Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting (23) - Całokształt

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~marian
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Komfortowo ale jest kilka brakow. Bagaznik mniejszy niz Skoda. Opel jest dosc ciezki i pomimo 195km nie jest rakieta. Wrazenia podczas przyspieszania chyba lepsze w skodzie. Moze dlatego ze opel bardzo rownomiernie przyspiesza. Brak mi kilku rozwiazan simply clever np. skoda dawala znak kiedy okna byly uchylone. Opel nie domyka sam i nie daje znac przec co kilka razy zostawilem auto z otwartymi oknami. Ogolnie na plus ale moglo byc lepiej
5,0
~Piotr
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
auto godne polecenia za tą cenę chociaż mam dwie wkur... opinie.Jedna to wykończenie plastyków kokpitu przy lewarku skrzyni biegów skrzypi niemiłosiernie przy lekkim dotknięciu nogą. Druga to wypalanie się dpf. Trzeba uważać na obrotomierz przed zgaszeniem silnika szczególnie przy częstej jeździe po mieście.Auto wchodzi na 1000 obr./min.i do 10 min chodzi jak V6 z przynajmniej 3 l. Tak po za tym to reszta ok. Oby tylko to było
3,0
~Piotrek
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Insignia wyróżnia się kilkoma pozytywnymi cechami jak zawieszenie, prowadzenie, światła AFL (jeśli są sprawne), siedzenia (te bardziej sportowe). Z negatywnych cech to niedopracowana elektronika (AFL, akcje serwisowe), mało żwawy silnik, beznadziejnie spasowane plastiki. Podsumowując, jest to dobre auto na długie trasy po równych drogach.
4,0
~PM
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Auto ma chyba wszystko oprócz napędu 4x4, szyberdachu i wentylacji siedzeń. Jestem zadowolony z auta. subiektywne minusy - dostęp do bagażnika mogłby być lepszy. - czujnik świateł nie radzi sobie z przełączaniem gdy wyjeżdża sie z tunelu w ostrym słoncu. - panel sterowania klimatyzacją i podgrzewaniem foteli - czuć masę auta
3,0
~bidzej
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Z punktu widzenia obserwatora, Insignia I robi znacznie lepsze wrażenie, niż podczas rzeczywistego użytkowania. Auto jest ociężałe (1.8 tony!), miejscami słabo wykonane, ciasne w środku mimo sporych gabarytów, pali relatywnie dużo, a jego osiągi są stosunkowo słabe.
3,0
~Artur
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
W PORÓWNANIU Z POPRZEDNIKIEM TO CO MNIE NAJBARDZIEJ DENERWUJE TO ZE MA WIĘKSZY PROMIEŃ SKRĘTU, AUTOMAT ZBIERA SIE POWOLI DO SZYBKIEGO PRZYŚPIESZENIA, ZA DUZO PRZYCISKÓW DO STEROWANIA CO POWODUJE POTRZEBĘ ODRYWANIA WZROKU OD DROGI.
4,0
~Andrzej
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Bardzo fajne auto, gdyby nie parę wad byłoby idealnie. Największy problem po zakupie stanowiły multimedia - wieszanie się, nie działające funkcje, itp. Poprawione przez zmianę firmwaru dopiero w 2014.
4,0
~Mateusz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Samochód jest jak najbardziej prawidłowy. Cena do jakości jest odpowiednia biorąc pod uwagę, że jednak sporo brakuje do grupy VAG-a odnośnie spasowania elementów oraz ich jakości.
5,0
~Silu
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW
Opel Insignia zaskoczył mnie przede wszystkim bezawaryjnością. Kupiłem go z przebiegiem 155000 teraz pod 2 latach ma 196000 i nic kompletnie nie musiałem w nim naprawiać.
4,0
~Grzegorz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Samochód posiadam od nowości. Samochód eksploatowany +20 tys. km rocznie. Nie było żadnych poważnych usterek. Godny polecenia.
Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting