Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I Sedan (48) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 34 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~JD
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Przyczepność bardzo dobra na suchej i mokrej nawierzchni (zawieszenie FlexRide, felgi 19 cali, seryjne opony Eagle F1 245/40/19), komunikacja układu kierowniczego z kierowcą jest wystarczająca. Prowadzenie w trybie sport jest precyzyjne i adekwatne do prędkości. Dużym minusem są nietrwałe tuleje przednich wahaczy - zużyte powodują drgania na kierownicy w zakresie 110-140 km/h. Na szczęście da się je łatwo wymienić na wzmocnione. Poza tym...
4,0
~Zolty
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Wersja z flexi-ride - w ustawieniu normalnym jest w porządku, ale bmw to to nie jest (jeździłem po suchym więc napęd na 4 kółka nie musiał sie wysilać). W ustawieniu Sport robi się znacznie pewniej - czuć \"jakość\" naszych dróg, ale bez gubienia plomb, za to pewność prowadzenia wzrasta bardzo. Ustawienie \'Comfort\' dla miłośników starych \'francuzów\' i \'amerykanów\': jak na mój gust zbyt miękko i stanowczo zbyt mocne wspomaganie...
5,0
~Mac
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
FlexRaid godny polecenia. Autko nie należy do miękkich, jednak w trybie TOUR lepiej znosi drobne nierówności i wyboje. Jazda tym samochodem to czysta przyjemność, bardzo precyzyjny układ kierowniczy. ESP świetnie sprawuje się zimą jednak trzeba trochę uważać przy ostrym wyprzedzaniu układ ESP potrafi przydławić silnik w sytuacji zerwania kontaktu z podłożem.
4,0
~Prezes42
Opel Insignia I
Sedan 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
Insignia wyposażona w adaptacyjne zawieszenie Flexiride prowadzi się dobrze. W trybie Sport czuć wyraźnie usztywnienie całego samochodu. Mimo trybu Sport w szybkim pokonywaniu ciasnych zakrętów przeszkadza wysoka masa własna. Samochód dzięki 4x4 może być podsterowny lub nadsterowny w zależności od stylu prowadzenia.
5,0
~szakal
Opel Insignia I
Sedan 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Czuć znaczącą zmianę jakościową w stosunku do Vectry. Prowadzenie bardzo pewne niezależnie od warunków na drodze, kierownica pracuje odrobinę za lekko aczkolwiek przy prędkościach autostradowych auto prowadzi się pewnie i stabilnie.
5,0
~Comarch
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
po prostu super. z napedem 4x4 i flexride auto prowadzi sie pewnie i dziecinnie latwo na sliskiej nawierzchni Haldex wykonuje kawal dobrej roboty i niech nikt mi nie mowi, ze jest w stanie zorientowac sie kiedy sie zalacza
4,0
~jacek_łomiarz
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
tu passat oddaje pola. jednak nowsza konstrukacja, lepsze zawieszenie. Auto lepiej trzyma sie drogi. to tez efekt wiekszych kół 18calowych na pewno. ładnie wybiera nierownosci. duzy plus
4,0
~jacek_łomiarz
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
tu passat oddaje pola. jednak nowsza konstrukacja, lepsze zawieszenie. Auto lepiej trzyma sie drogi. to tez efekt wiekszych kół 18calowych na pewno. ładnie wybiera nierownosci. duzy plus
3,0
~HargKrak
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Układ jezdny nie powala. Auto zdecydowanie o gorszej pracy zawieszenia niż poprzedni Ford Mondeo. Podczas jazdy ma się wrażenie o przeniesionym za wysoko środku ciężkości. Na ostrych zakrętach trzeba uważać.
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
45,67 zł
7,6
l/100km
12,2
l/100km
12,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~marek41
Opel Insignia I
Sedan 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Doskonale choć mam wrażenie jakby ford sprawował się nieci pewniej na naszych nierównych drogach. Jazda po równych odcinkach to po prostu poezja, gdyby nie tankowanie można by nie wysiadać.
Opel Insignia I Sedan