Do negatywów należy zapisać bardzo niską kulturę pracy, nawet biorąc poprawkę, że to diesel. Do pozytywów: elastyczny silnik przy większych prędkościach. W przedziale 120-200 km / h sprawnie przyspiesza.
4,0
~zadowolony
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
nie moge nadziwić się pierwszemu wpisowi pożno ale zobaczył wreszcie wyświetlacz klima mu się włącza kierownica wydajesz jak piszesz 140 koła bez wiedzy na co apózniej chcesz porównać z a6 e320 bmw 520 porównać chcesz wybrałeś jedno z tańszych aut tego segmentu masz racje co do wyświetlacza ładniejszy jest w pasku b7 ale jednoczesnie droższym o20 koła
5,0
~Prezes42
Opel Insignia I
Sedan 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
Silnik jest dynamiczny, dobrze radzi sobie z dużą masą własną. Dźwięk silnika jest przyjemny dla ucha. Silnik nie sprawia większych problemów. Silnik jest podatny na elektroniczny tuning ma duży potencjał. V6 mogę polecić każdemu kto stawia osiągi nad zużycie paliwa. Najdroższa w silniku jest wymiana rozrządu.
5,0
~marek41
Opel Insignia I
Sedan 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
To moja druga ocena. Pierwsza była przy niewielkim przebiegu. Teraz po kilkunastu tysiącach również jest pozytywna. Silnik pracuje rewelacyjnie. Spalanie na bardzo dobrym poziomie. Zima w mieście mieszczę się w 10 l, natomiast latem w 9 l. Jazda autostradą zgodnie z przepisami do 7 l. Myślę że nic innego nie powinienem oczekiwać.
4,0
~szakal
Opel Insignia I
Sedan 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Silnik ma 180 KM ale tego nie czuć. Jeździ się jak turbodoładowanym 150-160 KM aczkolwiek mi to nie przeszkadza i w zupełności wystarcza. W zależności od stylu jazdy potrafi być bardzo oszczędny (7L/100 km) lub paliwożerny (12L/100 km). Podczas rozpędzania (szczególnie 1 i 2 bieg) nierównomiernie rozwija moc co trochę irytuje.

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

2,0
~Easy Rider
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Silnik przeciętny z przewagą - ŹLE. Ogromna turbo dziura. Przez ponad rok serwis nie mógł poradzić sobie ze spadkiem mocy na 1 biegu. Teraz znów problem powrócił. Przy obciążonym aucie (np. 4 osoby) czasami trudno ruszyć z miejsca. Nikt nie wie co jest przyczyną.
Opel Insignia I Sedan