Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I Sedan (46) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~jacek_łomiarz
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
zaznaczam ze przesiadłem sie z automatu tiptronic VW wiec skrzynia biegów siła rzeczy rozczarowuje. mało precyzyjna i nie ma szans na szybkie zmiany biegu zwłaszcza I-II. Poza tym stopien przełozenia zostawia wiele do życzenia. Wyjazd z posesji po dziurawej drodze to wyzwanie. na I biegu za mało a na II za duzo. musze na półsprzegle jechac nie ma innej rady. wtedy najbardziej tesknie za starym passatem
2,0
~jacek_łomiarz
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
zaznaczam ze przesiadłem sie z automatu tiptronic VW wiec skrzynia biegów siła rzeczy rozczarowuje. mało precyzyjna i nie ma szans na szybkie zmiany biegu zwłaszcza I-II. Poza tym stopien przełozenia zostawia wiele do życzenia. Wyjazd z posesji po dziurawej drodze to wyzwanie. na I biegu za mało a na II za duzo. musze na półsprzegle jechac nie ma innej rady. wtedy najbardziej tesknie za starym passatem
5,0
~Prezes42
Opel Insignia I
Sedan 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
Manualna skrzynia biegów w Oplu nie sprawia problemów przy codziennym użytkowaniu. Biegi wchodzą precyzyjnie. Sześć przełożeń zapewnia obniżenie zużycia paliwa oraz ogranicza hałas przy wyższych prędkościach. Do Insigni zdecydowanie polecam manualną skrzynie biegów.
1,0
~Adrian
Opel Insignia I
Sedan 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
skrzynie M32 6 biegów padają po 120tyś 130tyś koszt regeneracji skrzyni jeśli to tylko łożyska to 1500zł jeśli jest cała w rozsypce nawet do 3200zł na temat skrzyni opszerny materiał jest na you tub a no i do tego demontaż i montaż 350 do 400zł
4,0
~Comarch
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
automat - sprawny i bezszelestny. Bardzo dobry przy spokojnej jezdzie, troche slabszy w trybie sport, ale nadal nic do zarzucenia. w kazdym razie jazda z automatem jest przyjemnoscia sama w sobie, pozwalajac na pelna koncentracje na drodze
4,0
~agent.tomek@vp.pl
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
automat reaguje idealnie. Przy spokojnej jeździe jedzie na wysokim biegu (niskie obroty) a wystarczy dodac gazu odpowiednio i redukuje. Przy pelnym wcisnieciu gazu redukuje nawet o 3 biegi ( w zaleznosci od potrzeb)
3,0
~JD
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Jak na wersję turbo skrzynia nie jest szybka (mimo ustawienia w trybie Sport), ma długie przełożenia i haczy. Biegi dobrze zestopniowane, praca w miarę poprawna, aczkolwiek całokształt bez rewelacji.
5,0
~Krzysiek Zabrze
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Automat 6 biegowy działa perfekcyjnie.Co najważniejsze jest to zwykły automat nie DSG ktore po 3-4 latach sie rozleci.Zwykły automat przy odpowiedniej obsłudze jest niezniszczalny!
4,0
~szakal
Opel Insignia I
Sedan 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Drogi prowadzenia drążka stosunkowo krótkie, biegi wchodzą przyjemnie z lekkim oporem, skrzynia pracuje bardzo harmonijnie co do tej pory nie było takie oczywiste w przypadku Opli.

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~marek41
Opel Insignia I
Sedan 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Nie mam żadnych problemów z wyborem żądanego biegu. Operowanie manetką biegu wstecznego baz problemu. Drążek zmiany biegów umieszczony w miejscu w którym powinien się znajdować
Opel Insignia I Sedan